a pochybujem ze by sledovala kedy som nastupil a kedy idem vystupovat, samozrejme ze medzitym by ma skontrolovala a potom by som pre nu bol uz len vzduch, umysel cestovat 5 zastavok za cenu styroch je prakticky neodhalitelny ?
noo, ano, odznacovat by sa malo az na zastavke, ale pravdupovediac, este som nevidel nikoho kto by si odznacoval az na zastavke. a co by mi na to povedala revizorka? no co by mala??, no co? prave som prilozil kartu lebo som si chcel napriklad pozriet kolko casu mi ostava
Ale ved toto tu bolo ak si dobre pamatam vzdy, len keby chcel revizor buzerovat, tak pribehne k tebe a zisti dokedy si cestoval, vlastne ty už tam nemáš čo robiť, lebo nemáš platný cestovný lístok. Odznačovať máš až v zastávke.
s tym cestovanim 5 zastavok za cenu styroch to myslim uplne vazne, skus si to. Totiz to system aktualizuje zastavku az po prichode na nu, to znamena ze ked ides odznacit kartu pred piatou zastavkou tak to system stale berie ako stvrtu zastavku.
Peter55: No ale pozor pozor, cestovat z NO na furcu trolejbusmi netrva rozhodne dlhsie ako napr cestovat z NO na furcu cez secovsku, teda myslim tym oblast kalinovska, fabryho. Ked isli sucasne trolejbus a exL18 z NO naraz, tak sa stretli prave niekde pri kalinovskej. Jedine s exL30 sa dalo dostat z NO na kalinovsku citelne skor, takze tato linka vam chyba?
No ale to si nepovedal ze z namestia osloboditelov... Znelo to akoby si nemal rad trolujbusy vseobecne.. Ved to je urcite ze vela ludi z tamat cestovat na Furcu nebude.. Na to je linka 15... Tahanovce aj furca maju priamy spoj z NO len jeden...
áno ?
predpokladám, že vtedy sa ešte dalo ísť po asfaltke medzi Cassosportom a hádzanárskou halou. Dnes sa to už nedá, keďže tam " umelo " zriadili 1-smerku. Takže po zabočení cez ( bývalý ) plot Cassosportu je potrebné ísť popri blšáku ( teda po tej panelmi (?) vyloženej ploche ) a potom sa po napojení na asfaltku vytočiť späť na " poľnú " cestu - poľnou som ju nazval len preto, že je tam v cca 5-metrovom úseku len zemina. Následne dole miernym kopčekom a potom sa vyesíčkovať k ceste pri Hornbachu.
V zásade proti tomu nemám nič; ak by tak chodila L 15, neprotestoval by som, ale pripadá mi to veľmi krkolomné - minimálne, kým nebude prepájacia komunikácia Pri Prachárni - Popradská plne funkčná.
Bod 2 by som starostom otrieskal o hlavu a ukázal návrh LV od vás pred tým než sa začalo s nimi intenzívne na túto tému rokovať a potom na porovnanie LV ktoré je teraz a o čo sa líšia: tie linky, úseky trás a intervaly, že či netušia koho je to potom objednávka a keď sa to upraví do prapôvodne navrhovaného stavu (autori 1018 a spol. neviem kto presne(asi aj Ty)), či budú M. Č. a ich starostovia spokojní, keďže oni nenesú žiadu zodpovednosť ? ☠
Tu nejde o to ako vyzeraju al o to, že idu dookola, to je take ťažke pochopiť? Neverim, že ty by si cestovala trolejbusmi domov keby si byvala na furči, možno tak od Tesca alebo Mieru ale určite nie z NO ?
rok 2007 - 15,3 mil. vozkm (bolo)
rok 2008 - 15,0 mil. vozkm (je)
rok 2009 - 14,5 mil. vozkm (bude)
rok 2010 - 14,0 mil. vozkm (bude ešte horšie)
rok 2011 - 13,5 mil. vozkm (dúfajme, že ani nebude)
(údaje na roky 2009-2011 predbežný schvalený objem km - objednávka mesta).
„Byť Košičanom je fajn"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
principio
rok 2008 - 15,0 mil. vozkm (je)
rok 2009 - 14,5 mil. vozkm (bude)
rok 2010 - 14,0 mil. vozkm (bude ešte horšie)
rok 2011 - 13,5 mil. vozkm (dúfajme, že ani nebude)
(údaje na roky 2009-2011 predbežný schvalený objem km - objednávka mesta).
„Byť Košičanom je fajn"