Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RDZ 50 #33279:
síce teraz nemôže ísť na linku 5! ?
Reply on: TA #33278:
Noa? však u nás je pravostranná premávka. Na T6 a T3 ti to vľavo nechýba? ?
dnes som si všimol, že po tom, čo pravý predný infopanel 521 bol oživený, tak zmizol pre zmenu ľavý zadný. Teraz na ľavej strane voza nie je žiadne info o L. ?
Reply on: eMareq #33276:
Aha, pan Titl ma fotku pred Tancujucim domom v Prahe. A mozno vie, mozno nevie, ze medzi jeho postavou a tym tancujucim domom, cez tu krizovatku, prebiehala posledna trolejbusova trat v Prahe, ktora bola "docasne" nahradena autobusmi k 15.10.1972. Jeden z autobusov "nahradnej dopravy", Citybus na linke 176, je zachyteny na tej fotke tiez, ale uz kolmo k byvalej trase trolejbusu 🙂
http://titl.blog.sme.sk/

Som zvedavý či sa niečo z imhd aobjaví aj na tomto blogu, alebo opačne.
Reply on: Papyr #33273:
Hádam aj hej. ?
Reply on: Papyr #33273:
Ja by som sa tu nespoliehal ani na to, že zajtra bude piatok ?
Reply on: eMareq #33271:
OK, takze sa mozem spolahnut, ze v nedelu, 18. maja pojde linka c. 23 zo zastavky Peres, pohostinstvo o 18:55 a 19:50. (Check-in na moj let konci o 20:05, tak dufam, ze mi to DPMK nepokazi :D)
Reply on: PTI #33264:

Na križovatke Nám.MM v momente, keď končí zelená pre električky v smere od športovej haly na Komenského, naskakuje zelená pre chodcov na prechode od sochy maratonca ku Divíznej budove. (Odsledoval som si to.) Pritom obidvaja (chodci aj električka nemajú prechodnú farbu-oranžovú).
Keď som tam minulý týždeň šiel cez prechod na "mojú" zelenú, odrazu som mal zboku električku. Z toho mi vychádza, že možno keď "naskakovala" pre električku červená, vodič ešte chcel prejsť. Teda nie je tam určitý bezpečnostný interval.
Reply on: Papyr #33267:


1. Opravené. Najprv som netušil (pri zavádzaní TZR) v akom pásme tá linka bude, a potom som na to úplne zabudol, vďaka. ?

2. O tom som vôbec nevedel, že to nefunguje (a momentálne ani neviem ako to opraviť, ale pokúsim sa s tým niečo spraviť). ?

3. Je to zastávka OC Baumax. Mapy mal na starosti (podľa mojej vedomosti Vlado), nikdy som sa v tomto nehrabal.

Od dnes sa zmenil cestovný poriadok tejto linky, takže sú úplne iné odchody. Ten tvoj zmieňovaný odchod o 19.20 zo SOUD bude po novom 19.45.
Reply on: Isidor #33269:
aha, zdravíme admina ktorý to tu zrejme práve teraz nahodil ?
Reply on: Papyr #33267:
na tú L23 nemáš nejaký starý CP? Bo od dnes platí nový, keď dobre pozerám (tu aj na dpmk.sk) a tam je L23 z Pereša 18:55 a 19:50
Reply on: Papyr #33267:
Pokial cestujes na nejake lietadlo urcite si daj rezervu. Nie len kvoli stihnutiu prestupu, ale aj kvoli pripadnemu meskaniu ci vynechaniu spoja smer letisko.. neskory prichod moze stat vela..
Mal by som par pripomienok na administratora KE IMHD.

Pokusal som sa hladat na nedelu vecer spojenie zo Sace-nemocnice na letisko.

1) v poznamkach linky 26 je uvedene: Na celej trase platí 2.tarifné pásmo. To je ktore, pytam sa, ked vsade pri zastavkach je uvedene T1?

2) Ked si v cestovnych poriadkoch date vyhladat podla zastavky a zvolite si zastavku VA USS, ponukne vam CP linky 26, RA1-RA5 a N3. Preco to zaroven neponukne linky R1-R8?

3) kde v mape je zaznacena zastavka L23 "OC Kaufland"? Je to ta ista zastavka, ako "OC Optima" pre elektricky?

Tolko k nedostatkom vyhladavaca cestovnych poriadkov a mapy na IMHD. Teraz otazka na miestnych:

Myslite, ze zvladam dvojminutovy prestup na zastavke Peres, pohostinstvo? Linka 38 tam zo Sace pride o 19:23 a linka 23 na letisko odchadza o 19:25. (Mimochodom, pri ceste cez VA USS to je tak, ze R1z tam prichadza o 19:24 a L23 odchadza o 19:25 ?).

Alebo mam radsej pre istotu pouzit kombinaciu L26 zo Sace o 18:16, prichod VA USS 18:23, dalej ist R1 z VA USS o 18:28, prichod na SOU Dopravne o 18:46, a tam pockat na L23 o 19:20?
Reply on: quinn #33259:
Aj v Prahe po kolajach jazdia auta, lenze to nie je TRAM pruh. Tak som to nemyslel. Myslel som to tak, ze ked uz prostredna tretina ulice je raz vyhradena pre MHD (TRAM pruh), preco sa nekolajova MHD musi tlacit v ostatnych dvoch tretinach ulice spolu s autami v zapchach?
Reply on: VLK #33256:

Áno je to presne toľko sekúnd, koľko je potrebných na to, aby chodec ktorý vstúpil v poslednej sekunde svojej zelenej na priechod, prešiel plynulým krokom rýchlosťou cca 1,2 m/s cez celú komunikáciu na druhú stranu. Napr. pre priechod cez komunikáciu širokú 12 m je to 10 s. Od toho sa môže odrátať na rozľahlejších križovatkách čas, ktorý potrebuje motorové vozidlo po rozsvietení zelenej v kolíznom smere na to, aby sa pohlo a prišlo na úroveň predmetného priechodu pre peších, čo býva cca 1-2 s. Takže ten medzičas musí byť zadefinovaný v dĺžke 8-9 s minimálne, v opačnom prípade je to závažná porucha zariadenia CSS a je potrebné ho ihneď vyradiť z prevádzky a prerobiť program. Pre účely správneho spočítania signálneho plánu CSS slúžia dopravno-inžinierske podklady križovatky, súčasťou ktorých je aj kolízna tabulka signálnych skupín a tabulka medzičasov. Na spracovávanie dopravno-inžinierskych podkladov križovatiek a programov CSS musí byť špeciálne autorizačné osvedčenie SKSI (Slovenskej komory stavebných inžinierov) s pôsobnosťou na Dopravné stavby s okrúhlou pečiatkou.
Prvé čo sa preveruje zo strany súdneho znalca a v prípade ublíženia na zdraví po DN na svetelne riadenej križovatke aj prokurátorom je signálny plán a kolízna tabuľka s tabulkou medzičasov.
Reply on: Puki #33260:
ten pasqvil z cislom 359 je co sa zo strany ZOS celkom OK, ale to co tu akoze elektricku pohana su creva od EVPU Nova Dubnica.
Reply on: SHORTY #33247:
ozaj, ten potrat a lá 359 ešte niekedy bude jazdiť? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.