Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #34215:
200 ❓ ❓ ? ? ? Čo som videl v spravach tu cestu ta pochybujem že by mal kde rozbehnuť na 200 ? A určite by do takej zakruty nešiel ani 100
Reply on: Apeer #34216:
Rozflakal sa o strom.
Reply on: pershing #34219:
ja som pocul ze dokonca ani 90 sa tam neda ist.. ze to len samovrah by siel 90..
Reply on: pershing #34219:
Ta vieš keď to videl dajaky traktorišta čo po poli jazdi ledva 15km/h ta sa mu aj 70ka bude zdať jak nadzvukova ☺
ad Zitny: cital som na inom fore ze na tej ceste sa neda ist ani 150 lebo by skoncil hned v priekope..
Reply on: Apeer #34216:
Videl som len dve fotky, jednu s roztrepaným bicyklom o auto a druhú s roztrepaným autom.

Re #34217 TA: Netvrdím, že autor nebol právom nahnevaný. Ale ten druhý bod sa mi nezdá ako nejaká prevencia (resp. nech tie dva body objasní).

Bezplatné parkovanie v Košiciach je len dočasné
http://www.sme.sk/c/3953580/Bezplatne-parkovanie-v-Kosiciach-je-len-docasne.html

„Pre bežného občana to znamená, že mesto nemôže vyberať poplatky za parkovanie, na rampových parkoviskách a cez automaty a všetky sú odstavené,“ povedal Filipko. Podľa jeho slov VZN ostáva v platnosti, no ľuďom nie je umožnené platiť. Uviedol, že nikto nebude brániť občanovi aplikovať právnu normu tak, že zájde na magistrát a vyžiada si daňový výmer za vjazd a zotrvanie motorového vozidla, ale nemôže ho ani nútiť, aby takto konal. Preto sa v Košiciach za parkovanie nebude platiť. Je to však len dočasné, pretože vedenie mesta hľadá vhodné riešenie.

Filipko pripustil, že v historickej časti mesta dochádza k ohromným dopravným problémom, odkedy sa za parkovanie neplatí - niet kde zaparkovať, tvoria sa zápchy. VZN totiž neriešilo len vyberanie poplatkov, ale istým spôsobom aj regulovalo vjazd a zotrvávanie áut v historickej časti mesta. „Sme si vedomí, že situácia je zlá, a preto sme to chceli riešiť, ale ľutujem, keď to poslancom neprekáža. Mnohí poslanci šíria populizmus, keď tvrdia, nech je parkovanie zadarmo a nech sa o nič nestaráme, ale toto je neprípustné,“ povedal Filipko.

To sa zas niekto s tým VZN "blysol". Isteže, všetci sa Vám na magoriát takoj pohrnú aby si vyžiadali daňový výmer. ? Parkovanie jednoznačne spoplatniť a nie len v centre.
Reply on: eMareq #34215:
autorove 2 návrhy v článku sú dosť radikálne :
1. až prílišné zovšeobecnenie, čo ak by išlo dieťa po priechode pre chodcov na červenú a vodič na zelenú?
2. muselo by sa ošetriť odcudzenie MV
Reply on: eMareq #34215:
Technická otázka, to auto bolo tak rozbité po náraze do bicykla? Alebo po náraze skončil v strome?
Reply on: Apeer #34214:

http://titl.blog.sme.sk/c/154077/Magori-za-volantom.html

"Veď podľa výpovedí svedkov aj policajta, ktorý bol pri nehode a vyjadril sa v diskusii.sme, ten magor Žitný išiel vyše dvesto kilometrovou rýchlosťou."
Reply on: eMareq #34213:
Hej zabil dieťa, ale aj on leži s ťažkými poraneniami v špitály. Musel isť rýchlo, trest ho neminie. Chlap ma pokazený celý život. Keby išiel o minútu neskor alebo skor, tak trafí strom, nevyhasol by predčasne ľudský život.
Reply on: PTI #34210:
Som zvedavý koľko dní bude trvať, kým mu urobia vlastnú reláciu, alebo sa bude vyplakávať v Reflexe...
Čierny pasažier nesúhlasil, rozhodcovský súd ho nedoriešil
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=30.6.2008/90846K

"Súd žiadny rozsudok nevydal získal prvýkrát informácie o konkrétnom prípade čierneho pasažiera, od ktorého, rovnako ako od ostatných 12-tisíc cestujúcich bez lístka, vymáhal pre DPMK tisíckorunovú pokutu OutClaim. Pasažierov žaloval na Európskom rozhodcovskom súde, ako sa dohodol s bývalým vedením DPMK.

V júli 2006 chytil revízor čierneho pasažiera. Ten pokutu nezaplatil. OutClaim ho zažaloval na rozhodcovskom súde. Ten v auguste 2006 pasažiera vyzval, aby sa vyjadril k žalobe. Jeho právny zástupca rozhodcovskému súdu odpísal, že nesúhlasí, aby vo veci konal, lebo cestujúci nepodpísal s DPMK rozhodcovskú zmluvu, čo je zákonná podmienka rozhodcovského konania. Potom sa už nedialo nič.

Až v decembri 2007 dostal čierny pasažier uznesenie, že rozhodcovský súd konanie voči nemu zastavuje, lebo OutClaimu zanikol mandát na vymáhanie pokút pre DPMK a podnik poplatky a správne náklady, aby súd konal, nezaplatil.

OutClaim, ktorý v roku 2006 vyhral súťaž na vymáhanie pokút pre DPMK (ten ich predtým vymáhal zdĺhavo cez všeobecný súd), sľuboval rýchle súdne konania (nemala to byť ani otázka mesiacov). V tomto ani žiadnom inom prípade čierneho pasažiera však súd od júna 2006 do apríla 2007, keď DPMK spolupracoval s OutClaimom, nijaký rozsudok nevydal. V decembri 2007 všetky konania zastavil."
Reply on: eMareq #34207:
on ako vinník to v paži môže mať. Ale DPMK by nemalo mať ľahostajný postoj.
Reply on: eMareq #34185:
Shit, rozbili iba dve okna ?
Len nech ma emtrest sere dalej. Zacnem skumat moznosti, jak uspiet na sude s vyhlasenim zmluvy za neplatnu.
Reply on: TA #34205:
EmTrest to má dávno v paži. ?
Reply on: PTI #34204:
Nedalo sa to zrušiť a vybrať iného dodávateľa? Veď sa nikomu neplatilo vopred.

Čiže politika už dávno o trolíkoch rozhodla... ? Samozrejme, že cestujúca verejnosť nevyhrala a ani nevyhrá. Veď keď nebudú trolíky, električky tak na začiatku sa bude reprať, ale potom to ustane a bude im to jedno. Veď sa predsa vozia v novom, nízkopodlažnom, napędzanom gazem ziemnym...
Reply on: PTI #34204:
z hľadiska možnosti nápravy je politický prúser jednoduchšie vyriešiteľný - odvolajú sa zodpovední ľudia a vec je v suchu. 🙂 Keby aspoň bol DPMK nejako odškodnený zo strany EmTestu, spomínalo sa pred časom, že si budú pýtať náhradu škody, no teraz je okolo toho ticho.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.