Títo starostovia su čvarga obyčajná. Oni odmietajú zodpovednosť? a vyslovujú nespokojnosť? No a som zvedaví, čo si ti blbi vyrokujú.
Myslím, že mesto Košice ako také je na smiech už celému Slovensku. na ich mieste som ticho, držím hubu a krok.
Dúfam, že so sebou sú všetci spokojní .
Riešenie : nech sa stretnú páni poslanci, páni starostovia a pán primátor a nech urobia LV aké požaduju ich ovečky a nech sa jazdí podľa toho. Som ozaj zvedavý.
Myslím, že mesto Košice ako také je na smiech už celému Slovensku. na ich mieste som ticho, držím hubu a krok.
Dúfam, že so sebou sú všetci spokojní .
Riešenie : nech sa stretnú páni poslanci, páni starostovia a pán primátor a nech urobia LV aké požaduju ich ovečky a nech sa jazdí podľa toho. Som ozaj zvedavý.
Alfonz Halenar
Ziadam uviest:
- ich zoznam
- stav parametra pred zmenou
- stav parametra aky je planovany dosiahnut po zmene
- termin vyhodnotenia
Alfonz Halenar, poslanec Kosic za KVP
-----------
Zoznam parametrov sledovanych pri zmenach v doprave
" pocet vozidiel vo vyprave
" pocet zadelenych vodicov
" priemerny interval v silnych vztahoch (vystup zo sidlisk)
" najazdenych km
Vyhodnotenie parametrov
V prilohe je uvedeny prehlad planovanych parametrov MHD po zmene v aug 2008. Tato tabulka je spracovana pre standardny pracovny den so skolskym vyucovanim.
V nizsie uvedenom prehlade nefiguruje elektrickova doprava, nakolko zmena linkoveho vedenia sa jej dotkla s len minimalnym dosahom na vypravu vodicov a vozidiel.
" Parameter 1
povodny stav - 147 AD + 14 TD = 161 vozidiel
novy stav - 134 AD + 18 TD = 152 vozidiel
" Parameter 2
povodny stav - 226 AD + 26 TD = 252 vodicov
novy stav - 216 AD + 32 TD = 248 vodicov
" Parameter 3
povodny stav:
- spicka nerovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 15-20 min
- okrajovy rezim 15-30 min
novy stav:
- spicka rovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 7,5 - 15 min
- okrajovy rezim 15-30 min
" Parameter 4
povodny stav - 15,2 mil vozkm
novy stav - 14,8 mil vozkm
Aj napriek nizsiemu poctu vodicov vo vyprave ale uvadzam, ze vzhladom na nutnost realizacie linkoveho vedenia este v priebehu letnych prazdnin a naslednej casovej tiesni nebola vykonana optimalizacia cestovnych poriadkov v smere k poctu vodicom. Tato uloha je v sucasnosti aktualna a predpokladam znizenie poctu vodicov v dennej vyprave o 8 - 10.
Ing. Robert Nagy v.r.,
riaditel dopravy a techniky