Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
PETER55 a co ty?daj nieco z tvojej dennej cestovatelskej rutiny,hm?
Presun z dispečera:
Re #15863 Pindruska: Ja som to už videl a aj to schvaľujem. Aj by som to povolil keď nemá lístok tak čo, lenže nikto si nechce "špinit ruky" a niektorí vodiči sa nechcú naťahovať lebo degeši sú frajeri keď si ťa počkaju na konečnej v počte 20:1 ?
Radšej sa nebudem vyjadrovať čo by som robil so spoluobčanmi..... ?
mne sa vzdy rano zdvihne adrenalin(to namiesto ranajsej kavy),ked je v autobuse smrad a clovek si nema kam sadnut.ze by som bola diskriminovana?vzdy mam dilemu bit a kricat na cely autobus.potom si vsimnem ostatnych ktori kludne stoja a tvaria sa ze im to nevadi.
Reply on: Pindruska #30245:
No ešte, že si to dal/a do " " ? ?
... tak začni
ludia podte sa bavit o "diskriminacii" romskej populacie v kosickej MHD?hm?
Reply on: TA #30239:
je to zatiaľ pilotný projekt, ktorý zadalo MDPT a pre jeho realizáciu vybralo KSK. Článok stojí za to, v sumarizácii je prímestská autobusová doprava -13% vozkm, železničná osobná doprava -49% vlkm. "Celkový efekt": 216,9 mil. Sk/rok.

Papyr: tých 38% sú zo súčasného stavu pre pracovné dni, celkovo je to 49% dole, ak som tie čísla správne pochopil. A áno, úsek Ke - Mo - RV sú navrhované samé nuly.

Isidor: je to pravda, práce na projekte koridoru cez PO sú zastavené.
Reply on: Papyr #30242:
koľajová spojka - z toho čo som pochopil z diskusie na vlakoch.net - padla

"1. Na studii trasovania novej trate cez Presov som robil s kolegami do novembra. Bola ukoncena ekonomickym hodnotenim, a porovnanim s modernizaciou v cez Margecany. Vysledky vysli tak, ze v sucasnosti nas stat nema peniaze na tak narocnu trasu. 22km z 30 (Krompachy - Presov) je v tuneli a to je priserne drahe. Takze prace na trase cez Presov boli zastavene v novembri a teraz pokracujeme na spracovavani dokumentacie pre uzemne rozhodnutie v trase cez Margecany. Termin ukoncenia prac je leto 2008."

a k integrovanému systému - ak sa nemýlim, tak kompetencie v oblasti želežničnej dopravy v regiónoch prejdú na samosprávne kraje až niekedy budúci rok
Reply on: KVKV #30227:
Ano, Poliaci (aj Ukrajina a severna cast CR) maju 3 kV =. Predpokladam (ale je to ciste len moj predpoklad), ze styk sustav planuju medzi st. Presov a Presov-mesto. To za predpokladu, ze sa postavi ta kolajova spojka Presov-Krompachy. Ak sa nepostavi, styk sustav moze byt kdekolvek pri Kysaku.
Reply on: KVKV #30230:
Dobre, integrovany vlak v tvare priblizne ako si popisal beriem. Tu skutocne niet v podstate ziadnej inej prekazky, ako odbory dopravy KSK (a pripadne PSK, pretoze to uz by chcelo vytvorit spolocny integrovany system). Je dost mozne, ze tento inak pekny plan skonci na tom, ze nebude vola a teda ani cesta... (skusenosti s PSK z minula)
Reply on: Kari #30231:
Tie percenta, co su navrhovane, to su percenta zo sucasneho stavu? Ma to znamenat, ze na Moldavu nepojdu ziadne osobne vlaky? ?
Reply on: Kari #30231:
číslo 38 percent možno považovať jedine za vtip. Veď to by znamenalo nielenže " odstavenie vlakovej dopravy na bočnú koľaj ", ale rovno aj jej " zatvorenie do depa ". Kto môže mať záujem zrušiť železničnú dopravu ❓
BMko : ake rozmery a velkost maju mat fotografie, ak chcem prispiet? Dakujem
Reply on: Kari #30234:
30.1.2008 ma zasadat miestne zastupitelstvo THC, ako 2. bod programu je Informácia o súčasnom stave realizácie projektu KORID. Mozno ze potom daju na net nejaky zapis z tohto zasadania a dozvieme sa tak nieco nove...
Prajem všetkým pekný víkend a budem tu zase v Pondelok.
Budem reagovať na niektoré veci v mape 1925, a tiež 1965.
Reply on: KVKV #30227:
Poliaci majú všade len 3 kV=. S dementným systémom začali, tak si to vyžrali a neexperimentujú so slížovitou republikou pozdľžne rozdelenou trakčnými sústavami ako u nás.
Reply on: Kari #30234:

No myslím, že zostane VELA! Aj keby ju úplne zrušili, tak ešte za 50rokov bude po meste vela stlpov a kolajníc. Oni totiž ani tú likvidáciu by neboli schopní vykonať dosledne.
Reply on: KVKV #30233:
presne o to mi išlo, že aj KORID, aj štúdie VÚC sú platené z našich peňazí, sú pritom rovnakí ľudia (napr. jeden bývalý R DPMK a jeden vysoký železničiar) a výsledky diametrálne odlišné. Vidím to tak, že z KORIDu nebude nič a uvidíme, čo zostane časom z koľajovej dopravy DPMK... Bohužiaľ
Reply on: Kari #30231:

To som viacmenej uviedol ako príklad, je to v projekte Korid.
Ja sám pochybujem o zmysluplnosti elektrifikácie trate do Moldavy a jej obslužnosť regiotramvají, lebo tam nič , PROSTE NIČ! nemože cenou a rýchlosťou a pomerne dobrou hustotou spojov konkurovať dnešným priamym autobusom. To jedine, že by predlžili popri ceste rýchlodráhu – scifi.
Ale tu aspon vidieť , že jeden nevie ,čo robí druhý. Jeden si veselo projektuje KORID ,a platí to (niekto), druhý zase štúdie obslužnosti... Moldava = trať na zrušenie.
Tak si zrob o tom obraz.
Reply on: TA #30226:

Točne boli populárne a konštrukčne zvládnuté už od vzniku železníc. V KE bola prvá výhrevňa s točnou v priestore žel. Stanice , od otvorenia trate z Miskolca. V dosledku vystavby Košicko-Bohum.dráhy depo prekážalo rozšíreniu stanice, bolo vystavané nové –viď mapa, je dodnes.
Inak tomu pokruhovému sa hovorí rotunda , to je tá odstavná hala, točňa je ten otočný most s kolajou.

Svojho času som videl v Berlíne jednu skutočne impozantnú rotundu v pravom zmysle, Obrovská hala, asi 50 paprskov kolají , točňa bola uprostred haly, viedli tam tri vjazdy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.