Vypravenosť okamžite zaradiť medzi prémiové ukazovatele GR. A zajtra je vonka 100 % služieb.
Ešte by som pouvažoval aj o jeho priamych nadriadených (predseda predstavenstva ....)
Tak napr. na KVP-čku o ôsmej večer zavrú LIDL na sv.P.J.II a do rána do 7-mej je hodiny tam úplne prázdne parkovisko, kde sa dá odstaviť cez noc určite ešte viac vozov ako je počet autobusov, ktoré obsluhujú cez deň Sídlisko KVP -z liniek 18,19, 31,32, 35, 36. A parkovisko je osvetlené a sú tam priemyselné kamery. A jazdí tam nočák 71čka trolejbus pre odvoz vodičov.
To iba tak na okraj, ak by o tom v DPMK chcel ozaj niekto vážne uvažovať.
Sorry, mal som na mysli trať do Krásnej, tá sa ukončila v r. 1983. Ale aj tak to je už vyše 20 rokov, čo sa v Košiciach nepostavila ani čiarka. A pritom v oficiálnom materiáli DPMK - publikácii "100 rokov MHD v Košiciach", vydanej Vsl.vydavateľstvom Košice r.1991, sa okrem iného píše, že v roku 1993 bude obnovená trať z Maratónu mieru na Stanicu - skončenie tejto stavby sa predpokladá v roku 1993 !!!
Po roku 1995 sa bude rýchlodráha predlžovať do Šace ....
No, ved prave o tom vravim.. Malo by to byt tak ako som napisal, ale bohuzial, ta retaz sa rozpadla. A velmi tazko to pojde dat dohromady, ale da sa to. Chciet vsak musia obe strany, zamestnavatel aj zamestnanec. Ak si vsak uz ani toto nevie zamestnavatel uchranit, potom nemam co k tomu dodat..
Ad. 35
35/1 má linku 40, vypravená byť nemusí na 40ku sa stiahne obvykle voz z inej linky.
35/4 má RAčku vnútropodnikovú, vypravná byť musí, inač pokuta pre DP. Tam neriskuju lebo kým by niekoho stiahli bolo by už neskoro.
35/5 má linku 23, vypravená by mala byť lebo nosí ľudí na striedanie na letisko. Ale vypravená nie je, stiahne sa voz z inej linky s 20 min meškaním a potom tam po vodičovi huláka kravatové dilino, že on je letový dispečer a už mal byť na veži ?
Už mi začína unikať podstata toho čo si chcel povedať. Teraz už nekrátia prémie ani za to, ak ten pred Tebou neskontroloval voz a ty ráno nemôžeš ísť von, proste MF celý DPMK asi takým systémom sa už robí. Každý ma toho tak akurát dosť
Jaj, chlapci, zda sa, ze na www.trolejbus.sk zverejnim pod otvoreny list aj reakcie poslancov, emaily, ktore pridu od nich, ale len s ich zvolenim. Kazdopadne koho email nebude moct byt zverejneny, napisem tam len meno dotycneho poslanca, nech ostatni vidia, kto reaguje a kto to ma na haku
Samozrejme, vsetko toto mnou popisane, je len ohnivkom v retazi k tomu, o co by mali dbat manazeri DPMK. Vodici si mozu povedat, ja vam kaslem na vase vozidla.. ALe potom sa dopustaju za prve trestneho cinu poskodzovania cudzej veci, co moze zamestnavatel obhajit pred sudom a za druhe, aj ked je zamestnavatel taky ako je, ale JA ako vodic predsa taky nebudem a o vozidlo sa postaram. Nahlasim poruchy, ktore vidim a viem o nich, ak ich kompetentni neodstrania, nahlasim ich zas a znova, ked dostanem tento voz a budem to robit stale. Ak by to robili vsetci, dielenskych zaplavite mnozstvom poruchovych listkov, ze sa z toho zblaznia a radsej to zacnu riesit radikalnejsie.( Ak teda maju k tomu ludi ) .. Ale opakujem, JA ako vodic, sa nedam ponizit a nedam zamestnavatelovi moznost povedat, ze si neplnim svoju povinnost.. Tot moj nazor
Jedna otazocka.. Ak si ty vodic autobusu, ako si prispel k strajkovej pohotovosti vodicov, vyhlasenej odbormi ? Predpokladam, ze nijako a chodieval si na svoje casy presne tak, ako sa patri. Co este chces od odborov ? Nechci od Vlada, aby si sadol za volant a isiel za vas vodicov strajkovat! On moze dat len navrh, podnet k tomu, co by mali vodici urobit vo svoj prospech a v neprospech zamestnavatela. Tomu sa vravi strajk, alebo strajkova pohotovost. Neurobil si nic, rovnako ako 90 percent ostatnych vodicov. Takze Vlado a odbory mozu podakovat za ochotu nespokojnym vodicom, ziadajucim lepsie financne ohodnotenie, ale zaroven nic pre to nerobiacim, ved predsa ja davam ruky prec od akehokolvek strajku, ja nic, ja muzikant, ja len rozpravam..
