Reply on: BMko #30502:
Ponúkam magistrátu už minimálne 5 rokov spracovanie nových signálnych plánov, rozdielnych pre špičky (90s cyklus) a pre sedlo a DPP (60-75s), nie je záujem. Na väčšine košických križovatiek sú staré signálne plány cca 15 rokov, spracovával som ich ešte na ÚDI, odvtedy sa temer nič nemenilo. Jednoznačne chýba záujem v meste o dopravno-inžiniersku činnosť v doprave. Malý príklad - pri Slovane sa zavrel jazdný pruh doprava ku Slovanu, je to na rok - zmenil sa program CSS - načo, veď nech košickí vodiči (vrátane MHD !!!) stoja v rade ako dobytok. Pritom zmena programu, čo je otázka 2 hodín aj s realizáciou, ktorú by mal správca CSS zabezpečiť, sa neurobila ani neurobí, veď je to asi zbytočné. Bohužial dlhé roky nebol vo vedení mesta nikto taký čo by doprave rozumel a mal snahu veci riešiť. Ešte tak námestník Budaj, ten snahu mal, ale ničomu nerozumel a naviac išlo o obdobie šusterovania, keď peniaze boli len na dlažbu na pešej zóne.
PTI
D.Feju slúži roky ako normálna mestská komunikácia, denne ňou prejde zo Štúrovej na Južnú triedu vyše 3 tisíc vozidiel (odbočuje zo Štúrovej cca každé ôsme), nie je dôvod aby sa táto komunikácia uzatvárala pre verejnú dopravu, jedna z alternatív AUPARKu hovorí o tom, že sa tu iba doprava otočí - výjazd v smere na Štúrovu k Moyzesovej, čím sa využije čas, keď sa zastaví doprava po Štúrovej od Domu umenia kvôli chodcom - ten dnešný svetelne riadený priechod tam ostáva. A dnešné odbočenie doprava zo Štúrovej do Fejvej sa posúva až priamo do Južnej triedy.