Reply on: Sarko #3407:
Oukej, ale ani dopyt nemusí byť absolútny. To znamená, že to môže byť nastavené tak, že ja si navolím zelenú a "samofor" mi dá signál voľno len v prípade, že nejde vlna vozidiel.Na "vlastné postupy" revízora sa môžem vykašľať. Nie je možné človeka za jeden priestupok pokutovať dvakrát. A ak je súčasťou pokuty aj cena cestovného lístka za príslušný spoj, tak už vôbec niet o čom baviť. Odo mňa by DPMK 2400 Sk nedostal.
, ako som písal je na dopytové ovládanie, takže tam svieti permanentná zelená. Či je koordinovaný s prípadnou zelenou vlnou z KVP-čka, to som si nevšimol, nakoľko za tých cca 10 min., čo som čakal na autobus, tlačidlo nikto nepoužil.
Vladimír
A keď sme už pritom, zákon o výške pokút bude v dohľadnej dobe novelizovaný (možno je už aj schválený). Čaro zmeny spočíva v doplnení jedného slova: "Prirážka za cestovania bez platného cestovného lístka sa stanovuje ako MAXIMÁLNE stonásobok základného cestovného bez príplatkov a zliav." To znamená, že jednotlivé DP budú môcť pokuty aj znížiť. Minimálne náš prešovský DP sa tejto príležitosti chytí a zrejme bude zvýhodňovať čiernych pasažierov, ktorí pokutu zaplatia bez otáľania hneď.
Re #3394 KVKV: Veru tak... Bremeno chýb sa tiahne už od 60.-70. rokov, keď sa električka nenaplánovala na Furču ani KVP. Je to škoda.
Re #3398 S499.1023: Vieš, to sa nedá, nikdy sa tu s takým nejazdilo...