V HSMD doslo pred 2-3 mesiacmi po dlhych rokoch k zmene vedenia. A neda sa od nuly zrazu fungovat na 100 percent. Vsetko je v planoch a tie sa len rozbiehaju. A zakladom celej tej snahy je rozumna dohoda s DPMK, na ktorej sa teraz pracuje.
Co sa tyka tbusovej trate, mozem vsetkych pritomnych upokojit, ze ziadna stavba tbusu na KVP tento rok urcite nebude. A ak vobec bude oprava el.trate na Csl.armady, aj to budeme radi.
Ten pocet moze byt aj 20, ja som to uviedol predbezne, netreba zabudat, ze je tu moznost rozsirovania siete a bude treba dalsie vozidla. Zajtra budem mat ohladom toho neake stretnutie. Zatial som to riesil percentualne, teoreticky by stacili 3 vozi dispozicii. Sola sa nerataju
Takže:
Ako som už písal pred asi dvomi tyždnami. Mne nejde o to, zhadzovať ludí , ktorí sa venujú tejto záslužnej činnosti, ktorú som ochotný podporiť. Ale ked už chcete nejaké peniaze , tak by tomu malo niečo predchádzať. Myslím, že stránky imhd sú ideálnym miestom pre zviditelnenie takej spoločnosti. Ja predsa nebudem hladať niekde v registroch ministerstva vnútra Vašu kontaktnú adresu a osobu.
Solídne kluby každoročne napríklad zverejnujú v záverečnej správe výsledky činnosti za posledný rok, čo sa podarilo, aké boli akcie, čo sa nestihlo, výsledky hospodárenia s financiami.
Zároveň Predstavia plán činnosti na nasledujúci rok. S tým v súvislosti uvedú chystané projekty s predpokladanou potrebou fin. prostriedkov na ich realizáciu.
Vydajú edičný plán na budúce obdobie.
atď.
Je možné ,aby niečo také sa tuto objavilo?
Len taká drobnosť:
To nikomu nevadí, že pri prezentácii hist. vozov na linke alebo aj stacionárne sú vozy olepené kdejakými papiermi o trase linky alebo plagátikmi?
To nemožno za pár korún zohnať pomoc remeselníka alebo aj svojpomocne zhotoviť reálne linkové tabulky do T1,T2 ?
Nemožno v interiéri vozov umiestniť na lišty nad oknami (tak ako dodnes sú napríklad v pražských T3 reklamy ) kolekciu fotografií a popisy z histórie typu vozidla?
Čo vy na to, historici?
A ešte som sa minule pýtal na miznúcu históriu autobusov -viď Tambus!
Vidim, že by si ich bránil statočne aj vlastnym telom, ale dam jednoduchu otázku: čo bolo výsledkom onoho nemalého úsilia za posledný rok?
A hovoríš len dvaja. Pokial je HSMD riadne zaregistrovaná ,tak musí mať viac členov. Že by len tak dopočtu ako som spomínal?
Čo si vlastne slubujú potom takí formálni členovia od toho členstva?
Ja viem, ved co sa tyka 9-ky, tak sa vtedy do toho obul Sarko a nakoniec z neho urobili burica a rebela ?
Ale nie o to mi ide, ja myslim ze aj v Ke je dost rozmanity vozovy park a je co zachranovat...ved koncia B732 a Ik280...nehovoriac o tom ze linkove Ikarusy boli odpisane vsetky aj 4126/II, ktory bol podla mna v perfektnom stave...ved bol zaradeny v roku 2001 tusim a odjazdil si len 4 roky.
Uz som to spominal, ale mozno si niekto pamata ako stali na VSA vraky Ikarusov vratane takych legiend ako 4071, 4057, 4059, 4060 atd. B732 6218, 6219, 6235 a linkove 4125 (posledny kremovo cerveny) a 4126 povodny....paradoxom bolo ze vedla vyvrateneho vraku 4126 parkoval novotou ziariaci 4126, odlisujuci sa v detailoch....zvonku to boli okna s velkymi vetrakmi a z vnutra interier. Tento bus podla mna este mohol jazdit, lenze linkove vozy sa rusili..ostali len 3101 a 3103 po GO.
Podla mojich informacii 4126/II bol jeden z poslednych vyrabanych 280 a bol zadrzany v colnom sklade v Slovenskom Novom meste. Ze vraj v roku 1996...v roku 2000 bol ponuknuty na odpredaj a skoncil v nasom DP..skoda, kto vie ci niekde teraz jazdi dalej alebo je z neho len kopa srotu.
Samozrejme snaha sa ceni a ja prajem HSMD aby neostalo len pri snoch a planoch a ozaj sa preslo aj k skutkom a zachrani sa aj nieco z toho co v sucastnosti brazdi nase ulice, aj ked v KE na to velmi nie su podmienky ? ?
čo to hovoríš za nepresnosti . V KE autobusy od 20-,30tych rokov? Tak jedine ČSD,poštové a súkromné v dialk. doprave. Prvé štyri mestské linky 7 až 10 až v 50-tych rokoch.
Súčasný stav bol taký, že prvý nočák odchádzal o 23.50 a o 23.20 išiel posledný spoj cez stanicu, teda polhodinu (+/- niečo) si tam tvrdol. Koniec dennej prevádzky má nasledovať začiatkom nočnej. Škrtať sa zreme bude (viac sa pýtaj "1018").
"A druhu vec kolko obycajnych ludi strednej generacie vie co su kurziva, ked to takto mudro volakto napise do cestovnych poriadkov????" Však pozrieš do poriadku a vidíš, že čo asi kurzíva je (tých pár zastávok napísaných šikmým písmom). Myslím, že na to ľudia prídu, ak ešte budú mať uvedené pritom aj znak hviezdičky.
zdravim vstekych pripojenych, mohol by mi niekto vysvetlit logiku odchodov prvych nocakov z mesta skor ako posledné denné linky. Nestacili by prve odchody az okolo polnoci alebo sa nebodaj budu skrtat posledne spoje dennych liniek????A druhu vec kolko obycajnych ludi strednej generacie vie co su kurziva, ked to takto mudro volakto napise do cestovnych poriadkov????
A este predsa len 1 otazka pre autora 5 co myslis tym siahnite na linku 55??
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
1018
V HSMD doslo pred 2-3 mesiacmi po dlhych rokoch k zmene vedenia. A neda sa od nuly zrazu fungovat na 100 percent. Vsetko je v planoch a tie sa len rozbiehaju. A zakladom celej tej snahy je rozumna dohoda s DPMK, na ktorej sa teraz pracuje.
Co sa tyka tbusovej trate, mozem vsetkych pritomnych upokojit, ze ziadna stavba tbusu na KVP tento rok urcite nebude. A ak vobec bude oprava el.trate na Csl.armady, aj to budeme radi.