Reply on: BM #2151:
Tak mááálo? To sa mi až nechce veriť. Sólo CityBus má okolo 38-40 l/100km. Re #2158 J: V tomto som ja konzervatívny
Za dobrú správu pre ekológiu považujem výstavbu trolejbusovej trate a nie modernejší autobus.Re #2159 balky: Nie tak celkom. L22, 25 a 38 vznikli s primárnou funkciou prepojenie MČ Šaca, Poľov, Lorinčík a Pereš S CENTROM. Naproti tomu L31 pôvodne vznikla s funkciou prepojenie MČ Sídl. KVP, Západ, Naj jazerom a Dargovských hrdinov S VSS. Preto je celkom logické, že k VSS zachádza. (I keď je pravdou, že postupne vývojom sa pre túto linku stávajú dôležitejšie iné úseky trasy a pri VSS nastupuje/vystupuje čoraz menej ľudí).
Ja som v tomto nekompromisný. Keď sa sem s veľkou slávou Optima privalila, vedela do čoho ide. Vystavala si šialené monštrum uličiek a semaforikov pred vchodom.
Že obratisko busov bude nezmyselne celkom vzadu, kam nikto necestuje? No a čo?! Veď my budeme mať vlastný BUS.
Že nebude žiadna zastávka busov na Moldavskej? No a čo?! Veď ľudia prídu autami a trocha tej sedlače privzeie náš bezplatný BUS.
Že mohla by byť električka v trase linky W. Nie! Nechceme!
Že by sa vám oveľa viac oplatilo vybudovať koľajové obratisko a voziť ľudí električkou priamo k OC? A čo my máme robiť charitu, mestu budovať otočky???!! Nechceme! Nemáme záujem! Nebudeme potrebovať! Nezaplatíme! Nedovolíme!
A história sa znovu opakuje. Optima bus mimo trasy na stanicu nie je príliš úspešný. Nasledujú pokusy so zachádzkami L15 a dokonca aj zvrátené zachádzky RA-čiek od U. S. Steel.
A teraz oni od nás niečo chcú? Ja tvrdím, že jednoznačne ani pol spoja!!! Prečo by primárna funkcia MHD mala ustupovať komerčným zámerom jednej firmy. Ak si ja prenajmem nejakú šopu kdesi v Poľove a budem tam čosi premávať, DPMK mi tiež nepošle spoj.
balky
Vidim,ze si znaly, ale niekedy to trochu prekombinujes. Nepozeras vsak na naklady spojene s tvojim navrhom. Vystaval by sa ostrovcek a nakoniec by sa po skusobnej prevadzke zistilo, ze bol uplne zbytocny, lebo linka sa rusi pre nedostatok financii. Navyse by nebol bezpecny, bol by pre cestujucich zmatocny a aj vodici by hromzili.
K tym busom. Nie je nic jednoduchsie, ako otocit dopravne znacky, prip. upravit vstup na privadzac-to by sa mohlo upresnit na miestnom setreni. A zrazu by bola jednosmerka od Optimy.
A ako by busy chodili od USS? Cez svetelnu krizovatku k Optime, ludia by znova vystupovali na uz vytvorenych ostrovcekoch, tou istou pristupovou cestou by sa dostali na privadzac a dalej znova na Moldavsku. Taky problem?
Vladimir vsak oponoval,ze by na to mali doplacat obyvatelia Sace, Peresa...Na to len tolko,ze su to normalne linky,ziadne zrychlene spoje, ktore zastavuju len na vybranych zastavkach.To mas to iste, ako ked 31 sa prepleta po Barci-tiez na to doplacaju ludia z KVP,Furce.Takze L23,22,25 su normalne linky, ktore by s kludom mohli zachadzat k Optime.