Búrka trhala strechy
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=28.6.2008/71482O
"Búrka narobila kopec problémov DPMK. Službukonajúcemu dispečerovi postupne nahlásili až päť dopravných nehôd, ktorých účastníkmi sa stali. I keď v štyroch prípadoch išlo našťastie iba o "ťukesy" električiek či autobusov s autami, piata havária bola o čosi vážnejšia.
"Vodič linky číslo 35 jazdiaci smerom na Sídlisko Ťahanovce o 17.15 hod. hlásil, že do neho čelne vrazil bordový Peugeot Partner," povedal zmenový dispečer DPMK. "Išlo o najhoršiu z hlásených nehôd. V osobnom aute sa vodič zranil ľahko, takisto aj dvaja cestujúci v autobuse. Jeden mal zranenú kľúčnu kosť, druhý ucho."
K nehode došlo kvôli prudkému dažďu. Škodu na autobuse vyčíslili na 40-tisíc, na peugeote päťnásobne viac. Príjazdová cesta na Ťahanovce bola kvôli havárii neprejazdná asi hodinu.
Vytrvalý dážď spôsobil ťažkosti aj energetikom. Niekoľkokrát vypadol elektrický prúd, električky preto ostali stáť. Pasažieri premokli do poslednej nitky. Tak isto obstáli aj ľudia z havarovanej linky 35, lebo v hustom daždi šliapali na Sídlisko Ťahanovce pešo. "Máme veľa sťažností, práve ich riešime," dodal dispečer."
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=28.6.2008/71482O
"Búrka narobila kopec problémov DPMK. Službukonajúcemu dispečerovi postupne nahlásili až päť dopravných nehôd, ktorých účastníkmi sa stali. I keď v štyroch prípadoch išlo našťastie iba o "ťukesy" električiek či autobusov s autami, piata havária bola o čosi vážnejšia.
"Vodič linky číslo 35 jazdiaci smerom na Sídlisko Ťahanovce o 17.15 hod. hlásil, že do neho čelne vrazil bordový Peugeot Partner," povedal zmenový dispečer DPMK. "Išlo o najhoršiu z hlásených nehôd. V osobnom aute sa vodič zranil ľahko, takisto aj dvaja cestujúci v autobuse. Jeden mal zranenú kľúčnu kosť, druhý ucho."
K nehode došlo kvôli prudkému dažďu. Škodu na autobuse vyčíslili na 40-tisíc, na peugeote päťnásobne viac. Príjazdová cesta na Ťahanovce bola kvôli havárii neprejazdná asi hodinu.
Vytrvalý dážď spôsobil ťažkosti aj energetikom. Niekoľkokrát vypadol elektrický prúd, električky preto ostali stáť. Pasažieri premokli do poslednej nitky. Tak isto obstáli aj ľudia z havarovanej linky 35, lebo v hustom daždi šliapali na Sídlisko Ťahanovce pešo. "Máme veľa sťažností, práve ich riešime," dodal dispečer."
VLI
Ináč polohopis a výškopis je pre štúdiu nutný. A v tom zameraní je aj zistenie podzemných sietí, aby sa vedelo, kde možno ťahať nové siete, prípadne staré chrániť.