Z kupelov Drienovec je dnes (pokial dobre viem) domov dochodcov... Jaskyna nie je verejne pristupna.
Kupele Stos su (znova pokial mam info) sukromny podnik. Robit mu reklamu za mestske $?
Hm, mlaďas direktor ?
Mňa by ste nechceli za dákeho poddirektora??? ? ?
Tá cesta na Kavečany je ozaj des a hrôza, ale žeby boli spoje také "prázdne", sa mi zatiaľ nevidelo...
No moment! Trošku zjemni prejav. Ako si môžeš dovoliť pochybovať o vyhlásení direktora? ? ? ?
Re #29700 Arksun: Presne! ? Hlavne keď sa jedná o Ikarus 280. ?
všetko sa ráta. Jednoducho od označenia do skončenia doby platnosti môžeš cestovať, kde len chceš. nalístku sa nehovorí o jazdnej dobe, ale len o dobe.
v prispevku som sa zle vyjadril
pouzivam 'mesacnik' cize neviem presne ako to funguje, ale predpokladal som ze ak pouzivam bck, tak ak si oznacim vystup, tak cas straveny cakanim na spoj na ktory prestupim (tipujem ze je tam nejaky casovy limit) sa mi nerata do jazdej doby
Kde je napísané, akým časovým údajom sa má riadiť cestujúci pri prestupe? -- ved to! kde je to napisane?
Ad. druhý odsek, čistá pravda ale to by musel DPMK sťiahnuť všetky vozy čo vlastní lebo všade sa niečo nájde ? (týmto neobhajujem DPMK ? ). Len keď s tým nikto nič NECHCE robiť tak... každemu to vyhovuje až na cestujúcich ☠
?
Aj tak to celé skolabuje, poruchy začnú narastať.
Je rozhodne korektnejšie, ak jazdila polovica vozov s vypnutým poruchovým emtestom . Dnes nás v polovici vozov dpmk OKRÁDA !
Užívanie čipových kariet sa ma nedotklo, už na jeseň som sa „bavil“ tým jedno celé kolečko ,ako to luďom ruinuje el.penaženky. Po niekolkých pokusoch o odznačenie pri výstupe im to seklo ešte raz 16 alebo 19K.
Dopyt.tl.: ŽIADNE POSTUPNÉ DOVYBAVENIE NEBUDE! (kto by sa s tým h(s)ral na dielni v pracovnej dobe?). Predviedli luďom, že niečo také je možné, nech si hrajú, a ak pribudne, tak jedine na nových busoch a reko KT8.
vieš si predstaviť, že by polovica vozového parku jazdila zhasnutá? To by bolo ? nehovoriac o tom, že by tým vznikli aj stálice, ktoré by permanentne jazdili off. ?
no zadarmp by som sa rád povozil...
Ja ako cestujúci hodnotím dpmk ako celok, nemám chuť zisťovať kto ten bordel sposobil. Je to komplexný bordel.
To ,že na to tam hore potom ***ú, len potvrdzuje ich pravidlo, „že počase každá kritika ustane a máme zase chvílu pokoj“.
Technicky a tarifne je to nefunkčný systém, zbabraný ako celé DPMK.
Vozidlo, ktoré nie je schopné správneho tarifného odbavenia cestujúcich by malo byť okamžite stiahnuté z prevádzky. Aspon tak je to v Prahe. Ved tam može dojsť k nepravostiam ako som spomínal pri prestupoch. V slabom osvetlení u mnohých autobusov to ani nejde skontrolovať!
DPMK tým vlastne VEDOME PODVÁDZA cestujúcich. Škody sposobené závadami a nesprávnou tarifikáciou by sa mali riešiť podaním hromadnej žaloby na DPMK, mali by sa k tomu masovo iniciovať ludia cez mediálne prostriedky, letáky, ankety atd.
A ked už emtest v danom vozidle nefunguje správne a vozidlo nie je čím nahradiť, tak by sa systém mal vypnúť, upozorniť cestujúcich na závadu a voziť zadarmo! To myslím celkom vážne , ono sa to tak inde rieši.
Tomu „nemá pamäť na dopyt“ som celkom nerozumel. To akože tl.dopytu –otv.dverí je funkčné až ked na zastávke vodič nastaví svoj ovladač do polohy dopyt ???
Ja som mal dvakrát túto skúsenosť cca pred 10 dňami na električkách T6, teda klasické reléové (čkd) riešenie. ...ale zrejme pozmenené, ak povoluje zásah vodiča. Moja hypotéza je tá, že vodič má v kontrolke na palubnej doske silnú žiarovku, ktorej svetlo ho hlavne večer ruší, preto to vypína-resetuje. To sa dá tiež inak vyriešiť.
A ešte čosi. Je velmi doležité, aby systém funkcie dopytu a jeho signalizácie bol JEDNOTNÝ vo všetkých vozoch a trakciách. A tiež neviem prečo zvolili v T6 žlté kontrolky !? Vadí to, lebo majú byť ZELENÉ, a to preto, že napr. červené sa používajú na núdzové zastavenie a biele, žlté , (modré) vnútri vozu pre požiadavok invalida (plošina alebo zdlhavejší výstup), výstup s kočiarikom. Zelená krytka na tlačítka ZPA typT6 stojí cca 2Sk majú jej dostatok všetci distributori el-materiálu.
I2i50