Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #29832:
AD bod 3:
Tieto prístrešky bola hotová vec zo strany MČ Západ ale ZAMIETOL to dopravný podnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oni ich cheli vybudovať na vlastné náklady a dať do správy DPMK! Žiaľ neuspeli u DP.
Reply on: 5 #29832:
"3. Starosta Mutafov pred časom hovoril už ako o hotovej veci, boli články v novinách a zase nič. Mesto zamietlo... Prečo zrazu mesto, keď to chcela robiť mestská časť?..." Zaujímavé, že na Jazere sa niektoré prístrešky (a jeden na Štadióne Lokomotívy) zrekonštruovali za pomoci DPMK, USSK, tak ako to, že tam to šlo? To by zaujímalo i mňa.
Reply on: 5 #29832:
k tomu dodatku za bodom 3: Mas pocit, ale sam tomu neveris. .. -> a robis dobre.
Reply on: 1018 #29826:

1. Už nie je? Ale v pôvodnom návrhu bola. ? Ono ťažko sa teraz diskutuje, keď každý deň je nová verzia. Ako som správne pochopil, v KE budeme mať prestupnú tarifu, prestupné LV, bez prestupných uzlov, len zopár prestupných zastávok, kde to náhodou vyšlo. ? Potom ale nehovorme ľuďom, že prestupné LV je založené na uzloch, keď tu žiadne nebudú.

2. Otázku A prečo? ani nedávam, lebo všetci vieme a aj tak nám to nikto otvorene nepovie. Ťažko sa bojuje proti vlastnému zriaďovateľovi... Výhovorky mesta by ma aj tak veľmi zaujímali, keďže tu hlavný problém nemôže byť v peniazoch.

3. Starosta Mutafov pred časom hovoril už ako o hotovej veci, boli články v novinách a zase nič. Mesto zamietlo... Prečo zrazu mesto, keď to chcela robiť mestská časť?...

Mám z toho celého dojem, že to nové LV sa po zapracovaní všetkých pripomienok ani veľmi nebude líšiť od toho dnešného...
Reply on: TA #29821:
Médiá sú povrchné, do všetkého sa montujú, ale ničomu poriadne nerozumejú. Tiež som videl, keď to Ďurianová hlásila a nič iné som od nej ani nečakal. ?
Ale tu mám skôr na mysli prezentáciu DPMK vo vlastnej réžii. To znamená pripraviť ľudí a naladiť ich na zmenu tak, aby sa už tešili, kedy to príde. Letáky vo vozidlách - krikľavou červenou cez celú A4 "NOVÁ MHD! KOŠIČANIA, VŠETCI BUDETE MAŤ VIAC SPOJOV! UŽ ČOSKORO!" Ľuďom sa nechce čítať siahodlhé brožúry. Dnes to letí, všade vidíme obrovský slogan a pod ním drobulinkým písmom pointu.
Taktiež na www DP, hneď na úvod by to chcelo spustiť obrovský slogan cez celý monitor. "CHCETE VIAC SPOJOV? KLIKNITE SEM!" Dnes tam nie je vôbec nič, tak ako chceme ľudí presvedčiť?
Reply on: Dimi #29829:
Neviem asi preto, že vidí lepšie do problematiky ako ja. Ale keď ich stretnem tak sa určite popýtam ?
Reply on: dragula #29828:
A preco sa pytas na dovod prave 1018 ? Svoju otazku by som adresova primatorovi, alebo jeho namestnikovi pre dopravu, panovi Filipkovi 😉
Reply on: 1018 #29826:
"Prístrešky Tr. SNP - sú mestom zamietnuté."
je aj dôvod prečo?

