Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #34203:

Aj mňa osobne mrzí celý odbavovací systém, že dopadol ako je, ale opakujem už po niekoľký krát - keď som sa stal členom predstavenstva, už bolo všetko v oblasti súťaže na odbavovací systém rozohraté, doťahovali to vo firme ľudia ktrorí to riešili a pripravovali už niekoľko rokov, a ozaj sa to muselo spustiť, inak by to bol politický "prieser". A tak sa z toho stalk prieser technický.
K trolejbusom na KVP - áno, to bola hlavne moja vízia, vychádzal som z koncepcie rozvoja MHD v meste, bolo to podporované aj poslancami KDH, zadal sa aj projekt pre ÚR, postupne to však prešlo do politického boja trolejbusy (KDH) - autobusy (SDKU). Vieme kto vyhral ... Cestujúca verejnosť ale určite nie.
V DPMK nie je a dlho nebude vôľa po odborných rozhodnutiach, je potrebné si uvedomiť že celý rozpočet firmy a investície obzvlášť je priamo napojený na mestský rozpočet, a ten sa vytvára, upravuje a schvaľuje výsostne po politickej rovine lobingu poslancov.
Reply on: Diggi #34198:
?

Re #34188 PTI: No vidíte. Reiprich a Mezei sú out, ale na magoriát sa stále chodí niekto sťažovať ku svojmu kamarátovi námestníkovi primáša J.F.

Len na pripomenutie:
Priority DPMK: Tarifikátory i trolejbusy na KVP
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=5.2.2005/51031K
Tarifikátory (?) skončili blamážou ako bejk a to druhé sa toho ani nedožilo (vieme prečo)...

Vozárikových snov v podobe SORov sme sa našťastie nedožili, zato sa však dožijeme húfu CNG busov, ako projektu "ekologizácie" MHD zjavne z prostriedkov €Ú. Však 1 m³ zemného plynu je čoraz lacnejší... Samozrejme, tá ekologizácia bude pre jednu osobu predstavenstva (a jeho firmu, v ktorej pracoval) výhodná (tipujem priamu zákazku na budovanie CNG staníc, lebo to bude lacnejšie, výhodnejšie a všetci budú spokojní.)

"Apropó, myslím že v súčasnosti by malo byť problémom číslo 1 pre celé vedenie firmy zabezpečenie plnej vypravenosti. Za mojej činnosti v predstavenstve by sa ozaj nemohlo stať, že by sa za jeden deň nevypravilo 5-6 električkovýcgh služieb, o autobusoch ani nehovorím..."

Keď nie sú vodiči, to je podľa mňa manažérsky zločin.
Reply on: Axel #34199:
To je predsa samozrejmosť. Ja to zažívam o 7.30 ráno, 10.00 atď. Veď tým nikoho nerušia, len ovečky zháňajú.

Re #34200 Josip3211: Ta oprobuj ešči raz (sorry za nekvalitu, mal som zamazaný "objektív") http://g.photos.cx/DSC00582-2f.JPG

Inak po skončení akcie ju ťahali niekde po Alejovej.
Reply on: Axel #34199:
ako som čítal dnešné noviny, súdruh katolík bude mať asi v najbližšej dobe iné problémy, ako kontrolovať prevádzku mixérov v nedeľu...

http://www.sme.sk/c/3951082/Poslancov-obvinili-z-korupcie.html
Reply on: eMareq #34185:
Hmm nebola to nahodou 6295?Aspon co som videl s busu.
Reply on: eMareq #34179:
sorry, ale neda mi: sudruh katolik suhlasi s tym, ze jeho spolusektari vyzvanaju v nedelu na pol sidliska?
Reply on: eMareq #34185:
Nejaká naša Karosa ? ?
Reply on: 5 #34184:
Normalne som v novinách? ?
Reply on: PTI #34195:
obvykle sa to tak robí, že odťahujú len tie, ktoré prekážajú, ale môžu akékoľvek, ktoré poruší zákaz státia alebo zastavenia. Takže ak chcú robiť napriek, môžu aj tak. Predsa odťah je drahší.
Natíska sa mi teda otázka, načo je tam tá značka, ak tam auto po zastavení netvorí prekážku? Možno fakt na nič.
Reply on: TA #34194:

