Aj v Plzni sa dockali. Prva vanizovana T3 bola dodana minuly tyzden. Kosice stale nic. Aj tento rok nam ostane akurat vana v kupelke. Rozpadavajuce sa trate a vozidla bez akejkolvek modernizacie hovoria o postupnom konci elektriciek v Kosiciach. Hlavne, ze mame EHMK.
Mňa zase pri tých nových zmenách zase štve, že podľa všetkého na zastávke Mikovíniho zrušia zrejme aj 10 aj 20.. a tým pádom človek sa nebude mať ani ako rýchlo dostať do centra mesta, a ani sa nebude dať prestúpiť pri Ferrocentre z električky na bus pri ceste zo/do školy.. ? a už pochybujem že má vôbec nejaký význam písať sťažnosti na DPMK, keďže oni tam zvyknú akurát nanajvýš dať za pravdu, ale skutek utek. ešteže mi zostáva už iba rok školy a nebudem až tak dlho terorizovaný týmito zmenami. ?
Byvam nedaleko Jantarovej, ale nemam dojem, zeby tato oblast nebola obsluzena. Ked substrat ide do mesta / lokalita Hlavnej /, ide elektrickou alebo peso. Obcas sa mi podari sa zviezt L 18. Vystupim pri Cottbuse a pohodlne sa dostanem domov peso.
mám dojem, že pri niektorých uvedených lokalitách nemá veľký zmysel viesť MHD. Radšej nech sa vedú linky v 1 koridore ako deliť linky do viacerých rovnobežných trás - napr. Krosnianska.
Taktiež Považská - má zmysel zavádzať tu nejakú novú bus linku? Radšej posilniť ED na Tr. SNP.
Jantárova detto - súčasná L 38 ani L 28 tam v podstate nemajú čo robiť - ale načo tadiaľ viesť nejakú bus linku, keď sa opäť môže radšej posilniť ED na Južnej tr.? Jediný zmysel by v tomto prípade mohla mať L vedúca z Janstárovej na Rastislovovu.
Užhorodská - tu by nastal prípad " drobenia síl ". ak by odklonili nejaké spoje z L 16 alebo L 30 na Železníky priamo, tým by sa ubralo na spojení s OC Cassovia. najväčší význam a možnosť realizácie by to snáď malo v rannej špičke, kedy spojenie Železníky - OC Cassovia je nevyužívané.
Alvinczyho - tam sa budeme KORIDovať, takže netreba to až tak preháňať s MHD ?
Žižkova - opäť by to bolo len okradnutí cestujúcich ED z Moldavskej ( alebo o ubratí pár spojov z Rastislavovej a ich presmerovaní touto trasou ).
Tak to bolo kus dávnejšie, linka 19 takto chodila skoro 4 mesiace (4.2.89 - 1.6.89).
Re #31758 KVKV: To bola ukážka petície dôchodcov z Michalovskej, keď im Schwartz zrušil 17-tku (čo bolo chybné rozhodnutie). Teda, že takéto petície nemali vplyv na spustenie linkovania o akú sa snaží aj starostka JZR.
Re #31757 KVKV: Myslíte pripadajúci na jednu linku, či zložený? Lebo podla toho sa bude odvíjať ďalšia odpoveď.
Re #31755 KVKV: Ja skepse nepodlieham, len sa mi zdá čudné, že sa čosi predloží starostom (a "starostom"). Nejako sa obe strany dohodnú, odsúhlasia (aj s reptaním), ale keďže sa to niekoľkým po zrade starostov prestane pozdávať, tak začnú robiť petície za "záchranu" dopravy (rozumej plnenie sľubov voloičom v telocvični či kulturáku) v tej ich MČ. Zjavne si myslia, že keď tam starostujú, tak aj MHD je akosi ich vlastníctvo (teda môžu určovať kam čo bude jazdiť a kedy to bude jazdiť). Ale tak to nie je.
Využitelnosť linky je daná vyhovujúcim intervalom. Na tieto doplnkové trasy stačí 30min, pokial bude hodinový a viac, tak všetci utečú. Alebo sa to dá riešit vedením silnejšej linky cez danú trasu, pokial je priechodná.
...“PTI: tak napokon som sklamaný z toho riešenia. Stále nemôžem prísť na logckosť toho, prečo nemôže chodiť AD a TD rovnaskou stranou, ale po oboch stranách“....
Nie si sám. Velmi to nepotešilo. A to rozhádzanie zastávok, o niektorých linkách v určitých smeroch sa ani nebude dať hovoriť, že majú zastávku na nám.Osloboditelov.
Toto je pravý dovod, prečo si tu ludia nikdy nezvyknú na prestupovanie.
Ja nepopieram odbornú sposobilosť projektantov, ich znalosť a dodržovanie STN, ale celé riešenie N.O., hlavne ten „šikmý rez“ rýchlostnej komunikácie považujem za hrubý a necitlivý zásah do urbanistického riešenia danej oblasti.
Bohužial už tu nie je o čom diskutovať, je to nakreslené, je to dané (na furt)
Po Považskej niekedy pred 10 rokmi jazdila 19-ka, prechádzala z KVP-čka od Starozagorskej okolo Novej nemocnice ku Zimnému štadiónu a ďalej cez NO na Opátske a jazero. Bolo top v rámci linkového vedenia, keď sa začala obsluha Toryskej, Klimkovičovej a Jantárovej, ktoré som presadil ešte v rámci ÚDI.
DPMK ju zrušil.
Vám tá sedemnástka nedá pokoj.
Najväčšiu chybu v novom návrhu l.v. vidím v totálnom zanedbaní a rušení dopravných vzťahov v určitých lokalitách. A neobstojí niekedy až arogantne znejúce „zdovodnenie“ ,že o to mč nežiadajú alebo že tam nikto nenastupuje.
....Občania žiadajú, starostovia mč neriešia, ignorujú. Aspon NIEKTO by sa mal zodpovedne k tomu stavať.
...A nastupovali by, ak by tam niečo poriadne jazdilo.
Absolútne chýba alebo je totálne nevyhovujúca dopravná obsluha týchto častí:
Jantárova
Krosnianska (od Exnárovej po Lingov)
Žižkova – Kalinčiakova (s vyústením na Železníky)
Užhorodská
Považská (po úprave komunikácie)
Alvinczyho – Slovenská (nevyhovujúci int.60min.)
Tiež pre Vladimíra
K diskusii o dostatočnosti 10min.sedlového intervalu .
Ja vozy K2 nepotrebujem, v ed vystačím s tým čo je.
Ja by som Vás oboch chcel poprosiť o Váš návrh alebo názor , v ktorých úsekoch (na ktorých linkách) by mal byť v sedle zachovaný int. 10min alebo lepší . V rozsahu možností vozkm a aby ešte malo čo jazdiť aj inde.
Prosím o korektný názor , v ktorom nebudú preferované Vaše osobne záujmové trasy.
Pozn.: úsek N.O.-Rastislavova-Železníky je mojou najužívanejšou trasou. Osobne by mi nevadilo, keby to tam jazdilo každé 3´ 24h denne. Snažím sa ale dívať na vec bez ovplyvnenia osobnými záujmami.
Nie je tak celkom pravda, že dnes je tam 10´int. V smere od NO tam jazdí špatne zladené 16 a 30 v striedavom intervale 10´, 20´ a „sporadická“ 34 len doobedu.
Diggi