Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: COMFORT #31531:
Si antisemita? Nehlásaj to lebo ťa zavrú alebo budeš mať problémy... JUDEN sú všade...
Reply on: eMareq #31428:

Ešte k eletričkám , zle ste ma pochopili.
.....“ Vy ste mali taký nápad, že L1 v starej trase s intervalom 10 minút, L9 skrátiť po NMM, L2 a L4 by zrejme zostali intervalovo ako sú dnes. Mne to vychádza v sedle interval 5 minút. .... To sa samozrejme prevalí aj ďalej a na Kuzmányho sa pridá aj linka 7. Nechať na JZR len linku 1, 7, 9 a zrušiť priame spojenie so stanicou (silný prúd počas dňa) nie je dobré.“.....
Myslím to celkom inak.
Fakt je, viem o tom, že pokial by boli dve silné 10min. linky 1 a 6, tak na Komenského by bolo husto. Vychádzam z dostatočnosti dnešnej kapacity 2/4=10min. plus L9.
Takže 10min.int. by som ponechal vo vzťahu Komenského-centrum-Južná, teda silná L1, ktorá by prebrala významnú časť kapacity dnešnej L9.
Pokial by zostala silná 10min. L6, úplne kludne, tak ako to býva bežné inde, každý druhý spoj by som ukončil na NMM (6A). Alebo je druhé riešenie, ktoré sa priamo ponúka, že L6 by mala 20min.int, od Terasy k NMM preložený s L9, a Moldavskú by som doplnil tolko chcenou (ing.Nagyom),ale elektrifikovanou linkou na Bardejovskú.
-
L2 by nezostala vobec, VÍTAM L8 ako jej lepšiu trasu. Navrhovaná L1 vlastne SPOJUJE dnešné L2,3. ,takže NEBUDE jazdiť nevyužitá. Samozrejme , že potom sa stáva zbytočnou aj L7, to nech posilnia L8 na 15min.v sedle.
Podla posledného návrhu poskytuje L19 rýchlejšie a častejšie spojenie z NJ na stanicu , než L3. Tak načo ju tam?
Aby Južnej zostalo priame spojenie v dnešnej ponuke, tak ostáva jedine L4, pretože posielať ju cez celé mesto je zbytočné.
Tak som to myslel.
-
A ešte Vám čosi pripomeniem, sú to Vaše slová, asi pred tromi rokmi sme sa po e-maile bavili o návrhoch l.v.
.....„ Nie zlý nápad je zavedenie L2 z B. Němcovej po Žel. stanicu.
Ponuka spojov sa mi zdá predimenzovaná (lenže v záujme prekladania intervalov s L1 musí byť zachovaná). Pozdáva sa mi riešenie skrátiť dnešnú L9 .... po NMM a zároveň predĺžiť L6 po Štadión Lokomotívy. Pokiaľ niekto potrebuje ísť priamo na Jazero, už nebude "terorizovaný" dlhou L9, ale kratšou L1. „.....
-
Ešte jednej veci som si všimol pri novej linkotvorbe. Zrejme to v 60-tych rokoch nebolo tak blbo splánované, ukazuje sa, že trasy sú atraktívne dodnes; konkrétne L19 stanica-Masarykova-TU; a s trasou L17 k pošte to nápadne pripomína osvedčené historické trasy L3 a L7.
-
Z nového návrhu mi nie je jasné to skombinovanie L16 a L29. Že L29 je vlastne predlženou 16. To budú jazdiť v 20min.intervaloch v poradí 16/16/29, alebo 16 raz za pol hodinu a 29 kdesi medzi ?
To co za abraham keca v TV Naša preboha. Rifle z roku 2 a brada jak dedo mraz. ?
.... aj na STV - Reporteri...
O Auparku na TV Naša teraz
Reply on: 1018 #31520:

