m@rtin: Blbosť! 10cm škáru ti vozíčkar bez problémov prejde. Možno ženy stým majú problém, ale tých vytlačí vodič. Avšak elektrické vozíky majú dosť vysoký výkon na to aby niečo také prešli. Veď vozíčkary (už je jedno s akým vozíkom) ti bezproblémov výjdu aj prudšie nájazdové rampy na nadchody, či terasovité paneláky. Asi si ešte v doprovode vozíčkara nešiel. Veď tie koleá na vozíčku sú dosť veľké a desať cm škára naozaj nie je problém.
A dokážu výjsť s pomocou aj do Ik280. Bol to pán, ktorého do busu ťahal jeho sprievodca a veru mo sa nenatrápil. Behom piatich sekúnd boli v buse.
A dokážu výjsť s pomocou aj do Ik280. Bol to pán, ktorého do busu ťahal jeho sprievodca a veru mo sa nenatrápil. Behom piatich sekúnd boli v buse.
Vladimír
1. neviem si spomenúť, aké nástupište je pri Leteckej akadémii. No určite viem, že vozíčkar "dlhší krok" nespraví
2. L60 je nezmysel - obyčajné vyhadzovanie prachov von oknom, vôbec ju nikto nepoužíva. (V praxi) vyhradená preprava vozíčkov je ekonomické šialenstvo. To, že invalidi v Košiciach využívajú viac Maltézsky kríž ako DPMK je predovšetkým hanba a neschopnosť DPMK. Každý vozíčkar, keby na to mal podmienky, by si vybral radšej DPMK.
3. Súhlasím, že pri porovnaní kvality a ceny sa oplatí jednoznačne Solaris. Preto som rád, že ho v Prešove budeme mať.
4. V Prešove sa invalidi nemnožia. Trochu nechápem, čo si tým chcel povedať. L12 je nimi permanetne využívaná, pretože DPMP narozdiel od DPMK prevádzkuje bezbariérovú dopravu v záujme telesne postihnutých cestujúcich. Prešovskí invalidi žiaden Maltézsky kríž nepotrebujú.
5. Ak sú na L19 v sedle štyri vozidlá, znamená to, že sa obieha po 120 minútach, a že na 66 min. jazdy pripadá 54 min. prestávky. Pokiaľ služby L19 nerobia prejazdy na iné linky, tak nekomentujem...
6. Dievčatá, o ktorých píšeš, si istotne nájdu iné pôsobisko.