Reply on: Papyr #3738:
30min je naschvál tak trochu "odradzujúci" interval, aby z hlavnej nevznikla dopravná tepna . Linka by mala končiť v blízkosti niektorého konca Hlavnej aby bola využívaná len skupinou cestujúcich na Hlavnú a nevozila tam ludí, ktorí cestujú inam.
Električkovú trať by bolo treba postaviť znovu, musel by zmiznúť ten nezmyselný jarok, v oblasti dómu mierne odkloniť trať a použiť špeciálne podložie (pamiatkári) , chýba zpatný vodič...atď . Nereálne, možno tak odhadujem za 15-20rokov. Až nastúpi iné myslenie,a nová generácia si vybuduje rešpekt.
Papyr
JuMZ-1: http://tram.rusign.com/cz/yumz1-bc.jpg
JuMZ-2: http://tram.rusign.com/cz/yumz2-bc.jpg
Mne sa teda nezda, ze by mali nieco spolocne so Skodovkou, aspon co sa tyka vzhladu. Skodovke sa viac podoba trolejbus Kiev-12 (ma cislo 12, aj ked ma dlzku 18m, ktovie preco) - http://www.mpk.poznan.pl/kmps/nzp/2001/0966.jpg
No a teraz sa nieco planuje v Simferopole... ale Skodovky ako take nikdy v Rusku robene neboli.