Hm, moment, ale veď vodič bol v T3ke??! ?
No ale aj tak budú problémy s prípadnou výrobou nového článku, keďže je to ešte overovacia séria (s mnohými odlišnosťami oproti "bežným" KT)...
Samozrejme, že KT NEšlo v protismere, zrejme to bola cvičná jazda (alebo šla z dielní). T3R.P je na tom paradoxne lepšie, prakticky má zničené len laminátové čelo a komplet elektroniku, to sa dá vymeniť, jedna (8424) to už takto rozchodila. 9002 má ale A (alebo B?) článok prakticky do šrotu, pokrútený a zničený vyzerá byť o dosť viac ako naša 525 v septembri 2004. Pravdupovediac mi skôr pripomína A-článok 503 z r.91, ktorého stretol podobný osud. Takže PARS zre***ude mať čo robiť (pri výrobe nového článku), keďže Praha sa len tak celého KTčka nevzdá. Najskôr to ale nejak prehodia s inými vozmi, ktoré sú plánované na NP-reko...
zberac sa da za par sekund stiahnut dole, vodic KTcky sa az tak nezranil a radsej predny zberac stiahol, a okrem toho myslim ze obidve elektricky boli vtedy v pohybe a T3 bola ovela viac znicena ako KTcka, aspon ze sa zrazili v noci ked uz tak lebo by bolo ovela horsie ak by sa zrazili uplne natrieskane cestujucimi ? toho vodica co museli vytiahnut okrem toho ze bol zakliesneny az tak zle neskoncil a coskoro obidvaja nastupia do sluzby ? tie elektricky tusim ze budu tak za menej ako 2 mesiace znova na trati ?
Si predstav ze ano, maju podla mna perfektne riesenu nocnu dopravu s prestupnymi uzlami a jednotlive linky sa navzajom cakaju..ak sa nemylim su to asi 51 az 58 teraz si nie som isty....ale co robilo v noci vonku KT neviem, nocaky jazdia solo. ?
zdravím. Pozerám, že vám chýbajú v galerií fotky SU 18 a aj SU CNG. Neviem či preto, že nemáte kreslený model autobusu...
ak preto,tak mám kreslené modely všetkých KE solarisov. Stačí sa ozvať, rád ich poskytnem....
Inak k tej nehode, z fotiek pekne vidno, že T3 nabúrala do KT. Inak by nevystrihovali vodiča T3 von z kabíny ?
A preto si nezatváram kabínu!!! Ale v Prahe vraj musia mať zavreté dvere na kabíne ? (preto tam nejdem robiť ? ) a vyzerá to asi na mikrospánok, keď vodič ostal na stoličke...
3001