Reply on: Esicko #3762:
Buď si istý, že je. Na, v podstate moste od križovatky s Rooseveltovou ul. až po vstup do múzea "Dolná brána" je pol metra hrubá železo-betónová platňa a v úrovni povrchu aj 2cm hrubé železné pražce. Keď som sa pýtal kompetentných, či po tom bude môcť chodiť električka, tak vraj si tadiaľ môže pokojne chodiť aj parná lokomotíva s tendrom plným uhlia. ? Mám z výstavby uvedeného úseku aj dokumentačné fotografie.
Ved ste sa kvoli rekonstrukcii tej Hlavnej zadlzili ako svine! Tak z toho aj nieco majte, sakra! Obnovit elektricku po Hlavnej!!!
Sarko
Ďakujem za ozrejmenie. Stále mi však nie je jasné, či končiace linky 3 a 7 na Stromovej na seba nadväzovali alebo boli úplne samostatné. Premávali na týchto linkách ku koncu prevádzky v r. 69 už aj T-vozy, alebo dojazdili dvojnápravové? Ale myslím, že tie dojazdili už v roku 68 s likvidáciou starej vozovne na Kirovovej ul.