Reply on: dragula #29850:
mno, mám pocit že by to malo oveľa menší efekt, predsa len klasické plagáty v rovine kolmej na smer trate/cesty si všimne zaručene každý čakajúci (pri príchode na zast.) a tiež ľudia v autách, prípadne autobusoch/električkách, kdežto na zadnej strane (tzn. rovnobežne s cestou) jedine chodci prechádzajúci po chodníku týmto smerom, aj to sa musia špeciálne zadívať 
btw: kde je fotený posledný záber z dnešného balkánskeho updatu?
Axel
To moje protirecenie je viacmenej napisane v prispevku #29818, nechce sa mi to od 5-ky odpisovat...
Ludia (a priznam sa ze medzi nimi aj ja) proste nevidia nic dobre na tom, ze sa zacne vyuzivat viac ED. Pre bezneho cloveka nove LV prinasa pre neho nezaujimave benefity (o ktorych vdaka "marketingu" DPMK 99% ludi mozno ani netusi, ze nejake budu).
Mozno bude viac spojov, ale 80% ludi ajtak bude cestovat len tym jednym rannym a jednym poobednajsim. (ak je to nespravne cislo, opravte ma) a tu rozpravku s castejsimi odchodmi mu musi niekto povedat. No zatial nema kto.
Naco mi je prestupne LV, ked v meste neexistuje normalny prestupny uzol? NO ani nahodou, NMM (a okolite zastavky Ml.Basta,...) ? , Zeleznicna stanica? (preco tam nie su VELKYM oznacene nastupistia so smerom ochodu? Clovek neznaly veci musi obehat vsetky 4, kym najde svoj spoj), Moldavska (tax maximalne z busu na elektricku, zastavky na Alejovej a SNP nemozeme ratat ako prestupne), OC Vazec? (uznavam, konecne tam funguje osvetlenie zastavky), ...
Preferencia ED? Ked sa v spicke postavim pri OD Terasa na zastavku elektricky a vidim, ze elektricka je este len pri Druzbe, tak sa prejdem krizom a nastupim na nu pri Steel Arene ?