Reply on: 5 #3137:
Ja som takým polokošičanom len v pracovné dni. Vo voľných dňoch posudzovať vyťaženosť nemôžem, ale v pracovných dňoch jazdím, dovolím si napísať, veľmi veľa. A na základe svojich skúseností by som sa veru do znižovania kapacity na L18 nehrnul. Mám skúsenosti, že linka je dostatočne obsadená aj ako klbák, ba niekedy až nepríjemne preplnená.Zrušenie zachádzky na Lingov by sa Lingovčanov dosť pohoršilo, ale som za. Priľahlé bytovky sú pohodlne obslúžené zastávkou OC Hornád, niektoré vzdialenejšie oblasti rodinných domov budú mať bližšie zastávku Lingov na Herlianskej ulici.
Re #3140 1018: Súhlasím, že zacházka po Jantárovej a Požiarnickej dosť veľa veďom odoberá chuť na vozenie sa s L18 do mesta. Ale myslím, že ak má byť konečná NO, inak to otočiť nejde. Ja som istý čas navrhoval linku vytočiť na Bottovu a predĺžiť na stanicu (späť po Jantárovej pred Dom techniky). Ale ani to zrejme nie je dokonalé riešenie.
Re #3142 eMareq: Gramaticko-regionálno-lingvistické okienko:
Dyk, nešla my bryka ?
1018
ach, linka c.18 je nekonecna zalezitost. Tu jasne vidno, ako plati jedno zlate pravidlo. Rano je clovek nasmerovany na jeden konkretny spoj jednej konkretnej linky a to spravidla linky, ktorej trasa a cas jazdy je velmi zaujimavy a atraktivny. Naopak, pri ceste domov uz vyuzije ktorukolvek linku a nevadi mu ani napr. linka 18, ktora zajde na Lingov. Osobne si myslim, ze skor ako ta zachadzka na Lingov je v smere na NO horsia ta obchadzka ku Cottbusu a ukoncenie uplne v riti pri Starobynci (sakra s akym i sa to pise?).