Severná strana Moskovskej - združený chodník pre peších a cyklistov, zatáča potom hore na sever k športovému areálu. Ak si obrázok zväčšíte, je to tam písané.
Koncepcia je vždy niečo, čo sa predpokladá, že sa časom realizuje. Na to aby sa ozaj koncepcia premenila na drobné, závisí od samosprávy, v tomto prípade ako magistrátu, tak aj MČ KVP, aby sa držala toho, čo sa schválilo a postupne sa to realizovalo. Je to vecou každoročného rozpočtu mesta na dopravu - koľko na dopravu naplánuje a koľko z toho zrealizuje. Čo sa týka prepojenia komunikácií Moskovská - Klimklovičova, pevne verím že tento rok sa tých 150 m komunikácie šírky 7 m postaví, a čiastočne sa odstráni aj problém kľučkujúcich autobusov MHD okolo OC Iskra.
Účelnosť zriadenia CSS v súlade s STN 73 6102 Projektovanie križovatiek na pozemných komunikáciách sa posudzuje podľa nasledovných kritérií:
- kritérium bezpečnosti dopravy
- kritérium intenzity dopravy z hľadiska vozidiel
- kritérium intenzity dopravy z hľadiska chodcov
Pri kritériách intenzity dopravy dosiahnu počty motorových vozidiel na jednotlivých vstupoch do križovatiek z hlavných aj vedľajšieho smeru a na priechodoch pre peších požadované hodnoty pre zriadenie cestnej svetelnej signalizácie.
Z hľadiska bezpečnosti dopravy je celá Moskovská dlhodobo sledovaná ako komunikácia kde dochádza najmä z titulu nedodržiavania maximálnej povolenej rýchlosti ku kolíziám medzi vozidlami a chodcami.
Počty chodcov na priechodoch pre peších dosahujú hodnoty pre zavedenie CSS
Podľa normy STN 73 6102 účelnosť zriadenia CSS v križovatke je potrebné preukázať splnením aspoň jedného z vyššie uvedených kritérií.
krása. ešte sa chcem opýtať aký je časový horizont realizácie tejto štúdie? Výstavba prepojovacej komunikácie sa odkkladala každý rok.
Taktiež viem , že na Moskovskej sa pokúšalo postaviť svoj hypermarket tesco, ale neprešlo to dokonca tam chcela cirkev kedysi aj kostol.
Ako pozerám tak parkovisko na klimkovičovej pre nákladne automobily zmizne. Ako je poriešené to? V poslednom čase sa mi zdalo, že je dosť využívane, dokonca tam parkujú aj autobusy jedného košického dopravcu
Dakujem pekne pan Titl, toto som zhanal uz skor. ? .. Este mi prezradte ako donutit mesto, aby tam tie trolejbusy aj postavilo, ked maju k nim taky postoj ako tu popisal eMareq.. Dokonca predstavenstvo si medzi sebou sepka, ze ich nechaju dozit, to sa im ale nepodari. A dalsia vec.. Kde tam budu cyklisticke chodniky ?
Opäť semafórofília s červenou vlnou pre MHD. Už keď tam bude deliaci trávnatý pás, načo ešte ďalšie semafóry pre peších? Ťah Moskovská - Toryská bude teda vyzerať...
Tak nakoniec Košický THP zarobia viac ako v Bratislave ospravedlňujem sa za úpravu kopíroval som to nevyšlo to.Vodičom hovoria že v Bratislave sú vyššie platy!
Ak hovoríme o mzdách a o tom, že porovnávať mzdy zamestnancov v Bratislave a Košiciach nie je možné, keďže vo všetkých profesiách sú v Bratislave vyššie mzdy ako v Košiciach a aby sme hovorili o tom istom, posielam Vám
v prílohe porovnanie odmeňovania
Nie je to preložka, otočka v Myslave sa neruší, ale časť trolejbusov (minimálne každý druhý) by nezachádzal do Myslavy, ale ku Športovému areálu Klimkovičova
Terminál MHD je koncipovaný ako konečná aj nácestná zastávka, a je riešená tak, že umožňuje obsluhovať MHD dnešnú Klimkovičovu, aj novú súbežnú komunikáciu k MČ Myslava.
Pozor, te to iba Regulačný plán, ešte je potrebné nájsť finančné zdroje a tak začať postupne celý návrh realizovať.
A aká je podľa Vás reálna šanca na tú preložku troleja (vzhľadom na postoj ku tejto forme dopravy), resp. vybudovanie tej otočky? /Súdruh starosta Müslavy bude určite rád, lebo mu nebude už stáť za jeho ObÚ ten ohavný trolík čo ho vyrušoval pri starostovaní.../
hmm,to je pravda,že sa tam jazdí na milimetre, a nejaká prestavba by bodla,len si myslím,že je to zbytočný prepych zachádzka cez klimkovičovu, obyvatelia majú k spojom takú istú a možno aj menšiu vzdialenosť, ako napr. z wupertalskkej,či užhorodskej na železníkoch, bielocerkevskej na furči...sú to len príklady,ale fakt klimkovičovú som nepochopil...
Na tu prepojovaciu komunikaciu by bodlo postavit aj trolejbusove vedenie, ved pokial viem, tie trolejbusy boli do tych casti tahane preto, ze sa v buducnosti s nimi pocitalo aj na tejto prepojovacej komunikacii...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PTI
Nie je to preložka, otočka v Myslave sa neruší, ale časť trolejbusov (minimálne každý druhý) by nezachádzal do Myslavy, ale ku Športovému areálu Klimkovičova