Reply on: eMareq #34203:
Aj mňa osobne mrzí celý odbavovací systém, že dopadol ako je, ale opakujem už po niekoľký krát - keď som sa stal členom predstavenstva, už bolo všetko v oblasti súťaže na odbavovací systém rozohraté, doťahovali to vo firme ľudia ktrorí to riešili a pripravovali už niekoľko rokov, a ozaj sa to muselo spustiť, inak by to bol politický "prieser". A tak sa z toho stalk prieser technický.
K trolejbusom na KVP - áno, to bola hlavne moja vízia, vychádzal som z koncepcie rozvoja MHD v meste, bolo to podporované aj poslancami KDH, zadal sa aj projekt pre ÚR, postupne to však prešlo do politického boja trolejbusy (KDH) - autobusy (SDKU). Vieme kto vyhral ... Cestujúca verejnosť ale určite nie.
V DPMK nie je a dlho nebude vôľa po odborných rozhodnutiach, je potrebné si uvedomiť že celý rozpočet firmy a investície obzvlášť je priamo napojený na mestský rozpočet, a ten sa vytvára, upravuje a schvaľuje výsostne po politickej rovine lobingu poslancov.
TA
" Dáva sa aj tam, kde jej použitie je zbytočné, lebo zákaz zastavenia vyplýva priamo z vyhlášky o pravidlách cestnej premávky "
ale nenapadlo Vás prečo? Ak by tam nebola osadená, autá by tam na betón stáli. Pretože dám ruku do ohňa za to, že minimálne každý 2. vodič nemá ani len šajnu o tom, kde môže stáť alebo zastaviť. Teraz neriešim to, či tá značka má zmysel alebo nie na danom mieste, ale keď tam je, mala by sa dodržiavať. Vodiči na mnohých miestach parkujú hala-bala - ako im príde, takže kiežby mala Mestská polícia KE viac než len 2 odťahové vozidlá.
Inak, čudujem sa, ako je možné, že tým autám dávali len papuče a neodtiahli ich rovno, keďže porušili zákazovú dopravnú značku.