Tiež pre Axel #31518
Neide o zpochybnenie potrebnosti spoja, ale o jeho prevedenie od NO na elektrickú trakciu. Zároveň by to vhodne doplnilo L6 v trase NO-spol.pavilon.
O nutnosti priameho spoja tam z THC pochybujem, všade sa preferuje prestupná tarifa a všetko s tým.
Pre Trebišovskú to význam nemá, treba aj tak prestúpiť, Pre Alejovú je výhodnejšia a kratšia trasa z THC k amfiteátru a prestup na L9.
Reply on: KAROSA5233 #31524:
O pohlavi som nevedel. Mňa neotravuješ. Pre mňa nieje unavovanie urobiť pár klikov (na myške) a par krat stlačiť nejaké tllačidlá na klávesnici. S tymi ženskymi máš pravdu...Ako v tom vtipe: Aký je rozdiel medzi ženou a hmlou? Žiadny, obe keď ráno zmiznú, hneď je deň oveľa krajší.... Tie vystrihovačky zbieraš?
Reply on: Peter55 #31525:
jááj.... ovšem že 40...azda nie 62 ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: RDZ 50 #31523:
Ktora? ?
Reply on: COMFORT #31507:
prepáč som asi horšia ako otrava ale ktorá ženská není ? ? ? maj somnou sumenie ❤ ❤ a ďakujem pekne
Reply on: Diggi #31522:
Chudera 94ka.... ? ?
4094 už má čestné miesto pri 4093, česť ich pamiatke ? .
Dúfam, že aspoň tento jeden bude jazdiť ešte niekde inde, vyzerá najschopnejšie
Reply on: 1018 #31520:
Čiže presne ako som písal... ? ?
Reply on: Axel #31518:


Ked pracujes niekde pri SOUd tak myslim, ze vies odpozorovat, ake doslova a do pismena hordy stredoskolakov tahanovcanov cestuju rano do oblasti skol SOU d, SOU PaT, SPS H, G Trebisovska a G Alejova. Ak k studentom G Trebisovska pridame aj dielenskych a THP zamestnancov DPMK a SBD, je ukoncenie az pri DPMK plne zdovodnene.
Reply on: Axel #31518:
Čo tak kancelárske krysy nemenovaného podniku do svojej práce? ☠ ?
Reply on: KVKV #31509:
"Ja fakt neviem, aký zmysel má pre starostu THC priama bus.linka na Bardejovskú ??? To sa mi nezdá. Tam sú nejaké podivné záujmy."

Nemozem sa zbavit pocitu, ze nejake "papalasske" dieta sa potrebuje rano dostat priamym expresom z THC do niektorej skoly v okoli (SOUD, SOUPaT, G Alejova, SPSH)
Reply on: Sarko #31516:
Možno sa myslelo na obdobie, kedy bol "DPMK" jediným "DP" na Slovensku (1891 - 1895) ? ? ?
Reply on: PTI #31466:
Rado sa stalo. Tiez by som sa chcel podakovat za mail s materialom o zjednosmerneni vnutorneho mestskeho okruhu, ale z casovych dovodov som nereagoval.

Ano, pri 2 dvojrocnom vozidle by sa aj pri "neudrzbe", ktora sa v DPMK praktizuje uz od nepamati, nemalo nieco take prihodit. Zial, 20-rocne vozidla uz boli casto aj v havarijnom technickom stave a niektore novsie odstavovane "na dozitie" stanovenej 20-rocnej zivotnosti. V Brne sa este v nedavnej minulosti vyskytovali aj 40-rocne elektricky s aj viac ako 2,5 mil. najazdenych km, po dvoch generalnych opravach a v dobrom technickom stave. Tam sa nikdy podobne nestastie nestalo, takze opat je raz jasne, ze porovnavanim roznych faktorov to vychadza v neprospech skonstatovanych zaverov nehody.

To iste plati aj v autobusovej doprave, dobre ze ste spomenuli.

DPMK bol niekedy najlepsim DP na uzemi CS? Neviete o tom nieco blizsie? Nikdy so o tom nepocul. Mozno ak o fakte, ze DPMK maval vzdy najmladsi vozidlovy park v CS, ale zaroven aj s najhorsou udrzbou.
Reply on: eMareq #31454:
?
No spis neexistuje, ale ja by som za tym nehladal ziadny zamer. V 70- a 80-tych rokoch tu vladla totalita a v tom case si do toho nikto nedovolil sprtat a tak na spis az do jeho skartovania pomaly zapadol prachom. Po roku 1989 to uz bolo viac ako 10 rokov a vsetky spisy sa postupne skartuju. Riaditel sice bol informovany, ale myslim si, ze najlepsimi pamatnikmi boli dielenski pracovnici. O tom, co sa dialo po nehode mi jeden z nich porozpraval velmi dopodrobna aj po tolkych rokoch.
Reply on: pedroke #31513:
Dole ste na tom ešte dobre, je pravda že na VŠA Ti ešte ako tak spravia v noci čo potrebuješ, ale oficialne su tam len aby zabezpečili rannú výpravu, teda štartovanie vozov hlavne plyňákov, posuny a pod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.