Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PTI #34341:
Tomu rozumiem. Len týmto riešením sa znova podporila IAD na úkor MHD..... ktorá má byť rýchla, aby obyvatelia volili radšej MHD.
Reply on: dragula #34343:
Urcite neskor, odhadujem to niekedy okolo 95.-97. roku.
Reply on: Nodes #34342:
Prosím len tak zo zaujímavosti, kedy ich presúvali? Pri rekonštrukcii trate v 87mom, alebo neskôr?
Reply on: VLI #34338:
Pamatam sa, ako ich presuvali, pamatam si aj ich povodne miesta.
Reply on: VLI #34338:

Hlavný dôvod presúvania zastávok električiek za križovatky je ten, aby sa na komunikácii pred križovatkou mohli zriadičť samostatné odbočovacie pruhy doľava. Keby tam ostali aj električkové ostrovčeky, tak sa tam nepomestia.
Prečo nefunguje po toľkých rokoch na tr. SNP preferencia električiek ? Dobrá otázka, ale na to by mali odpovedať odborne spôsobilí odborníci správy komunikácií z magistrátu nemenovaného mesta Kosit 2013.
Reply on: PTI #34322:
Čo tak po vzore Kišiňova (dnešný update) maľovať na cesty iba stredové čiary, aj to len ojedinele? ?
Reply on: VLI #34338:
Ja som zas dnes v 22-ke na stanici zazil, ze sa vsetci nahrnuli na predne dvere nastupovat. Az ich sofer musel upozornit, ze mu funguju aj dalsie dvere a su otvorene... Inak by sme tam asi stali dodnes - geriatria si dava nacas pri nastupovani a hladani spravneho miesta na sedenie.
Reply on: Nodes #34297:
Tie zastávky sa presunuli už dávno pred Filipkom. Myslím, že niekto z terajších diskutujúcich o tom vie viac, napr. pod #34295, resp. #34290.

Ešte k #34280 : Dnes iný voz- CNG 6408, ale tá istá linka, ten istý vodič, ten istý problém... no comment ? ? ?
Kari: Upokoojil si ma. 🙂
Reply on: Nodes #34335:
myslím že toho sa nedožiješ ?
Reply on: PTI #34334:
Zrusia malu stanicu? Desatrocia mi prechadzajuce vlaky robia spolocnost. Bude mi to chybat.
Reply on: Axel #34333:

Nie je to preložka dnešnej trate z hlavnej stanice smer Barca mimo centra mesta - tým že sa zruší trať okolo Jantárovej vrátane malej stanice.
Reply on: PTI #34331:
Tak to som na to PDF seriozne zvedavy. Ma ta "elektrickova" odbocka aj nejake planovane pokracovanie (tunel na juzne mesto?) alebo bude na opatskom proste koncit...
Reply on: PTI #34331:
hm, tak teda električka nepôjde cez Vyšné Opátske, ale po druhej strane Hornádu. Z toho vyplýva, že v Korzári to poplietli.

Konečne už chápem význam prepojenia Južného nábrežia s Jantárovou. Predtým som netušil, že cesta má pokračovať až smer Dargov.
Reply on: Axel #34328:

Nerád by som tu teraz dvomi vetami riešil dopravné napojenie 50 tisícového sídliska na ZÁKOS mesta Košice. Určite bude potrebné vytvoriť minimálne 4 vážne dopravné napojenia tohto satelitu na mesto, nie ako niekto nateperil temer 30 tisícové Ťahanovce 1 pruhom dnu a druhým von.
Ja momentálne riešim dopravu pre River Business Center Vyšné Opátske (Koloseum) a tam sa s tou mimoúrovňovou križovatkou ráta. A ak tu bola minule diskusia o električke na Vyšné Opátske - jedná sa o regioelektričku, má premávať po existujúcej železničnej trati okolo Hornádu, kde sa presmeruje trať od Jantárovej (KE-Predmestie sa má zrušiť), a na úrovni Vyšného Opátskeho má byť vlaková zastávka Vyšné Opátske (River Business Center), prepojená s touto lokalitou novým mostom pre peších a cyklistov cez Hornád. Niekedy do konca týždňa dám dopravnú štúdiu v pdf-ku na môj web.
Reply on: Isidor #34329:
jasne, a tie trolejbusy budu premavat po 4-prudovej Slaneckej, kde budu navyse 2 vyhradene buspruhy a cyklochodnik z Mysle az ku Slovanu... ?
(OK, idem si pustit silnejsie klimu, asi sa mi prehrieva mozog)
Reply on: Axel #34328:
ale mala cast, lebo predsa takmer vsetci pojdu trolejbusmi a elektrickami, co im tam zavedu este pred vystavbou ?
Reply on: PTI #34326:
Mam to chapat tak, ze cast toho 50-tisicoveho Juzneho mesta sa rano nahrnie na krizovatku na Opatskom a nasledne (cast) k Rybe?
Reply on: PTI #34326:
Ako realny je ten privadzac ku octarni?
Reply on: TA #34325:

Jedná sa o nový diaľničný privádzač, resp. napojenie z R4 od ruskej zákruty na cestu I/50-68 Južné nábrežie. Odtiaľto cez železnicu k základnému komunikačnému systému mesta - k bývalej octárni na Jantárovej. Prebraté ešte z Generelu dopravy mesta Košice z roku 1987.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.