To nie je najlepsie riesenie. Vodic, ako zamestnanec DPMK, ako som sa dozvedel od par ludi (a zacinam zdielat tento nazor), nemusi mat stale jedno vozidlo. Vsetky vozidla DPMK, na ktore bude prideleny, su jeho pracovnou kancelariou, jeho pracovnym nastrojom a ten MUSI udrziavat v takej kvalite, ako sa patri. K povinnosti vodicov patri aj nahlasovanie poruch vo vozidle. Ina vec je cistota kabinky, o to sa staraju ini ludia. Ale ked vidim, ze mam pracovat v hnoji, neupracem si, len si sadnem, lebo toto nie je moj voz ? blbost..
bodaj by tu prisiel niekto zo SAD Zvolen ukazat ako sa robi doprava
Re #35018 Peter55: po sidliskach parkuju obcas aj sukromnicke zajazdove vozy a zeby na nich robili najazdy sa mi nezda, ale ktovie ci by o par mesiacov pohlad na odstaveny bus od DPMK nechal niekoho chladnym ?
To nemá s chľastaním _dnešnej_ mládeže nič spoločné, aj za minulého režimu keď neboli garážovacie priestory a postávalo sa pred domom vodiča sa vozidlá poškodzovali. Len náklady na opravy boli iné ako sú dnes. A dnes je vo všeobecnosti problém zaparkovať svoje vlastné auto, nieto ešte nejaký autobus.
Re #35014 PTI: Však Knapo povedal, že "neviem, kde na to zoberieme". Nechať však tie vozidlá bez dozoru, by dopadlo katastrofálne.
Re #35012 Vladislav 48: Keď je vo vedení mesta človek čo skoro na všetko povie: "Neviem"... tak úprimne povedané, že neviem.
Re #35011 Vladislav 48: Ekonomická úroveň Drážďan je kdesi úplne inde. Či by tu Schuster sedel, alebo nie, rozpočet mesta by vyšší nebol a tie voľné prachy by do MHD nešli tak či tak (to je čisto politická otázka - kde sa tie prachy rozdelia, tú moc o tom či MHD bude alebo nie má jedine magoriát). A na západe (ku ktorému sa tak hrdo hlásime, ale predovšetkým hubou a k tomu čo nám vyhovuje) už dávno pochopili, že keď nebudú podporovať MHD tak sa s tými autami do mesta nezmestia. Ale tu sa to berie ako príťaž, akoby guľa na nohe trestanca, ktorú treba dotovať, nevie si to na seba zarobiť, treba to predsa čím skôr predať, lebo privatizácia, voľná ruka trhu a konkurencia ("vzorom" v tom poslednom nám má byť prevádzka MHD v BB v podaní SAD STS CCC ZV) všetko vyrieši (to je to čo si niektorí vo vedení mesta myslia, že všetko má fungovať výlučne na báze trhu čo je samozrejme blud, lenže mi tu žiadnu pravicu nemáme, ale len pseudopravicu) a ušetrené $$$ (nech si súkromník predsa platí MHD zo svojho, alebo výlučne z cestovného) rozdať kamošom spriaznenými s vedením mesta...
Ekologické zmýšľanie tu skončilo pri pohone na zemný plyn (istá zákazka pre niekoho na výstavbu CNG stanice/staníc), ale natiahnutie drôtov, osadenie stĺpov by robila už iná firma... Však sme kdesi v Kuvajte, kde liter benzínu/alebo nafty stojí na naše koruny 3,50 (supersocik ?)...
Re #35009 Vladislav 48: Riaditeľ dopravy vraví o 21 službách
(19A, 1E, 1T). Dnes je to 14.
Re #35008 PTI: To ste sa sekli o 6 rokov. A električkové trate za posledných cca 50 rokov sa stavali kvôli vtedajším VSŽ, nie kvôli ekológii (tá bola na poslednom mieste) či mestotvornému prvku, ale preto, aby vozili robotníkov a hlavne aby sa do tej električky vošli všetci na prvý šup.
mladez chlasta aj na dedinach, je to skor o tej anonymite... ja si parkovanie na sidlisku neviem predstavit z praktickeho hladiska... clovek ma problem zaparkovat IGK nieto este niekam vopchat autobus ?
čo sa chcete prebudzať , ked v prvom rade odbory nestoja za nič a už vôbec za ludmi , viď voľné lístky ktoré pozbierali nebiologickým deťom, ľudí ktorý chcú u vás pracovať si ešte aj vyberajú vezmeme , nevezmeme ? ! o čom ten akože podnik je . Nech mi nikto nechce nahovoriť , že takáto situacia bola za Raipricha. Však ten podnik tu niekto očividne vedie do krachu a prepáčte páni z hora , vy sa na to mlčky poozeráte . ´Další štyrie sa chystajú odísť a to kôli vol. lístkom. takto si podnik chce udržať ľudí?! Len tak ďalej a za chvýlku budu musieť pracovať aj tý poslanci aj tý z vrchu. ? ☠ ?
Keby dnesna mladez nechlastala po sidliskach, tak by som si to vedel predstavit, ale pravdupovediac teraz si to predstavit neviem. Bol to skor napad, ako silou mocou ušetriť.
Chlapci nesnivajte, SADka je SADka a tam ma voz jeden dvaja vodiči a neparkuju uprostred džungle (sidlisko). Po jednej noci na sidlisku by tie vozy boli očesane a posprejovane že aleluja.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dimi