Reply on: J #2162:
Len ta stava musi do siete DPB niekade pritiect, a rozvodna siet uz nie je majetkom mestskej organizacie...Re #2165 J: Ak sa nemylim, tak v takej Ostrave jazdia trolejbusy mozno rychlejsie, nez autobusy. Len to chce dobre vedenie (nie pevne svorky tesne za vysokorychlostnou vyhybkou), rozumne navyky vodicov (nie mantinelovy sposob jazdy plyn/brzda) a vozovy park v dobrom stave (nie taky, ktoremu pocas jazdy vypadne trakcny motor).

Aby som nebol uplne off-topic: Rata sa v Kosiciach s nejakym rozsirovanim trolejbusovych trati? Stoji to na voli, ci len na peniazoch?
balky
Vidim,ze si znaly, ale niekedy to trochu prekombinujes. Nepozeras vsak na naklady spojene s tvojim navrhom. Vystaval by sa ostrovcek a nakoniec by sa po skusobnej prevadzke zistilo, ze bol uplne zbytocny, lebo linka sa rusi pre nedostatok financii. Navyse by nebol bezpecny, bol by pre cestujucich zmatocny a aj vodici by hromzili.
K tym busom. Nie je nic jednoduchsie, ako otocit dopravne znacky, prip. upravit vstup na privadzac-to by sa mohlo upresnit na miestnom setreni. A zrazu by bola jednosmerka od Optimy.
A ako by busy chodili od USS? Cez svetelnu krizovatku k Optime, ludia by znova vystupovali na uz vytvorenych ostrovcekoch, tou istou pristupovou cestou by sa dostali na privadzac a dalej znova na Moldavsku. Taky problem?
Vladimir vsak oponoval,ze by na to mali doplacat obyvatelia Sace, Peresa...Na to len tolko,ze su to normalne linky,ziadne zrychlene spoje, ktore zastavuju len na vybranych zastavkach.To mas to iste, ako ked 31 sa prepleta po Barci-tiez na to doplacaju ludia z KVP,Furce.Takze L23,22,25 su normalne linky, ktore by s kludom mohli zachadzat k Optime.