Mas problem pochopit slovencine alebo len pisanemu textu? Keby Furca nekecala do LV nema ani to co ma teraz. Tahanovcania maju k NN linku 34 a este im pridame aj linku 18 zatial co Furcania si budu prestupovat.Vidis v tom nejaku logiku lebo ja nie.Linka 10 takto chodila vzdy? No nezda sa mi.Ja hovorim o povodnom navrhu ktory totalne kaslal na Furcu a nebavim sa o busoch ktore sa doplnili neskor.Linka 15 je prave ta linka ktora sa doplnila.Inak by sa prestupovalo len z Furce.ja viem vy Tahanovcania ste sa urcite stazovat nemuseli.Ved vam isli aj idu busy ku kazdemu klucovemu bodu v KE.Aj na NO,NMM,NN,SN,Optime,Cassovii a aj ku tomu cinteru ked uz ho spominas.Len problem je v tom ze kym vas k tomu cinteru donesie priamy spoj cez cele Kosice ostatni si na ten spoj musia prestupit.V tom je problem.
Ešt k tej L55, vodiči ktory maju na trhanych klbaky nemaju robotu lebo je malo liniek kde treba trhanarov z dlhymi vozmi, prečo ich nepišu aj na L55 a mali by aj oni s toho prospech (hodiny) aj ľudia? ? Klbakov na trhanych bolo dosť.
L18 mohli nechať kľudne nam furčanom vy mate na THC od Tesc dosť spojov a ešte chodi L34 s L18 v zavese a L18 ide prázdna zatiaľ čo na furču chodia natrieskane trolejbusy ale v špičke kratke 55ky lebo trolejbusom sa nejak neráči prísť. A ta 50ka bude tiež na 3,14ču lebo bude to zase iba linka ktora bude chodiť v špičke ? Nech daju na L55 dlhe vozy a urobia z nej celodenny expres s intervalom 15/20/30
Na záver ti poviem len toľko, THC do linkového nekafralo, necheli sme linku k cinteru, ke koscelu, do špitálu ale stačilo nám aj za cenu prestupu nech je dostačujúca kapacita. Ktorá sa stále dostačujúcou nedá nazvať, aj keď to nie je také kritické ako v prvé dni LV.
Prepáč, možno mám menšie IQ ako ostatní návštevníci fóra, ale o akom stiahnutí dlhých trás hovoríš. L10 chodila takto vždy, vy máte cez Prešovskú na NO namiesto L30 linku 27 a ku St. nemocnici máte L15, tak čo o trase L30.
V časoch keď nechodila L35 sa prestupovalo na L18, teraz je to s tým rozdielom že prestupujete na L18 vy.
Asi si celkom nepochopil myslienke mojho prispevku.
1.Ano k Starej nemocnici sme mohli prestupovat my Furcania.K Novej nemocnici kam uz chodi 34-ka sa dala este z Tahanoviec aj 18-ka zatial co Furca v povodnom navrhu nemala nic.Preco sa linka 18 nemohla nechat na Furci a k NN by prestupovali pre zmenu Tahanovcania na linku 18 alebo by pouzili 34-ku?
2.Na Tahanovce sa stiahli DLHE trasy liniek 18 a 30 z Furce.Je pravda a to nezazlievam Tahanovcanom ze cez Presovsku im ide este nejaky spoj okrem 10-ky lebo nemaju dostacujuce spojenie s NO.
3.Aha cize linka 18 je nahrada za linku 35? Zaujimave preco celodennu nahradu prave za spoj ktory chodil za cely den 8 hodin a Furca sa kritizuje ze chcel vobec nejaky spoj po tej istej trase?
4.Tvoja odpoved vyplyva z nepochopenia mojho prispevku.
Prestupovanie k starej nemocnici pre Furčanov bolo. Pôvodný návrh bol:
L10 - THC - NO - St.nemocnica - Cassovia
L15 - Furča - Sečovská - NO - OC Optima
Ale vaša pani starostka si vydupala že chce linku ku St. nemocnici, tak sa vymenila trasa L10 a L15 od NO.
