Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #26681:
Radsej by som tam dal park.... A jednoznacne som za prinavratenie nazvu z r. 1919-38 a 1945-1949 Legionarske nam.
Reply on: KVKV #26679:
Osemposchodak bol sice zacaty v r. 36 ale dokoncili ho Madari v 42. roku.... Ten mi az tak neprekaza.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Nodes #26709:
no už mi je to jasné...
Reply on: Axel #26706:
No pokial by mal byt smer Sturova zapusteny pod krizovatku, predpokladam, ze ostatne smery by mali byt riesene urovnovym krizenim Rastislavova x Moyzesova svetelnou krizovatkou.
Na ozname su napisane elektricky a trolejbusy.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Nodes #26707:
a autobusy nič ?
Nieco na inu temu. Oznamenie v 535 hovori o tom, ze od 1. novembra sa zacina pouzivat dopyt na elektrickach a trolejbusoch, ktore maju dopyt namontovany. BTW v 535 emtrestu ide karta. Zahlasi aktualnu zastavku, hned nato nasledujucu a obcas oznami hned aj tu avizovanu nasledujucu. Vybordelne.
Presne ako hovori Sarko...
Akurat sa znova vyhovorili na to, ze sa takto neda riesit krizenie s Rastislavovou, lebo tam nie je dost miesta.
Reply on: redburger #26704:
Heh, ze vraj velke mnozstvo podzemnej vody... Takze ked sa robili vykopavky na Hlavnej a dost hlboko, tak tam nie je podzemne muzeum, ale miestne Benatky, ze? A ked tam tie zaklady hradieb prezili bez porusenia starocia, tak ani ziadny pohyb podzemnej vody nemohol byt.

Zapustenie dopravy sa nemusi riesit vobec hlboko a ak tie garaze budu mat aspon dve podzemne podlazia, tak ani tie dopravne tahy nebudu hlbsie a dokonca by sa dal urobit aj urovnovy vstup/vystup na podzemne parkovisko.

Nie som si teraz isty (klasicky opravte/doplnte ma ak sa mylim), ale na nejakom plane, ktory toto riesili som videl, ze v prvej etape sa mala zapustit juzna vetva Sturovej s klesanim od byvalych Montazi popod krizovatku s Rastislavovou a vyjazdy mali byt az na Palackeho pred zel. podjazdami a s plynulym napojenim bez zmeny vysky terenu na byvale koryto Hornadu na Stefanikovej. Potom sa mala prelozit elektrickova trat na tuto juznu stranu Sturovej a dokoncit posledna etapa zapustenia pre IAD v opacnom smere.
Reply on: 5 #26701:
presne, s tymto suhlasim... to som sa chystal napisat.,... neurobme si z NO dalsi park pri stanici.....
2 all : co sa tyka auparku, ked uz tam bude, co uz.... kludne to mohli nadrbat niekde ako je cassovia optima atd.... vzniklo by tam velke nakupne centrum a pohodicka...
KVKV ma pravdu, ked vravi o garazach a podzemnej vode, tym padom jejasne, ze je to bullshit...i ked zase na podzemne garaze asi nieje treba ist tak hlboko ako riesit pod urovnou terenu dopravu, neviem niesom architekt....
ja by so riesil no jadnoducho.... dookola nizke stromy, par laviciek, nejaka esteticka fontantka.... svetla zo zeme, pre mna za mna dalsi potocik ako na hlavnej .... proste to tam iba zveladit....ale uz co ked bude aupark, aspon okolie bude vyzerat inak a z casti sa naplni co pisem mno...
principiálne nie som proti Auparku ( na NO ), ale má to veľa háčikov. Počínajúc dopravou a končiac samotným zastavaním poslednej väčšej voľnej plochy v centre mesta. Stíchol by som, keby zainvestovali do dopravy tú miliardu ☺ .
Reply on: 5 #26701:
Chceme GayPark alebo HomelessPark? ?
Reply on: TA #26700:
Položme si ďalšie otázky.
Chýba v centre mesta zeleň? Ja myslím, že Košice sú na tom v porovnaní s inými mestami vcelku dobre. Napokon, NO je aj dnes len veľká betónová plocha.
A ako vyzerajú košické parky, ktoré už máme? Mestský park, Komenského, Moyzesova... všetko miesta hojného výskytu bezdomovcov, zberby a kdejakých živlov. Mesto tam poriadok zabezpečiť nevie, vyspávať na lavičke zakázané nie je, byť špinavý a smrdieť tiež nie... a slušný človek sa týmto miestam snaží len vyhnúť. Chceme toto aj na NO?
Reply on: 5 #26698:
zeleň by bola " investíciou " do mesta - skultúrnením prostredia. Asi zbytočné by bolo vysadiť ich kdesi na výpadovke. Avšak Aupark, či by stál tu alebo 5 km od centra, návštevníkov by mal stále.
Reply on: eMareq #26697:
a ešte značne preferovala IAD(= IGK) stavby..čo vlastne pretrváva dodnes..

Re #26698 5: nj Bratislava náš vzor..
Reply on: Nodes #26687:
Mesto chce dnes na všetkom zarobiť. Kto kúpi pozemok, aby tam vysadil trávu a stromy? Nikto. Čiže namiesto príjmov do mestskej kasy by boli potrebné výdavky na zriadenie a úpravy toho parku. A sme doma... Na tak lukratívnom pozemku dnes mesto tulipány pestovať nebude. Žiaľ. Taká je doba.
Reply on: m2001 #26683:
Socialistická "architektúra" bola známa tým, že rada búrala historické centrá, alebo ich časti a na ich mieste vyrastali kdejaké obludy (zvyčajne obchodné domy).
Reply on: RDZ 50 #26695:
To boli nadherne casy, ked som sa potom viezol so starym autobusom Skoda SM, alebo aj s RTOckom na vylet.. Zazitky ako svina ? ? ?
Reply on: Dimi #26694:
limo limo cola!..... limo limo cola!.... ? ?
Reply on: RDZ 50 #26693:
Nezabudaj na Limo v sacku. Najlepsie bolo pomarancove a citronove .. Aaa samozrejme k tomu slamku, bez nej to nejde ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.