Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vedel by mi niekto napísať aký bol stav LV k decembru 1998? Ďakujem ?
Reply on: eMareq #41501:
aj tam by mala stáť, presne presne......nechápem prečo tam nestojí.....
Reply on: Johny_SK #41510:
Ano 25ka j epre THC tak ako trolejbusy pre furču ?
...uz, uz sa to blizi k akcepovatelnosti (LV), len este by chcelo pridat piaty spoj v sedle do linky 10. Mnohi maju skusenosti z tejto linky, ze spoje casto vynechavaju a do dalsieho sa na NO "neda vopchat". Bohuzial je to v sedle jediny spoj po rychlej trase na THC (preboha len nepiste, ze 25_ka je pre THC).
Reply on: Bobafet #41489:
Ta si zvykneš stavať o 13 min skôr ? ?
Reply on: TA #41491:
v preklade... zobrali mi priamu L19 ?
Nepamatam sa presne. Myslim, ze jeden dovod bol hluk.
Reply on: Nodes #41504:
ake boli dovody zavrhnutia?
Saca pred casom elektricku zavrhla. A aky vyznam by ta trat mala. Usetrilo by sa 30 km subehu obojsmerne, zvysilo by sa vyuzitie rychlodrahy.
Reply on: Nodes #41500:
Myslim, ze Krasna by nebola proti. Uz len zohnat nejaku tu miliardu a spravnu konstelaciu hviezd na (politickom) nebi...
Reply on: Axel #41494:
No možno som to prehnal. Teraz som videl L52L ktorý odišiel z Ryby -> Krásna s minútovým meškaním, možno dupal na plyn ako ďábel (a počtom cestujúcich pohybujúcich sa na úrovni intervalu medzi 5 a 10).
Reply on: bodka2 #41499:
Na Rovníkovej je Billa, nemalo by sa tam zastavovať tiež? ?
Jazero by si zasluzilo rekonstrukciu el. trate a jej predlzenie do Krasnej. Ale predpokladam, ze Krasna o tom nechce ani pocut.
Jazero by si zaslúžilo keby linka 52 a 52l stála aj na Ladožskej, nielenže tam je kostol, ale aj TESCO, kt. využívaju aj ludia z Krásnej , ale aj ostatní Jazerčania.......
Axel: Keby existoval nezavisly organ, opravneny vykonat kontrolu technickeho stavu trate a nasledne vydat rozhodnutie o sposobilosti prevadzky, trat na Jazere by bola po kontrole zatvorena s okamzitou platnostou. Zastavam nazor, ze prevadzkovanie dopravy po nej je precin vseobecneho ohrozenia.
Reply on: Axel #41496:

Bohužiaľ môžu, lebo v súčasnosti v našej džamahíriji platia technické normy stanovujúce kvalitu el. tratí ešte z čias Kl. Gottwalda, keď drevené električky vážili cca 5 ton a max. rýchlosť bola 20 km/h. To by ste sa divili, aké trate sú podľa nich "vyhovujúce", prípustné dokonca je, ak chýba 6 cm kus koľajnice!
Reply on: Nodes #41495:
A elektricky po tych prepadoch jazdit mozu? ?
Jazda abusov po elektrickovej trati je bezna v inych mestach. Tu vidim problem v stave trate. Jamy, prepadnutia.
Reply on: eMareq #41400:
chodieval som obcas L13, najvacsi naval v nej bol zvycajne v spojoch pred siedmou rano. Pri Bille sa ale uz ludia obcas ani nevosli.
Po siedmej uz zvycajne len ziaci do skol na Jazere a na Opatske.

Takto skoro rano (pred 7.00) bol (a stale je) casovy prinos autobusu nepopieratelny. Jasne ze pred osmou je tam plnka a autobus stoji tiez. Co sa Slaneckej tyka, nie raz a nie 2x som siel elektrickou a autobus popri nas (alebo naopak). Ak nenabehol blbo semafor pre autobus, tak boli pri Bajkali s rozdielom par sekund. Po zavedeni uzasneho semaforu pri Tescu (asi lobbing z kostola, aby si sa v elektricke stihol aj pomodlit pocas cakania na zelenu) a zexpresneni 52ky na Jazere je to aj v spicke cez Jazero narovnako.

PS: je nejaky (zakonny, technicky,...) problem, aby autobus premaval po elektrickovej trati?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.