No myslim, ze je to tam napisane jednoznacne. 23A (vetva so zachadzkou na Peres a Lorincik) sa rusi a zriaduje nova vetva linky 22 - 22A so skratenim len po Zel. stanicu a nie az do Dzungle. Nic sa tam nepise o nahrade a ani by som to za nahradu nepovazoval, lebo 23A premavala na letisko len so zachadzkou na Peres a Lorincik, ale 22A je len skratenie linky 22 a na letisko nepremava.
Vysvetlí mi niekto, ako je to teraz s 22A? 22A (ako náhrada 23A) jazdí na Letisko, alebo iba po Pereš? Nejak som to nepochopil z toho oznamu na dpmk.sk...
Vodič pred zastávkou stlačí gombík otvárania cez dopyt a na zastávke keď niekto stlačí gombík tak sa otvoria dvere, nasledovne vodič stlačí ten istý gombík (hore , dole - Karosa) a dvere sa zavtvoria. Ak nikto nič nestlačí tak ide dalej.
Mám jednu otázku týkajúcu sa dopytu: pri dopytovom otváraní dverí sa dvere otvárajú automaticky stlačením tlačidla, alebo aj ich otváranie má na starosti vodič (teda otvára iba dvere, kde sa dopyt stlačil)???
Zaujímali by ma základné princípy tvorby nového linkového vedenia.
Ktoré budú hlavné prestupné body?
Ako budú riešené okrajové MČ? (linky tvrdo len po najbližšiu E zastávku?)
Prestupná tarifa, prestupné link. vedenie vyžaduje aj investície do prestupných bodov, ktoré musia prísť ešte pred zavedením nového LV. Kedy prídu? Či má niekto pocit, že NO či Mlynská bašta+NMM v súčasnom stave sú prestupné body?
Re #26859 Nodes: Príklad. Predstav si, že si starosta Kavečian, ktorého volia Kavečanci. Ako vysvetlíš svojim obyvateľom, že linka po Štadión Lokomotívy bude pre nich lepšia ako do celého centra. Myslíš, že ich presvedčí lepší interval? (Bude vôbec?)
Starostovia vždy budú hájiť záujmy svojich ľudí, a pokiaľ svojich ľudí o výhodnosti novej zmeny nepresvedčia, čo sa nestane, lebo sami tomu nerozumejú a dopravnému podniku veriť nebudú, stále budú akúkoľvek redukciu počtu a trás liniek vnímať ako zhoršovanie oproti súčasnému stavu. A preto malé MČ súhlasiť nebudú. A to som ešte nespomenul agilných dôchodcov z Michalovskej. ?
No ale asi ty mas pocit ze svet je gombicka ked si to takto lahko predstavujes.Asi to ma nejake vazne dovody ak vlaky musia stat nemyslis?Chcem ta vidiet ako by si zvladol ty riadenie vlakov v takejto situacii. ?
veď toho sa práve obávam, možno schodnou cestou by bol ekonomický argument ( s novým link. vedením sa ušetrí xx Sk, tomu poslanci rozumejú asi najviac). Ale tlak za priame linky bude veľký..
A pobiť sa kvôli zmene LČ na ZČ nechcete? Ja si spomínam, že v tom čase nočáky hodinu stáli. Takže nevidím dôvod sa tu nad tým "vzrušovať". ?
Re #26852 m2001: Každý si bude chcieť uchmatnúť čo najviac liniek (maximálna smerová variabilita) a s vopred nalinkovanými odchodmi /snaha vyhovieť svojim voličom, aby sme pri budúcich voľbách vedeli do urny lístok s s tým správnym kandidátom vhodiť - lebo on sa o to zaslúžil ? ? ? /
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer