Co tak zacat dalsiu peticiu, tentokrat za nove LV? Aby vsetci boli ticho a prestali kafrat do veci, ktorym sa nerozmeju. Je nonsens, ze mestske casti diktuju, odkial aka linka pojde. Ked do toho starostovia nebudu rozpravat?
Ešte 2.etapa - zapustená komunikácia.
Obidve rozpracované etapy vychádzajú z regulačného plánu NO a požiadavky vytvoriť južnou stranou námestia dopravnú tepnu.
A ku cintorínu nechceš? Lebo Vy už nemôžete ani umierať. ?
Re #31584 matway: Poniektorí starostovia nepochopili (alebo rovno nechcú pochopiť), že MHD nie je o individuálnych predstavách/potrebách, kde by čo malo ísť, lebo to nie je súkromná doprava pre seba a ich voloičov.
takže ak som tomu dobre rozumel,tak pravidlá tu určuje starosta mestskej časti?akože valalský starosta si určí podmienky,ako bude premávať mestská doprava?v opačnom prípade mi vysvetlite pojem ,,DPMK"!!!dopravný podnik ,,mesta" košice...,,MESTA"!!!aj ked musíme prihliadnuť na prímestské časti,neznamená to prispôsobovať sa predsa menšinovým častiam,snáď!!!...
Spýtajte sa pána Reisingera, on ráčil vymyslieť tarifné pásmo TZR (R asi od jeho priezviska) a teda VEDOME DISKRIMINUJE pracujúcich USSK (nie je mi jasné prečo, zato že tam zarábajú viac ako v meste?). Železiarnik sa vykašle na znížený mesačník za 720,- nemá problém si kúpiť hoc i ojazdené auto a tento trend je dnes výrazný (viacero ľudí chodí tak, že idú traja, štyria na spoločnú zmenu). Jednoduchá a priateľská tarifa bola problémom ju vymyslieť.
To tarifné pásmo je tak blbé (a tak zbytočne komplikuje dopravu - zavedením súbežného busu), ale nikto ho nechce zrušiť. Linka: Šaca - Valcovňa? Kde sa tam ten autobus otočí?
Čo tak skúsiť Šacu obsluhovať výlučne bus linkami Šaca nemocnica - VA USS a Šaca nemocnica - Valcovňa (Hydrostav) a posilniť električky na rýchlodráhe ? A bol by pokoj raz a navždy. Veď prečo má jazdiť autobus v súbehu 10 km s električkovou traťou ktorá je kapacitne vyťažená na 20 %?
A ešte jedna pripomienka - nehovorme už o linkovom vedení MHD Košice, ale o linkovom vedení MHD pre 22 obcí mesta Košice. Je to oveľa výstižnejšie.
Je potrebné ale povedať, že sú starostovia a sú starostovia. Klobúk dole pred profesionálnym prístupom niektorých z nich (THC SÍDL, THC OB, KRÁ, DŽUN, POĽ, ŠAC).
2/2 Pokyn "predsa len sa pokúste ešte raz dohodnúť" je teraz ten najnovší. Lenže tam už nie je čo dohadovať - predsa v pripade Jazera či Pereša ide o zásadnú zmenu, celá filozofia spadne. Mimochodom na Pereši vzniká tiež petícia...
Nie je z našej strany už možné viac tlačiť, než tak, ako to robíme. Uzol musí preťať niekto iný. Hore. My sme tu na odbornú debatu - predkladáme, lobujeme, tlačíme.
Košice - Nespokojnosť so zrušením linky č. 17, ktorá v súvislosti so zavedením nového linkového vedenia autobusov, zdá sa, pretrváva. Obyvatelia Michalovskej, Humenskej a okolitých ulíc začali podľa našich informácií spisovať petíciu za svoj autobus. K dnešnému dňu by malo byť zozbieraných už vyše päťsto podpisov. O tom, či spomínaná iniciatíva občanov obmäkčí srdcia pracovníkov vedenia dopravného podniku, sme sa porozprávali s dopravným námestníkom DPMK, a.s. Arpádom Schwartzom.
"Na spisanie petície má verejnosť právo, nechápem však, čo chcú na novej trase zmeniť. Túto reakciu zaraďujem medzi všetky ostatné, veď aj keď sa rúbe drevo, lietajú triesky. Samozrejme, že po nabehnutí na nový systém dopravy budeme jednotlivé pripomienky ešte prehodnocovať. Na druhej strane si myslím, že by sa možno našlo aj 500 podpisov ľudí, ktorým vyhovuje nová trasa sedemnástky. Podobná situácia je aj na uliciach Výstavby, Gudernovej, či Pražskej a ľudia odtiaľ sa nesťažujú. Uznávam, že mali doteraz na autobus bližšie, ale ani teraz nie je vzdialenosť na spoje, či na Popradskej, alebo Triede SNP dlhšia ako 300 metrov. Možnosť cestovať pätnástkou, prípadne elktričkami č. 6, 9 a erkami predsa zostáva," hovorí A. Schwartz, pričom dodáva, že o smerovaní liniek nerozhoduje len DPMK, ale aj košický Magistrát. Dôležitou zmenou nového linkového vedenia totiž bude zvýšená ponúkaná kapacita spojov na všetkých sídliskách o desať percent.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq
Petícia za záchranu sedemnástky (4.9.2000)
(krs)
Košice - Nespokojnosť so zrušením linky č. 17, ktorá v súvislosti so zavedením nového linkového vedenia autobusov, zdá sa, pretrváva. Obyvatelia Michalovskej, Humenskej a okolitých ulíc začali podľa našich informácií spisovať petíciu za svoj autobus. K dnešnému dňu by malo byť zozbieraných už vyše päťsto podpisov. O tom, či spomínaná iniciatíva občanov obmäkčí srdcia pracovníkov vedenia dopravného podniku, sme sa porozprávali s dopravným námestníkom DPMK, a.s. Arpádom Schwartzom.
"Na spisanie petície má verejnosť právo, nechápem však, čo chcú na novej trase zmeniť. Túto reakciu zaraďujem medzi všetky ostatné, veď aj keď sa rúbe drevo, lietajú triesky. Samozrejme, že po nabehnutí na nový systém dopravy budeme jednotlivé pripomienky ešte prehodnocovať. Na druhej strane si myslím, že by sa možno našlo aj 500 podpisov ľudí, ktorým vyhovuje nová trasa sedemnástky. Podobná situácia je aj na uliciach Výstavby, Gudernovej, či Pražskej a ľudia odtiaľ sa nesťažujú. Uznávam, že mali doteraz na autobus bližšie, ale ani teraz nie je vzdialenosť na spoje, či na Popradskej, alebo Triede SNP dlhšia ako 300 metrov. Možnosť cestovať pätnástkou, prípadne elktričkami č. 6, 9 a erkami predsa zostáva," hovorí A. Schwartz, pričom dodáva, že o smerovaní liniek nerozhoduje len DPMK, ale aj košický Magistrát. Dôležitou zmenou nového linkového vedenia totiž bude zvýšená ponúkaná kapacita spojov na všetkých sídliskách o desať percent.