Reply on: Sarko #2720:
Vlaky mali väcsie rozostupy medzi sebou, medzi Druzstevnou a Kosicami sa mohol v jednom smere nachadzat len jeden vlak. To znamena, ze prave tento tyzden boli viac otvorene ako za beznej prevadzky.Dalsia vec je naprojektovanie PZZ.Ak sa nachadza na trati s max. rychlostou, vsetky kolajove obvody musia byt vypocitane a navrhnute na 120 km/h, kolajove obvody su dlhsie.Ale co ak je PZZ naprojektovane na 120 km/h a nakladak sa vlecie 60-80 km/h?
Na ZSR je prioritou bezpecnost. A myslis si, ze mozno nazvat poruchou fakt, ked sa zavory vcas zatvaraju, alebo "oneskorene" otvaraju? Myslis si, ze 7 sekund, co je minimum,kedy ku spustenym zavoram ma dojst vlak, je vela? Pre netrpezliveho vodica je to vela, leba pred tym sa niekolko sekund dava vystrazne znamenie, kym sa rahna spustia. Ale skus sa vzit do koze rusnovodica, ked sa mu doslova pred masinou zatvaraju zavory a popod ne este stihne prefrcat nejaky hazarder.Rusnovodici nam zasa vytykaju, ze PZZ sa zasa neskoro zatvaraju, pomaly sucasne s prichodom vlaku na priecestie.No ako sa rozhodnes, keby si mal byt za to zodpovedny?
Preco to esicko, z pozicie vypravcu, nezahlasil ako poruchu, aj ked o tom vie?Lebo vie, ze je dodrzana bezpecnost aj zeleznicne predpisy a teda by neuspel. Ak by vsak rahna zostali otvorene pri prechadzajucom vlaku, tak potom sa to posudzuje ako porucha a musis uznat, ze tento stav je velmi nebezpecny.
Sarko
Ide o to, že som určité obdobie sledovaný a za moje názory sa rozširujú kadejaké polopravdy.
Preto si dovolím ku kauze "CD médiá za čelnými sklami vozidiel MHD" doložiť detailnejšie informácie. Tak, ako som uviedol v príspevku #2528, dňa 20.2.2004 som telefonicky rozprával s hlavným majstrom TD, avšak upresňujem, že som mu volal v inej záležitosti, nakoľko sa chcel so mnou stretnúť vo veci, ktorá však s MHD nemá nič spoločné. Keďže sme tu medzitým tému "CD" rozoberali a osobne sa mi aj naozaj stalo, že ma CD z 1020 nepríjemne oslepili, tak som využil príležitosť, aby som sa dotkol aj tejto témy a opýtal sa na jeho názor. Oznámil mi, že v tejto veci mal viaceré ohlasy, ale že skutočne v tomto smere nemôže nič urobiť a zasahovať vodičom do osobných vecí, pričom ak by mohol, že by to už dávno vyriešil. Údajne to však rieši nadriadené oddelenie na prevádzke cestnej dopravy. Toľko celý rozhovor. Dnes som sa na základe telefonického dohodnutia s uvedeným majstrom aj osobne stretol a prebral s ním súkromné záležitosti, ktoré opakujem, nemajú s MHD absolútne nič spoločné (kto vie, v akej oblasti pracujem, domyslí si). Samozrejme sme prebrali aj oblasť dopravy, avšak v prípade CD-čiek nepadlo jediné slovo.
Chcem tým povedať len toľko, že aj keď nezodpovedné zakladanie CD (a zvlášť lesklou plochou smerom von) neuznávam, nijako proti tomuto nebojujem a nelobujem, nemám na to čas, ani nervy. Na to sú tu v DPMK kompetentní, ktorí sú za to aj platení. Na fóre som vyslovil len súkromný názor.
"Agentúre JPP" (nebudem menovať) odporúčam, aby sa prestala venovať údajnému, mnou strávenému času za počítačom, kontrole časov pridania príspevkov, rozširovať vykonštruované vyjadrenia a starať sa o vlastný život. "Pravda" o tom, že nemám čo robiť a ponocovať, bude asi niekde inde...