2.) Neviem ake spoje stiahli na THC, ale predtým bolo na NO: L10, 51, 53, 56, teraz je to L10, 51, (56-ku nerátam nezmyselná trasa) ale predtým bolo zjavne viacej odchodov z NO na THC, ako je teraz.
3.) L18 je čiastočná náhrada za L35, na ktorú bol vhodný Solaris, ale bohužiaľ chodili samé malé vozy a tak dostať sa tam bol ráno zázrak. Teraz je práve Solaris na L18 a je to akurát, niekedy nedostačujúce.
4.) K novej nemocnici to trvá pomaly rovnako dlho s L18, ako s L34, tak neviem čo riešime keď Furča má celodenne L55.
Ked chcete priame linky, majte si ich. Ked je pre Vas postacujuca MHD s intervalmi SADky, rozum nikomu nebudem nalievat. Garantujem, ze sa budem snazit o zrusenie prestupnej tarify. Skusi potom niekto kricat, ze spoje idu tesne za sebou a polhodinu nic.
O akom prestupovom poriadku sa tu bavime? Povodny navrh prestupovy zdaleka nebol.V povodnom navrhu sa len okaslali Furcania s odovodnenim ze Furca ma trolejbusy.Pokial by islo o prestupovy poriadok tak z Tahanoviec nechodi 18 ktora kopiruje Furciansku 18-ku, 34-ka ktora je podla mojho nazoru uplne zvytocny a dlhy spoj a tiez 10-ka ktora kopiruje Furciansku 30-ku.Tu sa len stiahli dlhe spoje z Furce na Tahanovce a nazvalo sa to prestupovy poriadok
Pritom v smere NMM mali v navrhu Tahanovce linky 27,34,25 zatial co Furca 71,72. K Novej nemocnici Tahanovce linky 18 a 34.Furca nemala nic az potom sa zaviedla aspon linka 55 (mimo spicku len raz za hodinu co je podla mna tiez malo). K starej nemocnici Tah-10.Furca nemala nic.To znamena ze na prestupovanie sa mali pripravit vylucne obyvatelia 30000 sidliska a nastupovat si na autobusy 23000-oveho.Niektore linky su dobre v novom LV ale niektore su proste vyplody mimo misu.Napriklad taka linka 54-vyborny napad.Pokryje trasu dvoch sidlisk.Taktiez 27,22,23 su dobre.Linka 17 3x za hodinu vyborna.Ale jednoducho Furca obisla naprazdno.Preco v DPMK nenapadlo nikoho aby napriklad k Starej nemocnici na linku 10 prestupovali ludia z Furce a k Novej nemocnici by prestupovali Tahanovcania na Furciansku trebars 18-ku.Ale prestupovat museli len Furcania a potom cuduj sa svete ze sa buria.Ale to by museli robit LV nezaujati ludia ktori nebudu posudzovat ako prioritu svoje sidlisko ze?
Mimochodom ako je to s tymi linkami 50,73,55?
P.S.Pisem pod nickom svojho brata nakolko tento portal ma odmietol zaregistrovat resp. nezaslal odpoved na mail.
Začína byť vidieť že odkedy bol odvolaný bývalý RD sa začína všetko dobré vracať do starých koľají, podľa mňa horších. Začala sa petícia na zmenu LV, zrušili sa zastávky na znamenie, kam sa to postupne dostaneme? No tam kde sme boli, alebo ešte nižšie.
Ale zamyslel som sa prečo sa stali zastávky na znamenie normálnymi zastávkami. Ako každý deň cestujem napr. L54, tak bežne na Opátskom alebo na Furči mávajú cestujúci na autobus a potom rozhadujú rukami prečo im nezastal. Denne sa nájdu aj 3-4 ľudia a to cestujem len do školy a naspäť. Predpokladám že nemalá väčšina aj podala sťažnosť, ale nikto sa nezamyslel že prečo autobus nezastal, no asi preto lebo tam nemá zastávku. Neviem si predstaviť že by sa začalo zastavovať na každej zastávke napr. na L10 na Prešovskej, veď je nezmysel najvyššieho zrna, prestanú sa úplne stíhať časy a bude z toho bordel, lebo niekde treba dávať znamenie, inde nie, niekde len pri výstupe, alebo si cestujúci myslia že keď to bude zastávka na znamenie zrazu im tam zastavia aj linky 51,52,54,55,56??
