Jaj, chlapci, zda sa, ze na www.trolejbus.sk zverejnim pod otvoreny list aj reakcie poslancov, emaily, ktore pridu od nich, ale len s ich zvolenim. Kazdopadne koho email nebude moct byt zverejneny, napisem tam len meno dotycneho poslanca, nech ostatni vidia, kto reaguje a kto to ma na haku
eMareq
Re #35014 PTI: Však Knapo povedal, že "neviem, kde na to zoberieme". Nechať však tie vozidlá bez dozoru, by dopadlo katastrofálne.
Re #35012 Vladislav 48: Keď je vo vedení mesta človek čo skoro na všetko povie: "Neviem"... tak úprimne povedané, že neviem.
Re #35011 Vladislav 48: Ekonomická úroveň Drážďan je kdesi úplne inde. Či by tu Schuster sedel, alebo nie, rozpočet mesta by vyšší nebol a tie voľné prachy by do MHD nešli tak či tak (to je čisto politická otázka - kde sa tie prachy rozdelia, tú moc o tom či MHD bude alebo nie má jedine magoriát). A na západe (ku ktorému sa tak hrdo hlásime, ale predovšetkým hubou a k tomu čo nám vyhovuje) už dávno pochopili, že keď nebudú podporovať MHD tak sa s tými autami do mesta nezmestia. Ale tu sa to berie ako príťaž, akoby guľa na nohe trestanca, ktorú treba dotovať, nevie si to na seba zarobiť, treba to predsa čím skôr predať, lebo privatizácia, voľná ruka trhu a konkurencia ("vzorom" v tom poslednom nám má byť prevádzka MHD v BB v podaní SAD STS CCC ZV) všetko vyrieši (to je to čo si niektorí vo vedení mesta myslia, že všetko má fungovať výlučne na báze trhu čo je samozrejme blud, lenže mi tu žiadnu pravicu nemáme, ale len pseudopravicu) a ušetrené $$$ (nech si súkromník predsa platí MHD zo svojho, alebo výlučne z cestovného) rozdať kamošom spriaznenými s vedením mesta...
Ekologické zmýšľanie tu skončilo pri pohone na zemný plyn (istá zákazka pre niekoho na výstavbu CNG stanice/staníc), ale natiahnutie drôtov, osadenie stĺpov by robila už iná firma... Však sme kdesi v Kuvajte, kde liter benzínu/alebo nafty stojí na naše koruny 3,50 (supersocik ?)...
Re #35009 Vladislav 48: Riaditeľ dopravy vraví o 21 službách
(19A, 1E, 1T). Dnes je to 14.
Re #35008 PTI: To ste sa sekli o 6 rokov. A električkové trate za posledných cca 50 rokov sa stavali kvôli vtedajším VSŽ, nie kvôli ekológii (tá bola na poslednom mieste) či mestotvornému prvku, ale preto, aby vozili robotníkov a hlavne aby sa do tej električky vošli všetci na prvý šup.
Re #35005 absik: Anglické názvy zostávajú.
Re #34987 5: 35-ka robí aj kopec iných liniek (RA, 23, 40). Takže jej zrušením by sa muselo prerobiť kopec iných služieb.