V roku 2007 som oficialne pozialdal riaditela DPMK Tkaca,
aby v case ked studenti chodia na TU, dal z KVP na TU dlhe
busy. Ponechal kratke s tym, ze optimalizacia v roku 2008
to zmeni.
V roku 2008 po serii kratkych busov dnes prisiel dlhy.
Konecne sme sa netlacili ako sardinky. O - vdaka DPMK.
Vznikol ale iny problem: vyfukove plyny v buse. Tazko
sa mi dychalo a len som cakal na zastavku a otvorenie
dveri.
Myslim, ze DPMK nasiel dalsi sposob, ako riesit problem
mhd: zrejme niektori "manazeri" citali o tom, ako nacisti
riesili zidovsku otazku a tak sa pokusaju o to iste na
Kosicanoch.
aby v case ked studenti chodia na TU, dal z KVP na TU dlhe
busy. Ponechal kratke s tym, ze optimalizacia v roku 2008
to zmeni.
V roku 2008 po serii kratkych busov dnes prisiel dlhy.
Konecne sme sa netlacili ako sardinky. O - vdaka DPMK.
Vznikol ale iny problem: vyfukove plyny v buse. Tazko
sa mi dychalo a len som cakal na zastavku a otvorenie
dveri.
Myslim, ze DPMK nasiel dalsi sposob, ako riesit problem
mhd: zrejme niektori "manazeri" citali o tom, ako nacisti
riesili zidovsku otazku a tak sa pokusaju o to iste na
Kosicanoch.
5
Re #38380 eMareq: Telesne postihnutých a mamičky s kočíkmi nezaujíma či to má tykadlá na streche. Netreba tam písať autobus, ale napr. "spoj vykonáva nízkopodlažné vozidlo". Keď už to má byť služba ťažšie mobilným občanom, je to v oficiálnych zastávkových CP, prečo to nezverejniť aj tu? Akosi nechápem.