Reply on: balky #2237:
K tomu prestupu z L4 na L7, zatial som nemal to stastie aby L4 sla az za L7, vzdy mi to islo tak, ze L4 a za par minut L7 - asi som clovek stasteny, co uz
Odporúčam si všimnúť hlavne neštandardnú smerovú tabuľu s výrazným textom a piktogramom smeru. Tak isto si všimnite zelenú látku pod tabuľou, ktorá smerovu tabuľu zvýrazňuje.
Doteraz som chodil s L9, ak som chcel rýchlejšie, tak s L13 alebo 27.
To je aj odpoveď na otázku, prečo sa ráno od 7.00h jazdí ako v sedle, keď pritom MHD používa ešte kvantum študentov idúcich do škôl. Veď sú predsa prázdniny! Školy sú zavreté a študenti ešte o siedmej spia!
balky
Tvoj navrh, pustit L4 pred L3 je zaujimavy. Tiez som o tom uvazoval, aby L4 odlahcila zastavky od ludi, kt. idu len na Juznu.
Vlastne nic by sa neskomplikovalo, len by sa zamenili CP poriadky L2 s L4.
Na Kuzmanke by to mohlo vyzerat takto:
Isla by L4, o 10 minut L2.Za nou, dajmetomu o 3 min. by isla L7.Potom o dalsich 7 min. znova L4. Kedze ta zvykne meskat, tych 7 min. by sa este natiahlo.Takze je to OK.
A nam Osl:
Prisla by L4, cca o 3 min. by dosla L3 a po nej, o 10 min. by prisla L7. A o dalsich 7 min. znova L4. Mohlo by to tak byt?