Lebo odťahovať sa môžu iba vozidlá tvoriace cestnú prekážku. A tu tvorilo prekážku maximálne vozidlo mestskej polície.
Nehľadiac na to, že tie dve autá stály úplne mimo komunikácie a nevadili nikomu. Len tým dvom policajtom. Preto tvrdím že tá značka je tam zbytočná.
Reply on: PTI #34189:
presne ako píšete hneď v úvode :
" Dáva sa aj tam, kde jej použitie je zbytočné, lebo zákaz zastavenia vyplýva priamo z vyhlášky o pravidlách cestnej premávky "

ale nenapadlo Vás prečo? Ak by tam nebola osadená, autá by tam na betón stáli. Pretože dám ruku do ohňa za to, že minimálne každý 2. vodič nemá ani len šajnu o tom, kde môže stáť alebo zastaviť. Teraz neriešim to, či tá značka má zmysel alebo nie na danom mieste, ale keď tam je, mala by sa dodržiavať. Vodiči na mnohých miestach parkujú hala-bala - ako im príde, takže kiežby mala Mestská polícia KE viac než len 2 odťahové vozidlá.
Inak, čudujem sa, ako je možné, že tým autám dávali len papuče a neodtiahli ich rovno, keďže porušili zákazovú dopravnú značku.
Reply on: saly #34191:

Díky, už som napísal, že sú tu na i-mhd aj takí, ktorí chcú prispieť a pomôcť danej veci. A aj kvôli nim sa na tento i-mhd web vraciam a snažím sa komunikovať k nastoleným problémom.
A za prianie k sviatku dík, ja sa pripájam, určite je tu dosť Petrov a Pavlov, takže im všetkým želám veľa šťastných a slnečných kilometrov v zdraví a pohode, či už s MHD, na IAD, bicykli či pešo.
PTI
Reply on: Arksun #34190:

Plne súhlasím. Bohužial práve títo páni čo o tom rozhodujú (či sú dobre platení sa nevyjadrujem, platy v samospráve nie sú až také, že by sa tam odborníci hrnuli), sa rozhodli dopravu nie riešiť, ale komplikovať. Veď komu napríklad vadila organizácia dopravy na križovatke pri nemocnici ? Nikomu. ale miesto toho aby riešili iné miesta, kde to ozaj potrebuje riešiť, tak sa vyšantili na Ondavskej. Upozornil som aj políciu na niektoré problémy, ktoré sa tolerujú - napr. chýbajúce vodiace prúžky na okraji komunikácií najmä na 4-pruhových komunikáciách. Tie norma jednoznačne požaduje, v Košiciach až na výnimky sa nemaľujú. Potom sa stane, že v priebehu pár týždňov sa na Štefánikovej skosia dva trolejové stožiare. Prejdite si to tam autom hlavne večer, vôbec nerozoznáte okraj komunikácie, ktorý vlastne hneď prechádza do opornej steny na ktoré sú kotvené trakčné stožiare. Správne podľa normy by tam malo byť ochranné zvodidlo a vodiaci prúžok, nenájdete tam nič. Prkotina, ale ak sa tam raz niekto zabije, to sa budú páni z SKK čudovať, aké je tam vážna komunikačná závada. Alebo ďalšia poviete si blbosť - smerové šípky na radení pred križovatkami. Maľujú sa halabala, totálne v rozpore s tým ako sa majú maľovať - šípka v danom pruhu má vyznačovať smer, ktorým keď sa do tohto pruhu zaradíte, prejdete križovatkou. Tu sa začali s obľubou maľovať rozraďovačky - doľava-doprava pre všetky smery, len v križovatke ten pruh pokračuje rovno. Neviem ktorý s prepáčením magor toto niekedy pred 2-3 rokmi vymyslel, a rozširuje sa to ako pliaga. alebo v križovatke 5 metrový zaraďovací pruh v strede cesty aj so šípkou doprava. No keby ju tí dotiční ... nenamaľovali na ten asfalt, ozaj by vodič nevedel, že má prejsť do drujého pruhu, lebo by inak skončil v bariére. Viď pod Luníkom VIII a inde.... A keď sme pri tých šípkach - maľuje sa ich strašne málo, len po tri pred každou križovatkou. Spýtajte sa hociktorého mimokošického vodiča, ako sa mu jazdí po Košiciach, nechcem počuť čo vám odpovie. A pritom norma jasne hovorí, že počet šípok minimálne 4, doporučuje sa 5. Ak zoberieme, že medzi prvými tromi je medzera 5 m, a potom 10, keď máte tri šípky, pred križovatkou budú stáť štyri autá, a neuvidíte kde sa máte zaradiť. Ak by ich bolo namaľovaných 5, tak posledná bude 55 m pred križovatkou, a už máte predsa len prehľad ako sa zaradiť.
A ešte čosi - pol roka som upozorňoval kompetentných na magistráte, že navrhovaný iba jeden fyzický pruh v križovatke Prešovská - Sečovská pre smer z Palackého na Prešovskú nemôže v žiadnom prípade stačiť, že na dvojmiliardovej mimoúrovňovej križovatke sa budú tvoriť zápchy a určite sa tam bude jazdiť v kolónach dvadsiatkou. SSC-čka to v Korzári dvakrát obhajovala, hoci to bol blud, lebo prepočty priepustnosti križovatky aj s predpokladaným nárastom intenzity dopravy mi hovoria niečo iné. Nehľadiac na situáciu drobného ťukesu v tomto mieste bude stáť doprava v celom centre mesta. Až pred dvoma týždňami som docielil to, že mesto v zastúpení námestníka Filipka požiadalo písomne Slovenskú správu ciest aby tam boli pruhy dva.
Reply on: BMko #34187:

