m@rtin: Dnes som mal šťastie. No pri tých našich troch NP vozoch pričom len dva môžeš stretnúť na obyč. linkách to šťastie je. Zastavil pri obrubníku a berem mýlil som sa stým vozíčkom by sám neprešiel. Avšak nestál od obrubníku 10cm ale min 20cm. Keď má pred sebou pravítko a vidím 10cm, stále nemôžem uveriť tomu, že by s tým veľkým kolesom neprešiel, ale mal si skúsenosť musím len veriť.
Prosím Vás, kto z vás spravuje Buse systém pre DPMK. Dik.
Prosím Vás, kto z vás spravuje Buse systém pre DPMK. Dik.
Vladimír
L60 by som zrušil okamžite. Ako jednu z náhrad by som objednaný SU 12 umiestnil na linku smerujúcu do Vyšného Opátskeho, kde obslúži Domov sociálnych služieb.
Re #285 Sarko: Zaujímavá myšlienka s tým vozidlom pre telesne postihnutých. Ale myslíš, že by bola táto linka vyťažená? A okrem toho, pomer 100 min. jazda a 20 min. prestávka je už aj pre mňa priťažký.
Re #286 J: Opäť pripomínam, že vozíčkar hodlajúci cestovať v MHD, to nie je len športovec, ktorý prišiel o nohy! Mnoho z telesne postihnutých cestujúcich je postihnutých aj mentálne. A od tých žiadne prekonávanie škár očakávať nemôžeš. Skrátka plošina byť musí, a to aspoň manuálna. Ak je pohyb vozíčkov na linke frekventovaný, pre zrýchlenie dopravy a zjednodušenie výkonu práce vodiča je vhodná elektrická plošina.