Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
TA: L29 - konecna na lokomotive - to by urcite nepreslo, kavecany by sa vzburili aj s ich starostom
L29 neide priamo na podhradovu (do centra, kde byva najviac ludi) a malo ludi z podhradovej cestuje L29. Velka vacsina vyuziva iba linku 16.
Reply on: Mr.Henky #41466:
ups, mal som na mysli L 50.
Reply on: R55ka #41465:
" L27 Tahanovce - Mier - Stanica - Carrefour
(pomoze linke 10) "

ale veď pre ŤHC sa tým ( takmer ) nič nemení v súvislosti s pomocou L 10 oproti súčasnému stavu. Len zmeníš konečné tak, že už potom bude len ťažko koordinovateľné spojenie na Podhradovú - L 16 + L 29. Momentálne sú koordinované dokonalo - v Tvojom návrhu asi ťažko, hoci možno by sa L 29 dala prispôsobiť L 16, keďže by zbierala ľudí už od Nám. MMM. Avšak opäť nekoncepčné riešenie, keďže jednoduchšie by bolo L 29 ukončiť na Lokomotíve - možnosť prestupu na ED.
opravujem: nosne linky z nosloboditelov na tahanovce 27 a 10
Nodes: moj navrh ma vela vyhod, napr. L16 nestaci v spicke v useku stanica, nosne linky od carrfouru by boli 27 a 15. A nosne linky z n.osloboditelov na furci L18 a L15, nosloboditelov na KVP L10 a L27.
Reply on: R55ka #41465:
Ked sa tak na to pozeram, tak si spominam, ze 19ka v povodnom navrhu bola vedena takisto. Ale znovu to nepreslo.
Reply on: TA #41457:
Ale veď mnou navrhovaná L55 lezie trolejbusom do cesty maximálne v úseku Starozagorská - Dénešova.
Mozno opat niekto o mne napisem, ze sa nerozumiem do problematiky, ale mne by sa pacili tieto zmeny:

L18 KVP - Mier - Furca - NOsloboditelov
L55 KVP - Mier - Tahanovce
L27 Tahanovce - Mier - Stanica - Carrefour
(pomoze linke 10)
L16 Podhradova - Mier - Stanica - Opatske - Jazero
(skoordinuje sa z linkou 19)
L19 Jazero - Opatske - NamOsloboditelov - Hlavna posta - KVP
L29 Zoo - mier - nam.maratona mieru - Letna - Cermel - Bankov
L14 zrusena

L27, L18 klbaky, L55, L19 solarisy L16, L29 tedom
Reply on: Matt44 #41461:
základný problém je v odlišnosti intervalov - 15-minútový a 20-minútový sa nedajú, proste ne-da-jú úspešne skoordinovať.
Reply on: R55ka #41460:
No ani ja o ziadnych neviem. Preto som Ti dal tu otazku, co v Smolkovej petcii robil Mutafov. Ale bola to (asi) skor recnicka otazka.
Reply on: R55ka #41453:
rozdiel je celodenne a celotýždenne. Avšak i tak triafaš vedľa. Raz som Ti to tu už spomínal - viď, ako to bolo kedysi s L 4, ak sa najprv zoštíhlil víkendový interval a potom úplne zrušila premávka. K L 2 : cez deň cez víkendy by mohla byť vyťažená viac, avšak v nedeľu večer je vyťažená až až - smerom na Komenského smeruje zo stanice množstvo študentov - ak by si L 2 zrušil, tým by si ich donútil cestovať busmi na Národnú triedu. Opäť " skvelý " príklad ako preferovať neekologickú dopravu na úkor ekologickej.
za ďalšie, spomínaš, že L 14 by mala ísť až na Nám. MMM. Ale prečo? Veď je tu L 2 - opäť chceš mať dôvod na nahradenie ekologickej linky autobusovou?
mna by este zaujimalo preco idu busy takto :

10 - 9:03,18,33,48
18 - 9:04,24,44
34 - 9:05,20,35,50

fakt by som chcel vediet preco idu 3 busy v podstate hned za sebou, to si clovek zabudne doma nejaku vec, musi sa vratit a nestiha ani na 1 a musi zase cakat 15 minut

a neviem ci ste si vsimli, ale bus 10 chodil do 14.12. ( teraz neviem ci je to tak isto) o 2-3 minuty skor ako mal, a ked nato vodic prisiel tak sa vliekol celou cestou az po Palackeho a mozno aj potom to uz neviem a aj tak bol na zastavke o 2 minuty skor
Nodes: nevidel som staznosti od Terasanov, co sa im nepaci. Ak vies o nejakych, napis mi.
Reply on: Apeer #41451:
aj to je priveľa na takú linku.
Reply on: R55ka #41456:
Uznavas, ze Terasa sa nema preco stazovat. Napriek tomu Mutafov bol spolutvorca Smolkovej peticie. Zeby nic ine len politika?
Reply on: Mr.Henky #41431:
na 1. pohľad sa môže zdať, že skrátenie L 18 po Lingov by neprinieslo takú úsporu km, aby sa mohla opätovne zaviesť L 73, no akurát pozerám, že tieto trasy sú dĺžkovo takmer identické - na KVP je to o pár sto metrov dlhšie. Takže to nie je až taký zlý nápad. Avšak muselo by sa potom vyriešiť L 55 - presunúť ju na ( jedine, kde inde? ) ŤHC a ukončiť na KVp, aby neliezla trolejbusom do cesty - tým by sa šte čosi usporilo oproti súčasnému stavu.
DPMK tu ma byt pre ludi. Z nich ziju. Su sidliska, ktore maju velmi dobre spojenia a nemaju sa naco stazovat. Napr. Terasa. Ale zmena priniesla furcanom oproti minulemu linkovemu vedeniu horsie podmienky ako boli. Preto ta kritika.
Reply on: R55ka #41454:
lepsie podmienky?? ake prosim ta ???
Crossfire: to su proste mnohi slovaci. neda sa nechajme to tak. Ale aj tak neprestaneme. Byvam v tomto meste, a chcem lepsie dopravu a podmienky. Mozno dosiahnem a mozno nie.
TA: celodenne linka 2 nema opodstatnenie. Mozno rano a poobede v spicke by mala jazdit. Ale cez vikendy vobec nie. Priemerne co ju poznam, su tam najviac 10 cestujuci. A vecer chodi prazdna - zo stanice takmer uplne. Mozno sem tam nejaky bezdomovec.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.