OK, pozeral som sa na to z iného uhla pohľadu. Spoje nie je problém vyznačiť. BTW, keď prídu Citelisy, tak zrejme pribudne ďalšia služba nahradzujúca NP trolík.
V roku 2007 som oficialne pozialdal riaditela DPMK Tkaca,
aby v case ked studenti chodia na TU, dal z KVP na TU dlhe
busy. Ponechal kratke s tym, ze optimalizacia v roku 2008
to zmeni.
V roku 2008 po serii kratkych busov dnes prisiel dlhy.
Konecne sme sa netlacili ako sardinky. O - vdaka DPMK.
Vznikol ale iny problem: vyfukove plyny v buse. Tazko
sa mi dychalo a len som cakal na zastavku a otvorenie
dveri.
Myslim, ze DPMK nasiel dalsi sposob, ako riesit problem
mhd: zrejme niektori "manazeri" citali o tom, ako nacisti
riesili zidovsku otazku a tak sa pokusaju o to iste na
Kosicanoch.
Suhlasim. Ale spominam si na jeden vyrok spred roka aj nieco, ze "ked teraz z dvanastich trolejbusov je osem autobusov, co sa stane, ked budu vsetky autobusy". Aby to k tomu nesmerovalo.
Z KVP na NO ide len trolejbus. Rovnako tak z Furče na Mier. To sú dosť podstatné vzťahy. DPMK nemá NP trolejbus, tak to poriešil ako poriešil. Bijú sa tu 2 snahy: EKO a NP. Ale prečo imobilným cestujúcim v danom vzťahu neumožniť nájsť si spoje na nete? To chceme, aby si šli vozičkári opisovať NP spoje na zastávku? Len preto, že nemáme NP trolejbus?
Zdielam s Emareqom rovnaky nazor. Zaradit na trolejbusovu linku smradobus je zvrhlost. Niekto je zasadne proti NP trolejbusu. Ale viem, co si chcel prispevkom povedat.
Určite viem, že v pracovných dňoch sú NP garant 71 spoje 5:07, 6:59, 8:57 z Lingova.
Re #38380 eMareq: Telesne postihnutých a mamičky s kočíkmi nezaujíma či to má tykadlá na streche. Netreba tam písať autobus, ale napr. "spoj vykonáva nízkopodlažné vozidlo". Keď už to má byť služba ťažšie mobilným občanom, je to v oficiálnych zastávkových CP, prečo to nezverejniť aj tu? Akosi nechápem.
tbus