No neviem podla čoho sa rozhoduju,ale bude to asi kilometrami,ale momentalne je najmenej vyhovujuca situacia vyradovat ešte tak schopne vozidla.Tota komisia čo otom rozhoduje buď velmi veľa pije,abo vôbec nepije,že maju tak divne závery. ? Taka 4210 neni v pláne na vyradenie,pre malo kilometre.
Čakal som hocičo iné ale nie tento fúrik. Veď druhé sú v horšom stave. mimochodom ráno sa pod THC rozbil 4090, ma kus upravenú fasádu, no kto vie kedy a či sa do neho pustia
škoda toho. Myslím, že by trebalo začať premýšľať aj na zachovaní nejakej "kockastej" karosy. Predsa len na vyše 2 desaťročia motorizovali Československo a následne Slovensko. Majú svoj podiel na histórií...
Trochu ťa poopravím. B 741 nieje nástupkyňa C 744; C 744 je linková verzia a preto má aj manuálnu prevodovku, B 741 je mestská verzia preto má automat. Súhlasím s tebou, že je ich škoda ale nepanikár lebo sa ešte nevyraďuju ?
Neviem, ale stále sa spomínajú iba IK 280 a čo historické KAROSY napr.3101 a 3103, ktoré majú ešte nanualné prevodovky alebo ich nástupkyne 3001-3005 ? Napr. Včera ráno opäť nevyšla 3004 na svoju linku č.38 zo šace a pritom tato babička zo šačanskeho garage vyzera najlepšie ?
Irisb
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/17018/category/879