? waw, tak to bude sila. Ak pôjde naozaj všetka doprava tým jedným pruhom na Rastislavovu, tak to je vynikajúci nápad. Aspoň by sa mohlo na ten čas zmeniť vodorovné dopr. značenie a urobiť na Rastislavovej 2 pruhy smerom na juh po križ. s Kukučínovou a tú spolu so Zborovského zjednosmerniť. Inak si neviem predstaviť, ako tadiaľ prejdú v špičke všetky autá.
Navyše TD bude musieť byť nahradená AD.
Mna by zase zaujimalo co za cloveka navrhlo rekonstrukciu prave v utorok. A po dalsie ta dalsia rekonstrukcia vsetkych troch jazdnych pruhov na Sturovej od utorka do nedele???? Veď to je choré, stačí že robia dačo s jedným pruhom a sú ohromné zápchy a nie to ešte všetky 3.
Domnievam sa ,ale neviem to iste, či tá garáž povodne nebola myslená na údržbu podvozkov. Nikdy sa to tam aj tak nerobilo, podvozky sa opravovali na ťažkej údržbe čo sa pamätám.
Drezína bola odstavená bez akejkolvek manipulácie a využitia na kolaji (myslim slepej) pri meniarni pri zadnom výjazde na Moldavskú. A to takmer 30rokov!, od počiatku 70-tych rokov až do jej odtiahnutia a zrušenia v 90-tych rokoch. Možno ešte dodnes tam po nej zostal taký „hirošimský tieň“ .
Z drezíny boli použité nápravy s ložiskami pri stavbe vozu koňky. Povodne mal byť použitý aj rám, ale ten bol skrútený, tak sa vyrobil nový, v podstate rovnaký a k nemu návarky nástupných plošín.
pekne, mam rad taketo snimky, kde je vidiet nejaky ten zub casu. Sak pamatas jak sme boli v meste. Parada celkom, kde co vsade kedy bolo / trate, slucky , obratiska / ?
Dneska som počul ako sa pýtal jeden starší pán vodiča že ako sa používa zamestnanecká karta, reku či ju treba nejako štikať,alebo označovať, a potom sa pýtal kde je zastávka Vo výmoli, neviem načo mu bola ta zastávka, ale viem že šiel do DP na Hornádsku bo to spomínal a jak sa opýtal na názov zastávky tak sa ho vodič opýtal či je vodič MHD, ma dorazil keď mu povedal že je nejaký vedúci nejakého vedenia.
No to mame dobrých ľudí vo vedení.
a mam tu takú drobnosť, v DP je úsek koľaje vedúci do nejakej garáže, je to dosť ostrý obluk a v strede je teraz už stĺp, nevie niekto na čo ta koľaj slúžila? Mňa napadlo či v garáži nemohla svojho času parkovať drezina ktorá sa využívala na stavbu trate do VSŽ. http://mhd.euweb.cz/DSC03963.JPG
Poslednú dobu ( cca 2 - 3 týždne ) si všímam, že na križovatke Letná - Zimná - Němcovej niekedy naskakujú signály CSS inak - v inom poradí, než to bolo predtým. Odvtedy som ale zároveň už 3-krát zaregistroval, že električka idúca po Zimnej smerom k TU musela čakať na signál voľno na križovatke dovtedy, kým za ňou neprišla ďalšia električka ( a kým CSS nezaregistrovala túto električku ).
Ďalej sa stáva, že ak naskočí signál voľno pre električku idúcu zo Zimnej počas zelenej pre autá idúce tiež zo Zimnej, tak sa okamžite zruší zelená pre chodcov v rovnobežnom smere. Predtým to tak nebolo a v tú chvíľu ešte mohli vstúpiť chodci do križovatky.
Na záver rečnícka otázka : dokedy bude fungovať táto CSS ešte horšie, než fungovala donedávna
"Predpokladám, že 100-tisíc za m2 je prvoaprílový žart. Cena by sa mala odvíjať od znaleckého posudku (magistrát navrhoval 10-tisíc/m2 pozn. red.) a môže byť mierne navýšená o niekoľko tisíc. Ale 100-tisíc je prehnaná suma," reagoval primátor František Knapík (KDH), ktorý nie je členom poslaneckých komisií.
Axel dobre píše, linka 21 je TZR takže vyhodiť mal asi všetkých študentov, čo dosť často aj 21-kári robia. A by si sa divil koľko študentov má tu kartu nenabitú alebo neplatnú, nie su až takí svätí ako sa tvária
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Isidor
http://zpravy.idnes.cz/neujedes-a-usmejes-se-trenuje-ridice-mhd-reditel-dvorak-pg7-/praha.asp?c=A080417_141940_praha_pei