Reply on: I2i50 #29656:
Tomu „nemá pamäť na dopyt“ som celkom nerozumel. To akože tl.dopytu –otv.dverí je funkčné až ked na zastávke vodič nastaví svoj ovladač do polohy dopyt ???
Ja som mal dvakrát túto skúsenosť cca pred 10 dňami na električkách T6, teda klasické reléové (čkd) riešenie. ...ale zrejme pozmenené, ak povoluje zásah vodiča. Moja hypotéza je tá, že vodič má v kontrolke na palubnej doske silnú žiarovku, ktorej svetlo ho hlavne večer ruší, preto to vypína-resetuje. To sa dá tiež inak vyriešiť.
A ešte čosi. Je velmi doležité, aby systém funkcie dopytu a jeho signalizácie bol JEDNOTNÝ vo všetkých vozoch a trakciách. A tiež neviem prečo zvolili v T6 žlté kontrolky !? Vadí to, lebo majú byť ZELENÉ, a to preto, že napr. červené sa používajú na núdzové zastavenie a biele, žlté , (modré) vnútri vozu pre požiadavok invalida (plošina alebo zdlhavejší výstup), výstup s kočiarikom. Zelená krytka na tlačítka ZPA typT6 stojí cca 2Sk majú jej dostatok všetci distributori el-materiálu.
dragula
Nuž nie som stavbár, a ani vzdelanie nato nemám ale možno by sa našla dáka hmota, čo by vydržala pár sezón. Epoxid? nech sa vyjadrí k tomu nejaký expert, je to mimo môjho odboru.
Márnotratník to je, o tom bez debaty. Ale už je asi načase sa aj cez to preniesť. Ruku na srdce, ale nie všetky jeho nápady boli zlé. Škoda len, že ich realizácia tak pokrivkáva.
Uvediem jeden: Dolná brána. Je to krásny komplex, a som rád, že sa zachoval. Pritom by stačili len maličkosti aby sa to dotiahlo do úplnej dokonalosti...