Ja som netvrdil, že on mohol o všetkom rozhodnúť. Ale kritizuje dnešne vedenie za to, čo neurobilo a za to, čo malo urobiť.
Len som chcel poukázať na to, že on najlepšie vie, ako ťažko je presadiť svoje predstavy pri kolektívnom vedení podniku.
Pokiaľ bude vedenie DP (a to platí pre hociktorý podnik) dosadzované na základe politických kritérií, nikdy sa nedostane na vyššiu úroveň. (či už predstavenstvo alebo výkonné vedenie).
Ľahko sa kritizuje z opozície - to poznáme aj z najvyšších miest štátu.
Len toľko - na zmierenie prajem PTI k zajtrajšiemu sviatku všetko naj... ? ?
Reply on: PTI #34188:
Ja si zas myslím,že všetkým ktorý sem chodia a diskutuju záleži na doprave v meste a DPMK,nikto tu z diskutujucich nepotrebuje tento web na svoje zviditelnenie.Ale väčšina čo sem chodí,môže tak akurát kydať a poukazovať na problémy,na riešenie problémov z dopravou su tu iný páááni,dobre platený.
Ešte jeden krátkyb príspevok.
V posledných dňoch som sa na základe situácie ktorá vznikla s vymaľovaním nezmyslov na Ondavskej a najmä stanovísk kompetentných, ktorí jeden deň tvrdili, že o ničom nevedia, a o týždeň vydali hovorkyňou oficiálne stanovisko, že je všetko v poriadku, lebo to všetcia zodpovední odsúhlasili a ešte sa tam doplní bla-bla, proste humus, tak som sa rozhodol ukázať magistrátu a SKK konkrétne, ako si z nás čo jazdíme po Košiciach robia srandu. Ešte že som dostal informáciu z Obvodného úradu pre dopravu, že začali konať a vyzvali mesto dať situáciu do poriadku. Urobil som to len a len preto, lebo vzniklo neskutočne kolízne miesto, a nebol by som rád, keby sa tam ozaj stalo nešťastie. Potom by bolo pozde niečo riešiť. Ono na Vysokoškolskej ulici najprv nikto nič nevedel, potom bolo všetko v úplnom poriadku, a potom keď skoro odtiahli primátorovi auto začal cirkus.
Tam išlo len o pokutu, tu ide o život.
Preto som na svojom webe aj na blog.sme začal uverejňovať kritické pohľady na činnosť tohto magistrátu, čo sa týka dopravného značenia.
Dnes pribudol tiež jeden, môžte si prečítať:

http://titl.blog.sme.sk/c/153904/Nezmyselne-papuce-za-nezmyselny-zakaz-zastavenia.html

