Reply on: Diggi #259:
Nuž, neviem, čo je u Teba "bohovský" interval. L12 jazdí v 120 min. intervale, L10 bude jazdiť v 60 min. intervale, čo je postačujúce.V Košiciach by úplne stačilo, keby na linkách, kde jazdia Solarisy boli garantované a v CP v tomto duchu vyznačené spoje aspoň jedného-dvoch poradí. Pri takej L19 a jej obehu 70 min. by to znamenalo, že ak by bol jeden SU garantovaný, invalid by mal istotu, že každých 90 minút určite príde Solaris. Ak dnes jazdia Solarisy na všetkých troch službách L19, je to pekné a je to pre invalida i ostatných cestujúcich, akýsi "bonus", ktorý dnes môže a zajtra nemusí byť. Ale nech aspoň ten jeden bus v 90 min. intervale garantovaný a vyznačený je. To, že jeden deň je na linke 100%-ná NP výprava a na druhý deň tam nie je NP bus ani jeden je blbosť. A to všetko by náramne pomohlo priblížiť MHD telesne postihnutým cestujúcim, takto im skvalitniť ich neľahký život a navyše to nie je o peniazoch, ale len a len o dobrej vôli DPMK.
Prešovskí vodiči "zdvíhali riť" celé roky, keď košický vozíčkar nevedel, že existuje bezbariérová doprava. Košická bezbariérová doprava je v porovnaní s prešovskou v plienkach, DPMP bol prvý podnik s bezbariérovou dopravou na Slovensku a dodnes poskytuje v tejto oblasti najvyšší štnadard služieb. To, že niekde používajú technicky menej dokonalé zriadenia (manuálna plošina) neznamená, že krok späť musí robiť aj DPMP.
Sarko
Vlado, pre koho je tema plosiny velmi citliva? Len nebud taky precitliveny, moja poznamka na ukor plosiny bola myslena cisto z humornej stranky a bez akehokolvek naznaku provokacie.
To iste plati ohladne garancie NP spojov. Je logicke, ze pri pocte 20 kusov 100% NP vozidiel by sa bez problemov dali urobit CP zohladnujuce NP spoje. Vsetci vsak velmi dobre vieme, ze DPMK nakupom NP vozidiel nesleduje ich vyuzitie pre hendikepovanych cestujucich, ale iba kvoli cene. Mozno by bolo dobre na to upozornit prislusnych kompetentnych, ci sa danej oblasti odhodlaju venovat.