Na svete je toľko výrobcov busov čo tu ešte nemáme. ? Na nejakom školení sa rozprávalo o unifikácii. Len neviem čo chcú s čím unifikovať, alebo tých 40 busov bude jej začiatok aj koniec. ?
jednoznacne....najnizsia cena, najzakladnejsie vybavenie a skonci to ako v pripade budarov ci tudomov....som zvedavy co za dzad sem zas dovlecu....solaris mame, tudom uz tiez, zeby nasledovali maringotky SOR? ? ? ?
Nj, som zvedavy kolko potrva kym si investori uvedomia ze MHD im moze pomoct... zatial myslim prva lastovicka je Lamacska brana v BA (ti chcu postavit elektrickovu a busovu vozovnu, prestupny teminal PHD a MHD), ale zial su zatial skor vynimkou
Trolejbus do Krasnej? Pre tych ludi, co si tam kupia pozemok a postavia dom? Ti budu uuurcite odkazani chodit trolejbusom (po predpokladam dvojprudovej Slaneckej v zapche spolu s ostatnymi, ktori sa budu pohodlne vyvalovat v klimatizovanom aute).
Elektricka je nerealny blud, potrva 10 rokov, kym vobec dojde rekonstrukcia po Vazec (ak vobec niekedy dojde). Nechcem vidiet tie miliardy, co by stalo vykupenie pozemkov (kade vlastne tahat trat?) a vystavba trate o par kilometrov dalej. Navyse je tu problem - ten satelit, co tam vyrastie, bude tak rozlahly, ze chodit peso na elektricku = 15 minut chodze. Navyse si vela ludi neuvedomuje potencial zeleznice, uz dnes poznam ludi, co chodia radsej do Krasnej/Mysle na vlak. Maju to lacnejsie, rychlejsie a pohodlnejsie. A zvycajne aj nacas...
To vieš, my by sme to nepochopili, nezvykli si, prestali okamžite cestovať, začali spisovať protestné petície (vráťte nám linku XY, lebo mi stojí pred Lidlom) lebo prestupy odrádzajú atď. A však načo niečo lepšie.
Nie, mesto si to neuvedomuje. To linkovanie bude bohužiaľ z veľkej časti paškvil a nakoniec skrachuje na nedostatku vodičov a vozidiel. ? ?
Mesto si neuvedomuje aku chybu robi ked ustupuje sialenym poziadavkam dochodcov a inych ludi co povazuju prestup za stratu spojenia. Bratislava je krasny priklad ze ludia az casom pochopia ze novy system je lepsi.
eMareq