Jasne. Ja som si zmylil pojem "trasa cez Margecany" a "trasa cez Margecany". Totiz ta presovska spojka sa povodne uvazovala v dvoch variantach, PO-Krompachy a PO-Margecany. Teraz uz po precitani prislusnych diskusii na vlaky.net viem, ze pod pojmom "trasa cez Margecany" neznamena druhu variantu presovskej spojky, ale iba modernizaciu povodnej trate Kosicko-bohuminskej zeleznice cez Margecany, Ruzin a Lodinu.
Nic, za co by sa dalo zazalovat. samozrejme, ze riaditel nie je povinny odpovedat na fore na zadnu otazku. On nie je povinny ani na to forum prispeievat, ani ho citat.
Myslím, že nie je povinný odpovedať, veď niektoré informácie su interná záležitosť danej spoločnosti a ja osobne by som taktiež ignoroval take arogatne a drze vyjadrovanie
No najskor to začalo tym že nedošli citelisy do Trenčína a riaditeľ SAD TN sa nevyjadril na fore prečo, potom tam vznikol zase nejaky spor o tom že spoje su preplnené a Ikarusy stoja v garáži atd, proste mlady by chcel riadiť Trenčín po svojom ? , aspoň toľko čo som zachytil ja, neviem či tam bolo aj niečo viac
Ak to zákon vyžaduje a nebolo to tam, prečo sa tým potom zaoberali? Resp. komu (a na základe čoho) poslali odpoveď? Ako vravíš, ale čo už... Ak je to ozaj list z DPMK, som sklamaný aj obsahom, nakoľko predznačuje, kam to všetko smeruje. V záujme urýchlenia procesu sa každému pindajúcemu vyhovie a výsledkom bude asi súčasné LV s redšími intervalmi. V štýle, máte čo ste chceli.
Ten list je divný. Foto je evidentne poskladané z dvoch, navyše má list zásadnú formálnu chybu - nemá adresáta. Aj tá veta "Autobus č. 12 zostane jazdiť cez Podhradovú" (ktorá na tom mieste nemá čo hľadať), je divná.
Buď v DPMK nevedia písať listy alebo... nie je to náhodou podvrh?
Redukcia liniek a posilnenie spojov bolo myslene sposobom zmeny celkoveho linkoveho vedenia MHD.. Vela spojov jazdi paralelne, napriklad dve linky maju v niektorych pripadoch aj viac ako polovicu trasy rovnaku, teda startuju z jednej konecnej, prejdu kus cesty, potom sa ich trasy spoja, stretnu sa na prvej spolocnej zastavke a az takmer na konci svojich tras sa znovu rozdelia a pokracuju kazda svojim smerom.. Takto ani jedna zo spomenutych liniek nie je naplno vyuzita. Preto je potrebne skorigovat to. Tym, ze mame prestupne cestovne listky, aby sa naplno vyuzili, samotne trasy liniek mhd sa skratia, urobia sa prestupne zastavkove uzly a prave na tychto zastavkach si ludia prestupia z jedneho vozidla do druheho, podla nimi potrebneho smeru. Ked skratis linky a odstranis ich subeh, vznikne ti situacia, ze niektore linky potrebne nie su, ze potrebujes menej vozidiel a soferov a kedze su linky kratke, vies frekvenciu obsluznosti zastavok zvysit..
Nodes