Síce je už po, ale 15. 4. 1968 ako v prvom meste vtedajšej ČSSR, na Veľkonočný pondelok vyšli do ulíc posledné dvojnápravové električky. Po tomto dátume jazdili len električky typu T.
zmena 60-minútového CL na 30-minútový, ak cestujúci po zakúpení 60-minútového CL ukončí svoju cestu skôr, než začne plynúť 31. minúta po jeho zakúpení.
manuál k označovačom na stránke DPMK obasahuje okrem nedávno uvedených periel, aj ďalšiu :
" Systém po dotyku na tlačidlo " Zakúpiť PCL" vyzve na priloženie karty a následne zobrazí ponuku cestovných lístkov. " ... " Tieto lístky sú navolené na pevno, nie je možné ich ďalej optimalizovať a preto nie je ani nutné označovať si BČK pri výstupe z vozidla. "
z toho vyplýva, že 60-minútový CL nie je možné optimalizovať, čo však nie je pravda
Aha, takto to je iná vec.
Tam bolo napísané, že: "Samorozbíjacie sklá na TEDOMoch už začali činiť." Myslel som, že skočil do dajakého výmoľu a puklo. Som sa dakus zdezinformoval...
Iste, ale tá firma je súkromná. Súkromník podniká preto, aby maximalizoval svoj zisk. DPMK žije z dotácie (naviac so stratou, ale postupne sa zmenšujúcou), nie z podnikateľskej činnosti (akoby si to však niektorí na meste želali). Samozrejme, efektívnym riadením sa dá ušetriť, ale nikdy to nebude závratná suma.
Isidor
Outsourcing umývacích služieb - vzor pre DPMK?
http://www.youtube.com/watch?v=2c4kd6QWnzE
Testovanie výhybiek po polsku
http://www.youtube.com/watch?v=_6w3S5JJZ_c
http://www.youtube.com/watch?v=1Sv5FIeDaS4
Neni sme na tom s traťami ešte tak zle
http://www.youtube.com/watch?v=AnxAkKvPnFw