Je potrebné si prečítať ten článok poriadne. Ja som ani raz nepovedal, že sú linky 34 a 54 zlé. Naopak, práve mne vyhovuje chodiť priamou linkou do práce z THC na Poľskú. Hoci to trvá dlho, ale je to priame. Ja som písal o tom, že sľubovali krátiť trasy a niektoré ešte aj predĺžili. Písal som o tom, že DPMK deklarovalo jedno a realita je iná. Dlhé trasy vyhovuje vačšine, aj mne, ale DPMK vravelo čosi iné. Viem, ozvú sa hlasy, že čo kecám, keď mi to vyhovuje. Ja kritizujem práve tie reči DPMK o krátení trás a realite, ktorá je úplne iná. ?
Máš pravdu, mohol som to adresovať rovno starostom. Ale vieš prečo som to nespravil? Jednoducho preto, že konečné slovo pri schvaľovaní NLV mal aj tak DPMK. Toto v skutočnosti nie je to, čo DPMK navrhovali. Toto je guláš starých liniek, nových liniek a liniek, ktoré si vybojovali starostovia. Buď to mali nekompromisne zmeniť kompletne, alebo to nechať po starom. Skutočne nepoznám veľa ľudí, ktorým NLV vyhovuje komplexne. Hlavne, že sú spokojní v DPMK, starostovia, pár dochodcov, zvyšných asi 100 tisíc Košičanov je nepodstatných zrejme...
máš pravdu, nie som žiaden expert a do problému - myslím do kuchyne DPMK - nevidím. Ale to nie je podstatné. Moj názor je názor laika - bežného cestúceho. Ako takého ma skutočne nezaujímajú veci, ktoré sa varia v DPMK. Tam berú neskutočné peniaze "manažéri", ktoré ten nezmysel NLV vymysleli a spustili. Ja ďalšie desaťtisíce cestujúcich vnímajú výsledok - to je pre nás doležité. To je to, čo vnímame ? mimochodom, už nie som novinár 4 roky
Večerník košický klebetník dnes píše:
Bývalí vodič DPMK Ján Šiňák sa rozhodol zamestnať ako vodič v Nórsku, a zdá sa, že tam ostane natrvalo...
Zaujímavosti:
Na šéfa sa možu obráťiť s akýmkoľvek problémom, vo večerných hodinách kolega J.Šiňáka mu zavolal večer, že nemá dostatočné kuchynské vybavenie. "Šéf sadol do auta a do hodiny bol u nás aj s firemnou kreditkou, nakúpili sme si ten najdrahší riad a on ani nemukol,"
"Na Slovensku je alkohol dosť obľúbený, no keď som pršiel do Nórska, tak som žasol. Cez víkend sa akoby ľudia utrhnú z reťaze."
Našinca poteší aj krása žien.
"Krása našich žien mi neustále chýbala, v Nórsku to nie je však žiaden rozdiel.Hádam len, že všetky sú blondíny."
a takto skuša DPMK svojích zamestnancov stále z niečím,nech sa potom cestujuci a vedenie DPMK nečuduje že jaka je v tomto podniku morálka a nechut pracovat,nervozita,nestabilita,proste komplet atmosfera jak v dajakej žumpe ?
2 mesiace na mna každý jeden cestujuci kvoli zástavke na znamenie nadava že som cocot,riskujem zdravie aby som ich to naučil dodržiavat a ked už to konečne pochopili tak to zrušili.Obyčajne havada su to. ☠ ☠ ?
Hej, čo povie dajaky zdochnuty dôchodca to urobia hneď ešte aj novu zastavku su schopny urobiť ale keď dačo povie vodič ta "ta budeme sa snažiť to riešiť"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
corrado