Reply on: J #2162:
Len ta stava musi do siete DPB niekade pritiect, a rozvodna siet uz nie je majetkom mestskej organizacie...Re #2165 J: Ak sa nemylim, tak v takej Ostrave jazdia trolejbusy mozno rychlejsie, nez autobusy. Len to chce dobre vedenie (nie pevne svorky tesne za vysokorychlostnou vyhybkou), rozumne navyky vodicov (nie mantinelovy sposob jazdy plyn/brzda) a vozovy park v dobrom stave (nie taky, ktoremu pocas jazdy vypadne trakcny motor).

Aby som nebol uplne off-topic: Rata sa v Kosiciach s nejakym rozsirovanim trolejbusovych trati? Stoji to na voli, ci len na peniazoch?
J
No máš pravdu, že trolejbusová trať by bola lepšia, ale musíš mať aj autobusy a musíš nahrádzať Ik280.
Aj keď tu už pomaly prichádza otázka, že či sa nevytvorí viac toxických látok pri výrobe elektriny v tepelných elektrárňach ako pri prevádzke busov
Aj keď SR vyrába takmer 2/3 elektriny v jadrových elektrárňach, ktoré splodiny nevytvárajú, len si po nehode môžme na záchode svietiť sami
Inak v tomto má BA výhodu, lebo zrekonštruvaná spalovňa komunálneho odpadu OLOa.s. vyrába aj elektrinu. Čiže to čo Bratislavčania hodia do koša sa spáli a vyrobí sa z toho šťava. Ak sa otvorí trh s el. energiou, tak DPB, ako mestská organizácia, bude môcť kupovať časť elektriny od OLO, tiež mestská organizácia. Samozrejme asi za lepšie finančné podmienky. Napríklad len za cenu nákladov.