Neviem, či toto je vhodné miesto na vyjasnenie problému. Bolo by lepšie ak by ste mi napísala priamo. Odbory to určite nie som ja sám. Keď som povedal, že sa na mňa nikto oficiálne neobrátil, tak som hovoril za seba a preto môžem hovoriť len svoj názor, rozhoduje ZV. Toto je parketa zamestnávateľa a ako som už napísal parketa pre väčšinovú odb. organizáciu.
Čo sa týka právnej stránky nemýľte si pojmy. §40 ods. 5 ZP hovorí o tom, kto je rodinným príslušníkom pre účely zákona ale to v žiadnom prípade nezaväzuje podnik pri tvorbe vnútorného predpisu na poskytovanie zliav zamestnancom a jeho rodinným príslušníkom.
Môj názor som prezentoval verejne a aj zamestnávateľovi. Ak DPMK dáva voľné lístky kdekomu, tak tých pár detí, ktoré sú zverené do opatery zamestnanca, aj keď nie sú jeho vlastné, by podnik nezabili.
Vlado Stankovič
Toľké šťastie. Ja som v schránke nenašiel nič, zato včera mi pri čakaní na zastávke spadol na hlavu vrchnák z piva. A keď som konečne v diaľke zočil trolejbus, aj ten chcípnul, ďalší nešiel, no a dnes som si klikol na dpmk.sk a čítam si lietajúce ospravedlnenie...
Re #35115 Alfonz Halenar: Viete tú metodiku opísať? Lebo ja nevidím dôvod prečo by sa mal počet cestujúcich počítať inak do 31.12.2004 a inak od 1.1.2005.
Mne známe čísla počtu prepravených osôb DPMK v mil.:
1970 - 84,2
1980 - 132,9
1990 - 156,0
2000 - 100,1
2001 - 90,6
2002 - 92,6
2003 - 91,1
2004 - 88,6
2005 - 97,8
2006 - 99,4
2007 - 97,4
Ako vidíme, po veľkom poklese v 90. rokoch a v roku 2001, od roku 2001 má to číslo mierne rastový trend.
Neviem či to tu už niekto písal alebo nie ale nechce s ami to tu hľadať... Minule som tu kritizoval, že nie je žiadna kampaň na nove LV tak dnes ma veľmi prekvapilo keď som v schránke našiel brožúrku aj s mapou o novom LV ?
Ako zvýšiť prepravenosť MHDečkou?
1) tak ako spomínate , skvalitnením služieb MHD
2) demotivovať ludi, aby využívali IAD najma v centre / parkovanie, poplatky za vstup do centralnej zony, plná preferencia MHD / ..
Som presvedčný, že pomocou takýchto opatrení má MHD zmysel a budúcnosť. MHD ako taká stále musí byť dotovaná z mestského rozpočtu a stále bude, ale prečo vidieť na tom niečo zlého? Ach jaj páni poslanci, to sa tak nedá, že všetko musí skončiť vo vašich kešeňoch.
Košice je rozvíjajúce sa mesto, MHD proste potrebuje, ak niekto svojou neodbornosťou, nedbanlivosťou, alebo blbým rozhodovaním a názormi nepodporí jej rast, nemá čo hľadať na mieste, kde "háji " verejný záujem.
V DPMK by mali sedieť hlavne odborníci, tí by mali spraviť koncept, vyhliadky, predložiť to magistrátu a vydobiť si financie potrebné na chod DP. Argumantovať a bojovať. A poslanci by nemali špekulovať, ale schvalovat peniaze na chod vecí verejných, akou MHD bezpochyby je. EHMK sme si vážne mohli odpustiť pri problémoch, kt. máme .
a aj casovy listok mozme vyuzivat plnohodnotne hmm chcel by som vediet ci by mi DP preplatil casovy listok ked cestujem 10minut v jednom spoji a druhy mi nepride a tym mi prepadne aj listok a musim si oznacit dalsi hmm?
inak celkom dobry pocit stat na zastavke a rozmyslat ci pride alebo nepride mi autobus ....ved krasne pocasie a ked nepride rad si postojim polhodinu na zastavke ked nie hodinu ? ? ? ved co asi si malo platime za cestovne ked na DP nevie zaucit ani spoj ktory chodi az za polhodinu a ani s tym nic nerobia
Slováci bohatnú, ale masovo určite nie tak, aby si mohli dovoliť chodiť autami po meste na vzdialenosti, kde ich odvezie MHD. Jasné, nedá sa to úplne zovšeobecňovať. Ono aj keby počet nevzrástol, ale stagnoval, bolo by to oveľa lepšie, akoby mal stále klesať. Potom by to mohlo dôjsť do bodu, kedy by mesto naozaj chcelo sprivatizovať MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA