jj...par nezamestnanych by isto pribudlo ? ...len si musis uvedomit, ze kto by medzi nezamestnanymi skoncil, vodici isto nie, lebo ti budu aj nadalej potrebni na autobusovych linkach v meste, EUROBUS nema dostatocne kapacity vodicov na zabezpecovanie vsetkych liniek...a takto by sa konecne vycistil augiasov chliev na administrative a ciastocne v servise ?
platy..... to je kapitola sama o sebe ....ale DPMK menil názvy počas svojej existencie niekoľko krát a nikto to nepocítil... to by ale musel byť záujem MESTA ...
tento sposob preliatia majetku do novej spoločnosti využiva veľa slovenských firiem,,,
myslím,že sa mýliš,zamestnanci by to pocítili hlavne na platoch,ale dúfam,že mesto,aj ked sa stavia k DPMK tak,ako sa stavia,to neschváli,vlastne je to vec inej organizacie
takýto akt je omnoho zložitejší,ako si tu myslíte,dostať licenciu na prevádzku MHD...na druhej strane má eurobus všetky predpoklady na získanie takej licencie,a MHDaci tasme sa,ak im to prejde,lebo bude zas pár nezamestnaných
okej, budeme vypisovat kurzy na to, na ktorom zasadnuti zastupitelstva sa objavi mimoriadne vsunuty bod "Vstup strategickeho investora do Dopravneho podniku mesta Kosice pre zlepsenie kvality MHD"... Zaciname 10.12.2008: 1,05
Iste a namiesto dopĺňania kapacity, ju bude dupľovať. ? Lebo nechceme prísť o zákazníka! ?
Re #40525 Isidor: Ako každá iná akciovka musí DPMK vyrábať zisk. Nie je možné si predsa každý plánovať stratu! Inak sa zmení na príspevkovú organizácia (to nemám z vlastnej hlavy, ale vyprodukovala to táto hlava: http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=gov_2006-2010_poslanci_pajtas_lubos.htm). Však predať sa to dá, za jednu korunu a v tichosti. A potom bude J.F. čubrnet. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
quinn