len na okraj ako by to mohlo vyzerať u nás: http://foto.prazsketramvaje.cz/2008/leden/05012008/sidlistecervenyvrch-06-novazastavka.jpg
Reply on: RDZ 50 #29825:
Mňa z toho zoznamu kľudne vyškrtni. ?
5: V skratke napíšem stav ku každému bodu, a či to budeš brať ako vyhováranie, záleží na Tebe.
1. priama prestupnost nie je navrhnutá tam, kde na to nie sú podmienky. Prestavba uzlov z peňazí DPMK? A akých, ktorých? Zabudnite 🙂
2. Preferencia - o tej na meste nechce nik ani počuť. Aj tak nespíme, tlačíme, pripravujeme ďalšiu štúdiu
3. Prístrešky Tr. SNP - sú mestom zamietnuté.
Reply on: norko #29824:
V DPMK na ODT, ? prípadne u kompetentných košických iemhaďakov (1018tko, BMko, eMareq, SHORTY). Také nevieš? ? ?
Kde zoženiem služobný cestovný poriadok MHD?
Reply on: Diggi #29761:
? Dobre mu ide... ? Urvať výfuk... To sa ako dá? ? ? ?
Reply on: Dimi #29819:
neupnes to niekde? ?
Reply on: 5 #29818:
znelo by to lepšie, lenže množstvo novinárov sa ani len nevyzná v tom, čo je to spoj a čo linka. Veď naposledy, keď bol v TN na Markíze príspevok o cestovaní do Kavečian, tak odznelo, že tam jazdí len " jediný spoj " - dokonca názov reportáže bol " Odkázaní na jediný spoj ".
Reply on: Isidor #29817:
Nielen ze sa to nevyplati. Ono Miso ani neuvazuje to, ze takato zasadna prestavba by vyzadovala homologizaciu noveho typu... a to je dost zasadna polozka.
OFF TOPIC: No super, uz som zohnal Bus Simulator 2008, plnu verziu ?
Mňa desí tá zvrhlá chronológia, s akou DPMK presadzuje prestupné LV. Akoby to nové LV samo o sebe bolo jediným VŠELIEKOM, ktorý spasí našu MHD. Rýchlo rýchlo ho spravme, a ostatné asi príde potom samo...

A pritom:
- nemáme tu ani jeden technicky a dopravne zvládnutý prestupný uzol, DPMK nezačal rekonštruovať ani jeden jediný potenciálny prestupný uzol, aby sa ním naozaj stal,
- nenastal žiadny posun s preferenciou ED na križovatkách,
- chceme nosnú ED a Tr. SNP je stále bez jediného prístrešku...

A to sú elementárne predpoklady, ktoré mali byť zvládnuté dávno pred zavedením prestupného LV. DPMK sa bude len alibisticky vyhovárať, že to nie my, to mesto, to mestské časti. Akoby sa ich to vôbec netýkalo. Oni si len maľujú LV a nič iné neriešia. Pritom jeho zavedenie bez základných predpokladov jeho spoľahlivého fungovania (uzly, zrýchlenie ED) bude len výstrelom do tmy. Polovičaté, nedorobené riešenia môžu cestujúci v konečnom dôsledku vnímať ako zhoršenie oproti súčasnosti.

Zásadne nezvládnutá je prezentácia jeho výhod. Zatiaľ som okrem 3 naučených a dookola omieľaných fráz nepočul žiadne argumenty. Nezaujatého bežného občana doterajšia kampaň určite nepresvedčila. Namiesto titulkov "BUDE MENEJ LINIEK" malo všade svietiť "BUDE VIAC SPOJOV". Hneď to inak vyzerá.
Reply on: mišo #29815:
pochybujem, že by to vôbec šlo, aj u električiek sa neupravuje pôvodná vozňová skriňa, ale kupuje nová, ktorá je NP. A takúto karosácku zvrhlosť asi nikto nevyrobí ? Pričom netreba zabúdať, že prvotným dôvodom, prečo sa to praktizuje u električiek, je cena nových vozidiel (30-40mil. a viac) oproti rekonštrukciám (5-10). Kvôli autobusu, ktorý stojí 4-5mil. nový, sa tento cirkus neoplatí (morálne a podľa mňa ani finančne) ?
Reply on: mišo #29815:
? ešte mi povedz, čo by z pôvodného autobusu ostalo? 12 ročný vybehaný motor? ? priznám sa, ešte som sa nestretol s niečím takým, že by niekto "znízkopodlažňoval" autobus, keď sa pár korún kúpiš úplne nový, ktorý je btw. jednoduchšie vyrobiť ako upraviť starý... ?
Myslím si, že by to bolo totálne nevýhodné... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.