Ak si myslíte že sa tým zviditeľňujem, tak mi je vás ľúto. Snažím sa riešiť situácie, aby niečo podobné sa nestalo nám, len preto, že správca komunikácií si neplní svoje povinnosti tak ako mu je to zo zákona určené. Niekedy som pracoval na magistráte na doprave, aj na UHA, ale snažil som sa aby okrem iného bolo dopravné značenie na košických uliciach perfektné. Dnes môžem prehlásiť, že v takom bordeli ešte mesto v tomto smere nebolo.
Reply on: saly #34186:

Po poriadku:
saly láskavo kúpiť kalkulačku alebo naspäť do 1.triedy základnej školy. Žiadnych 6, ale najprv 2 a následne 2 a pol roka, to je len 4 a pol roka. Pritom tie prvé dva roky (1997-99) totálny štatista spolu s Kuzmom pri šéfovaní Reipricha a Mezeia, ktorí keď sme im v niečom oponovali utekali sa sťažovať na magistrát súdruhovi primátorovi Schusterovi ako zástupcovi VZ. O druhom období sa nebudem vyjadrovať, keby som držal hubu a krok, dodnes som tam stále vrátane pánov Vozárika a Jašša a po Košiciach jazdia húfy autobusov SOR.
O tom či má DPMK zameranie areálu alebo nie, to mi ako členovi Predstavenstva vtedy mohlo byť úplne ukradnuté, ja som ho nepotreboval, a myslím že na také tachnické prkotiny sú vo firme zodpovedné referenské funkcie. Ak sa z toho teraz urobil kvôli sťahovaniu fenomén a vo firme temer problém č.1, to nech si zodpovedá niekto iný nie ja. Apropó, myslím že v súčasnosti by malo byť problémom číslo 1 pre celé vedenie firmy zabezpečenie plnej vypravenosti. Za mojej činnosti v predstavenstve by sa ozaj nemohlo stať, že by sa za jeden deň nevypravilo 5-6 električkovýcgh služieb, o autobusoch ani nehovorím...!?
A na záver ani reklamu ani zviditeľnovanie sa nepotrebujem, obzvlášť tu na tomto webe. Zadaných projektov mám toľko, že si môžem vyberať ktorú robotu zoberiem a ktorú nie, ani jeden z vás čo tu prispievate, ste mi v živote žiadnu robotu nedal ani nedáte. Snažím sa sem-tam zapojiť do diskusie so snahou prispieť k riešeniu problémov, lebo mi na doprave v meste a na DPMK záleží. Myslel som si, že aj drvivej väčšine z vás, čo tu chodíte a píšete. Ale vidím, že sa mýlim. Lebo ak sa tu niekto potrebuje zviditeľniť tak ste to vy niektorí so svojimi nič neriešiacimi kydmi. Česť mnohým výnimkám.
Reply on: saly #34186:
Suhlasim ze PTI sa zviditelnuje. Ale jednu vec podotknem, ak je clovek v predstavenstve neznamena to, ze o vsetkom rozhoduje. Stale tu plati, ze ide sa podla toho co chce vacsina. Aj teraz je tam 1018, no na inej pozicii a tiez si nemoze spravit to co uzna za vhodne, lebo musi z nim suhlasit vacsina. A pokial vacsine nepojde do vrecka, tak inteligentne riesenia su na nic.
Košický odborník na dopravu PTI ? bol v predstavenstve DPMK spolu 6 rokov: výpis z OR - http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=2474&SID=4&P=1 . Stále tvrdí, že DP malo už dávno urobiť to, či ono (napr. zameranie areálu). Prečo to za 6 (šesť) rokov nepresadil? ❓
Tvrdí, že presviedčal Krempaského - jedného i druhého -o niečom ... Nebol im náhodou nadriadený z titulu svojej funkcie? Prikážem to a ono a vec je hotová. ❗
Sám (ak má sebareflexiu ? ) musí vidieť a vedieť, že jedno je chcieť a druhé je to presadiť (viď aj tu v diskusii jeho prezentovanie snahy o určitých zmenách, keď bol v DPMK). Jeho reči, že dnes (keď tam nie je) predstavenstvo nerobí to a ono, je len zviditeľňovanie ? a reklama na seba.
Na parkovisku pred Galeriou sa kona den policajneho zberu. Kto nechce prist o "zazitok" ako kuklaci v ramci svojich schopnosti zrusia vrakosu #6294, tak by nemal chybat na tejto akcii. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.