Redukcia liniek a posilnenie spojov bolo myslene sposobom zmeny celkoveho linkoveho vedenia MHD.. Vela spojov jazdi paralelne, napriklad dve linky maju v niektorych pripadoch aj viac ako polovicu trasy rovnaku, teda startuju z jednej konecnej, prejdu kus cesty, potom sa ich trasy spoja, stretnu sa na prvej spolocnej zastavke a az takmer na konci svojich tras sa znovu rozdelia a pokracuju kazda svojim smerom.. Takto ani jedna zo spomenutych liniek nie je naplno vyuzita. Preto je potrebne skorigovat to. Tym, ze mame prestupne cestovne listky, aby sa naplno vyuzili, samotne trasy liniek mhd sa skratia, urobia sa prestupne zastavkove uzly a prave na tychto zastavkach si ludia prestupia z jedneho vozidla do druheho, podla nimi potrebneho smeru. Ked skratis linky a odstranis ich subeh, vznikne ti situacia, ze niektore linky potrebne nie su, ze potrebujes menej vozidiel a soferov a kedze su linky kratke, vies frekvenciu obsluznosti zastavok zvysit..
Asi je chyba aj u mňa. ? Ale prikladám obrázok s tým podivným záporným časom (dole v pravom rohu je aj čas kedy som to zachytil). Všimni si dva Papyrove príspevky #30300 a #30301) sú pridané nejak skoro. ?
neplač, ta jedna fotka v galerii co mas Ta nezachrani ?
eMareq: Ja som to tak zbežne čítal a trenčianska mládež sa nevedela dočkať nových citelisov a slovne napadali vedenie SAD TN rsp. jej riaditeľa, ktorý sa tam občas vyjadril tak neviem, či to bolo dovodom, ale v každom prípade to bolo nemiestne a drzé
ono kraje v súčasnosti nedoplácajú ani na tie regionálne vlaky, zatiaľ si všetky výkony objednáva štát (akurát u autobusov kraje, vďaka čomu sa to problematicky koordinuje), to sa má práve zmeniť v najbližších rokoch (úplný prechod kompetencií až 2011 či kedy)
eMareq
Re #30292 RDZ 50: Si vedľa ako tá jedľa. To treba riešiť so správcom TN sekcie.
Re #30284 Diggi: Kvôli Keune-br? ? Ten sa na žilinskom fóre vyhráža, že dá Juraja na súd. ? ? ?