Reply on: Sarko #21788:
Len mala poznamocka.
Ta trat nevedie zo Strausbergu do Berlina.
Vedie od zeleznicnej stanice do centra mestecka /po r.90 bola udajne skratena/. Mestecko ma samostatnu elektricku uz skoro sto rokov. Nie je a nikdy nebola spojena s berlinskou sietou.
Na tejto trati bola prevadzkovana aj vleckova nakladna doprava.
Poslednym novym vozidlom je obojsmerna t6 vratena z ameriky.
Cely vozovy park /okrem hist.a.prac./ tvoria styri vozy.
Z Berlina jazdi do Strausbergu S-bahn.
V okoli Berlina su este dva take male trate .
Trat do Schoeneiche, dokonca uzka 1000mm, jazdia tam teraz KT4 a trat do Woltersdorfu.
Vsetky trate boli stavane ako pripojky k staniciam Sbahn do Berlina
KVKV
Pred niekolkymi rokmi som mal moznost vidiet na vlastne oci vozy na dielni a preliezt ich podrobne, videl som koroziou narusene skelety t6 videl som niekolko vozov na kanali zospodu. Videl som vsak aj vozy "opravene" . Nieco tak zufale fakt neni vidno v celej byvalej federacii. Vozovy park elektriciek dpmk je hrozne zanedbany.
Nehovoriac o stave trati. Sice sa obcas nieco spravi ked uz velmi prihorieva , mozno ze skutocne je v dp nejaka osoba ktora sa s vypetim sil snazi o zachovanie udrzatelneho stavu/vsetka cest / ,ale chcelo by to omnoho viac.
Rozhodne by som nezostaval potichu v danej situacii.