Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nástup iba prednými dverami by som v podmienkach rozvoja MHD v Košiciach vylepšil u ED tak, že by som opäť zaviedol trojičky a nástup cestujúcich povolil iba cez predné dvere prvého voza.
HA HA
Reply on: Dimi #31473:
to sa obávam, že v košických podmienkach dožije ďaleko skôr to súčasné predstavenstvo než trolejbusy ?
Reply on: m2001 #31460:

Všetko sú to opatrenia ktoré DPMK každým dňom navyšujú tržby a zvyšujú počty prepravených osôb, so súčasným rapídnym zvyšovaním kvality cestovania ...
CHA CHA.
Najmä keď štatisticky DPMK vykazuje že vyše 70 % cestujúcich má predplatné cestovné lístky. Nuž čo v demokracii sa väščina podriadi menšine a nastáva éra stádovitosti.
K tej nehode so strhnutym trolejom na Moldavskej.
Vodic toho nakladaka, co to sposobil, si musel teda poriadne svihnut, kedze po strhnuti troleja ostal hydraulickou rukou uvezneny medzi spadnutymi drotmi. Musel ju teda najprv zlozit a az tak mohol odtial zdrhnut. Asponze si niekto zapisal ECV a bonzol ho chlpatym, ja som len matne precital nazov firmy na dverach.
Reply on: RDZ 50 #31477:
ale spiacich ludi je naokolo dostatok...
A pravdu povediac, vela pracovnikov tam nie je ani po 6.00 a po 14.00 tam uz ostava len malokto...
Reply on: Josip3211 #31459:
aspon na kazdej druhej zastavke? A co ked stojim na tej prvej? Mam sa prejst peso?
Reply on: Dimi #31473:
Na hrozbu zrusenia elektriciek tu bolo poukazane uz davnejsie.
Reply on: Axel #31476:
Tak do tej 6:00 hod rannej tam zas nie je nejako extra veľa pracovníkov... ?
Reply on: jav #31446:
Vyjazd z garazi na Moldavsku? Potom otocka pri Optime a podho do mesta? Pekne kilometre a strateny cas navyse... Ale radsej takto ako manevre pod oknami na Bardejovskej, ti ludia si aj tak dost uzivaju skripajucich rannych elektriciek.
Reply on: PTI #31472:
Take by som tu ani nepísal lebo páni v DP to su schopní raz dva zrealizovať. (Ako napriklad hlasenie cez emdžady)
Reply on: Dimi #31473:
A ešte otvarali usta, že je malo podpisov, niektor neplatia ?
Reply on: PTI #31472:
No ale je tu umysel zrusit trolejbusy a tato otazka sa znovu vynara na povrch hladiny DPMK.. Predstavenstvo sa vyjadrilo, ze ich nebude dotovat, ale ze ich necha dozit.. A ja som sa vyjadril, ze opat razne zakrocime. Nasa peticia o neruseni a rozsirovani trolejbusov v Kosiciach bola odpoklonkovana uznesenim v zmysle BERIEME NA VEDOMIE, co je totalna voloviny. Davam to na prokuraturu. Az zakonnym schvalenim peticie si budeme moct (trosku) vydychnut.. Pan primator sa moze tesit, ze ma tak skvelych pravnikov, co mu vytvorili tak skvely podklad pre tak tskvele uznesenie typu BERIEME NA VEDOMIE.. Toto nie je zakonne uznesenie ku peticii a kedze su teda stale ambicie rusit trolejbusku, lebo je "udajne" hlboko ekonomicky nevyhodna, tak ideme tvrdo vpred. Bojim sa, ze aj vase slova sa mozu zacat plnit a ze onedlho pride snaha odstavit elektricky..
Reply on: Dimi #31465:

A ak sa na Bardejovskej zrušia električky, tak sa tam autobusy hravo zmestia. O tom asi ešte nik nahlas nerozmýšľal...
Reply on: BMko #31470:

O tých koľajovkách a bateriách som spomenul iba to čo sa vtedy v podniku hovorilo, viem že boli vo firme aj experti z ČKD a tí preverovali všetko možné. A výslovne sa vtedy rozprávalo o funkčnosti baterií vo vzťahu ku koľajovým brzdám. Samozrejme že to mohlo byť aj na odvedenie stopy pri vyšetrovaní...
Reply on: PTI #31466:
Len taky malicky technicky detail. Bez napatia baterii v elektricke ostanu zablokovane brzdy.
Reply on: Dimi #31467:
najprv 6214 na 18tke naburala do byvalej SOSky a ikarus (myslim ze to bol 4056) presne tyzden po karose v tej istej krizovatke prefrcal bez funkcnych brzd...len podotknem ze oba vozy boli tesne tesne po STK....
Reply on: Dimi #31467:
Ja viem, že sa také niečo stalo ja na Ikaruse ale bola to 30-ka a so šťastným koncom

INač ako píše PTI: Tie vraky by ozaj mohli odtiahnúť preč z Hornádskej, veď večer tam niet kde postaviť voz. V minulosti ich ťahali hore na VŠA, ale teraz je tam plnička CNG
Reply on: PTI #31466:
To bola Karosa 🙂
Reply on: Sarko #31450:

Dík za vyčerpávajúce informácie o tom nešťastnom voze 229.
Tesne po nehode sa ešte špekulovalo, či sa nezlepil zrýchlovač, a taktiež či neboli vybité batérie, ktoré zabezpečujú funkčnosť koľajových bŕzd. V každom prípade ako už bolo skonštatované, nakoľko vodička M.Lileková zomrela, odniesla si to celé ona - tak sa asi nasmeroval priebeh vyšetrovania.
Takže technický stav električky v čase nehody = 100%.
Podobne sa skonštoval bezchybný stav bŕzd na 18-ke Ikaruse, ktorý sfučal dole Sečovskou. Nakoniec sa skonštatovalo že neskúsený vodič precenil svoje schopnosti. Tiež tam boli náznaky problémou s údržbou, aj jeden z pracovníkov garáží spáchal po nehode samovraždu, ale vtedy najlepší dopravný podnik na území Československa nepotreboval pošramotenie povesti...
Reply on: saly #31464:
Ja viem ako.. Budu chciet zrusit trolejbusy a autobusy nasackuju na Hornadsku. Ale toto nedopustime za ziadnu cenu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.